Gå til innhold

Var på ultralyd i går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De følelsene vil gå over😊 Jeg hadde det på samme måte da jeg ventet nr 3 og var sikker på at det var ei jente til. På ultralyden så kommer altså overraskelsen at det er en gutt i magen. Ble skikkelig skuffet... Nå har jeg en gutt som snart er tre år og han er noe av det mest fantastiske mennesket jeg har opplevd og er så lykkelig for at jeg fikk akkurat han.

Den lille gutten som ligger i magen nå kommer nok til å være akkurat han du ønsket deg i bunn og grunn😊 Bare vent og se😊

Anonymous poster hash: 87bcb...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Ann Christin, admin

Skrevet

Jeg ble og litt skuffet men det gikk over etter noen dager og jeg elsker gutten min som nå er 3 år! Du får selvfølgelig lov å føle på det du føler, du vet jo helt sikkert at kjønn ikke har noe å si så lenge barnet er friskt :) Drit i de som er naive og dømmer deg.

Anonymous poster hash: 51edb...83a

Skrevet

Jeg skjønner skuffelsen din så godt!!! Har ønsket meg en sønn siden første gang jeg ble gravid. Og jeg endte opp med 3 jenter! Sørger faktisk over sønnen jeg aldri fikk..men håper jo veldig på å bli mormor til gutter da.

Anonymous poster hash: 97789...c3b

Skrevet

Forstår de følelsene godt. Da jeg ventet førstemann og fikk vite at det var gutt, ble jeg trist. Ikke fordi det var gutt. Men fordi det andre kjønnet var utelatt. Det var en sinnsykt merkelig og uforståelig reaksjon.

Det hadde vert likt om det var omvendt. Fordi det ene utelater det andre.

Skrevet

Jeg hadde jente fra før og visste ikke hva nr to var før fødselen. En del av meg fryktet at jeg ikke ville blir like glad hvis det var en gutt. Jeg var jentemamma og følte at jeg ikke kom til å bli en god guttemamma.

Men det sekundet barnet var ute og mannen min sa "det er en gutt" og jeg fikk den deilige nydelige guttebabyen på brystet, forsvant all bekymring. Følelsene jeg fikk for ham, og fortsatt har, er akkurat de samme som jeg har for jenta vår.

Så jeg forstår deg, men sender deg en god klem og beskjed om at dette går seg til.

Anonymous poster hash: ed302...ca6

Skrevet

de kan ta feil, de sa jeg fikk ei jente når jeg var på ultralyd i uke 19, tok 3d ultralyd uke 27, og det visste seg og være gutt :) . men uansett det viktigste er vel et friskt barn uavhening av skjønn

Skrevet

Jeg forstår deg kjempegodt. Jeg har tre barn, og takk og pris er alle tre jenter. Hadde jeg fått gutter måtte jeg jo tatt dem imot, men jeg har aldri hatt noe ønske om å få gutt så jeg hadde nok blitt kjempeskuffet.

Anonymous poster hash: c8a83...eb4

Skrevet

Samme her. Ble utrolig skuffet da jeg var på ultralyd for noen uker siden.

Har 1 jente og 2 gutter fra før.

Ønsket meg en jente til så klart

Anonymous poster hash: 2a567...6c9

Skrevet

Det er lov til å være skuffet, men skal love deg at når du sitter der med den lille gutten i armene spiller det ingen verdens rolle :)

Vi ønsket oss en liten jente. Jeg hadde ikke noe imot en gutt,men ønsket meg mest jente. Mannen sa han ville ha problemer med å knytte seg til en gutt. Men med en gang gutten vår ble født var det glemt, og mannen har siden sagt at han kan ikke tro hvor feil han tok da han sa det. Og han husker knapt at han sa det.

Gutten vår er helt nydelig og verdens skjønneste, og nå kan jeg ikke engang forestille meg hvordan det er å ha en jente.

