Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #26 Skrevet 1. desember 2016 Kun en pr barn. Men kan ikke se for meg at de hadde glemt å åpne lukene hvis de hadde flere. Anonymous poster hash: 96109...bb5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #27 Skrevet 1. desember 2016 Kun sjokolade her. 6 åringen er i ekstase! Synes en holder i massevis Det skjer så mye annet i julen med aktiviteter, fester, bakedager osv så en liten sjokolade om dagen er nok oppå alt det andre som skjer. Anonymous poster hash: 57bc8...32d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #28 Skrevet 1. desember 2016 Min har faktisk 4 i år🙈 Pakkekalender fra samboeren og meg, kinderkalender fra mormor og morfar. Lego og sjokolade hos far.. Far og jeg pleier å lage Pakkekalender slik at hun får der hun er og får derfor bare en. Men i år ble det visst ikke slik. De valgte å ikke lage kalender i år til sine, men kjøpe (de har 3 tilsammen). Mine foreldre pleier ikke å kjøpe, men men min mor fikk et innfall. Så da ble det plutselig 4 stk på min😊 Anonymous poster hash: 3ff77...e54
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #29 Skrevet 1. desember 2016 Mine har to, haribo og sjokoladekalender, men enig i at det holder med en egentlig. Men er jo ingen krise, ikke store biten de får hver dag. Våre åpner en på morgen og en på ettermiddag. Husker selv da jeg var lita at jeg hadde flere, men da var det ofte barnetvkalender og kalender man fikk i diverse blader osv altså bare med bilder i, hadde også vanlig sjokoladekalender. Gikk fint med meg Anonymous poster hash: 6c19f...ae1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #30 Skrevet 1. desember 2016 Her har ungene hver sin kalender til kr. 10,20, for istenfor pakkekalender har de gitt 500 kr til en selger av bladet asfalt Anonymous poster hash: 9c7c7...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå