Gå til innhold

Har barna deres flere adventskalendere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke vitsen med at barn har flere adventskalendere men ser jo at mange barn har det. Blir ikke vitsen med adventskalender litt borte når de har så mange at de omtrent glemmer å åpne alle...

Anonymous poster hash: 4e840...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke vitsen med at barn har flere adventskalendere men ser jo at mange barn har det. Blir ikke vitsen med adventskalender litt borte når de har så mange at de omtrent glemmer å åpne alle...

Anonymous poster hash: 4e840...5c0

Mine har to. De gleder seg hinsides til å åpne og glemmer det ALDRI.

Anonymous poster hash: a4c5f...184

Skrevet

Her har barna fått hver sin pakkekalender fra faren sin og en legokalender hver fra en venninne av meg. Det er deres valg å gi - men jeg ville aldri nekte barna å få slikt, selvom de allerede har.

Skrevet

En sjokolade kalender og en frost kalender. Den ene har vi fått.

Anonymous poster hash: 046dd...c6f

Skrevet

Alle 4 har sjokoladekalender

16-åring har flaxkalender

10-åring har pink glam sminkekalender

6åring har pakkekalender

1åring har singsang

Skrevet

De får pakkekalender og kinderkalender.

Skrevet

Jeg kjøper en pakkekalender til sønnen min,også er det en tradisjon at farmorem kjøper en kinderegg/annen ferdig kalender fra butikken.

Anonymous poster hash: 1cabf...1cc

Skrevet

De får pakkekalender og så har vi sånn kalender med bilder som vi åpner. Begge deler er fint på hver sin måte.

Anonymous poster hash: 63190...f7c

Skrevet

Nei. Ser ikke vitsen. De får en sjokoladekalender hver.

Anonymous poster hash: de30c...d3c

Skrevet

Pakkekalender og sjokoladekalender, gleden er like stor hvert år - uavhengig av antall kalendere

Anonymous poster hash: e41fe...cd2

Skrevet

Jeg har aldri tenkt tanken på at man kan ha flere kalendere :)

En pakke/luke pr dag frem til julaften, det er jo hele poenget.

Skrevet

Det er jo virkelig helt tullete.

Hvordan i all verden skal barn lære seg takknemlighet (for julegaver) når de får julekalendere i flertall?

Skrevet

Ja, ved en feil😐 Mannen min og jeg kjøpte begge kalendere til alle barna uten å vite om hverandre, så her blir det dobbelt opp i år. En sjokoladekalender og en lego. Barna var fornøyde, da🙃

Anonymous poster hash: d972d...b44

Skrevet

Kun en Lego City kalender på min 👍

Skrevet

Kinderkalender og flaxkalender her. Flaxkalenderen er hele familien sin, men 5-åringen får skrape siden han syns det er så gøy. :P

Anonymous poster hash: bcb46...aa9
Skrevet

I utgangspunktet skulle han kun ha pakkekalender, men fikk sjokoladekalender fra farmora. Synes en kallender er nok, men tar ikke bort pakkekalenderen da den er tradisjon. Og kan vel ikke ta bort sjokoladekalenderen. Men skulle ønske de hadde spurt først. Hadde jeg vist at han fikk sjokoladekalender hadde pakkene innemellom vært litt annerledes, selv om det bare er godteri på lørdager i den. Er egentlig ikke så glad i sjokoladekalender.

Anonymous poster hash: 92a1b...b85

Skrevet

Mine tre deler en pakkekalender og har hver sin kjøpekalender. I tillegg kom bestemor med flax.

Anonymous poster hash: 9e58f...8c5

Skrevet

Mine har en hver, flax eller gavekalender. Men hadde de fått en til av noen hadde jeg ikke laget en sak av det.

Skrevet

Ja det blir tre😂

En haribo til 50 kr på europris, en sjokolade til 4.90 på europris og så kom mamma med en legokalender😅

Anonymous poster hash: 6a3cc...8be

Skrevet

Snøfall på delings, 10krs sjokolade og pakkekalendee, og så kom moren min med lego til en og playmo kalender til annen.

Anonymous poster hash: 78f27...0dc

Skrevet

Nei, de har kun sjokolade kalender :)

Anonymous poster hash: 689fa...79b

Skrevet

De har 2 hver. Sjokolade og pakke kalender😀

Skrevet

Nei da er poenget etter min mening borte. De har 1 hver:)

Skrevet

Dei har ein på deling (forskerfabrikken), og kvar sin sjokoladekalendar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...