Anonymous poster hash: dc064...9ea
Skrevet

Jeg har tre gutter, sitter her med min nydelige lille gutt på snart fire uker i armene. Jeg blir trist av å lese det du skriver - særlig siden det er mange slike innlegg her inne (og det går veldig sjelden motsatt vei, at det var en gutt de ville ha...). Alle barn er et lite mirakel, og du kommer til å elske den lille gutten din så snart du får sett det lille ansiktet, snust inn babyduften, og møtt det mørke nyfødtblikket. 💙

Anonymous poster hash: 08e85...7a9

Skrevet

Du har jo en historie bak. At du gjerne ville ha en jente nå ❤Jeg har en Jente fra før av ,ble gravid og de sa jente på 7 ultralyder. Jeg ble så lei meg og paff.det har noe med min historie.vi er mange jenter i søskenflokken og myyyyyye drama.jeg håpa veldig på gutt. På ordinær ultralyd viste det seg at det var en gutt .jeg jubla høyt!og så ble jeg skikkelig skikkelig lei meg fordi jeg jeg ikke ble så glad da de sa at det ble jente.

Så dumme hjernen sørget over en jente som ikke hadde vært der engang! 😂🙈

Uansett.Her har jeg en guttebaby på 4 mnd. En skikkelig sjarmør! Så det går bra skal du se 😊men prat gjerne med jordmor for å få ut litt tanker

Anonymous poster hash: b22ee...517

Skrevet

En liten oppdatering jeg har nå vendt meg til tanken på at det blir gutt😍 Kan jo ikke få tilbake jenta som døde uansett vi for vel bare prøve på nytt. Kommer til å elske den like mye og vi har allerede begynt å lete etter navn.

Anonymous poster hash: 99fac...a25

Skrevet

Hi her. Selvfølgelig er jeg glad i barnet mitt ikke det det handler om. Var bare så utrolig sikker i tillegg mister jeg en jente i uke 14 i fjor og graviditeten frem til da var veldig lik. Derfor sikkert at kroppen min føler det er jente. Det ble så endelig svar på en måte når jordmoren sa det hun sa.

Unnskyld at jeg spør om dette, det kan jo være smertefullt å svare på, men: hvordan i alle dager kan du vite om det fosteret var gutt eller jente?

Anonymous poster hash: d7463...e98

Skrevet

Jeg har tre gutter, sitter her med min nydelige lille gutt på snart fire uker i armene. Jeg blir trist av å lese det du skriver - særlig siden det er mange slike innlegg her inne (og det går veldig sjelden motsatt vei, at det var en gutt de ville ha...). Alle barn er et lite mirakel, og du kommer til å elske den lille gutten din så snart du får sett det lille ansiktet, snust inn babyduften, og møtt det mørke nyfødtblikket. 💙

Anonymous poster hash: 08e85...7a9

Jeg kan "trøste" deg med at venninna mi hulkgråt og var deppa i ukesvis da det viste seg at hun venta en jente...

Vet om flere damer som har ønsket seg gutt først og fremst, meg selv inkludert. Heldigvis er kjønn stort sett uvesentlig for de fleste i mine kretser.

Anonymous poster hash: 18042...a98

Skrevet

Jeg har to jenter, og mange spør om vi ikke savner en gutt. Og da spesielt mannen, om han ikke vil ha en kompis å styre med gutteting sammen med. Han gjør ikke det, for jentene er opptatt av lego, brio, traktorer og kaptein sabeltann, selv om de er rosaprinsesser mye av tiden. Venninna mi har to gutter, som leker med dukker, perler og baker med mammaen sin, før de gjør "gutteting" med bestemoren som aldri har vært spesielt jentete.

Barn er individer mye mer enn representanter for sitt kjønn. Du kommer til å komme over dette, barnet er uansett et nytt barn og ikke det du mistet.

Anonymous poster hash: 8bbb9...312

Skrevet

Unnskyld at jeg spør om dette, det kan jo være smertefullt å svare på, men: hvordan i alle dager kan du vite om det fosteret var gutt eller jente?

Anonymous poster hash: d7463...e98

Det var det de sa til meg på sykehuset er synlig i uke 14 mange for jo beskjed om kjønn på tidlig ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...