Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #26 Skrevet 27. november 2016 Ikke det? Men da kan jo prektige, "flinke", selvgode du forklare meg. Anonymous poster hash: 0b536...660 Det kan synes som om du ikke er mottakelig for andre synspunkter? Correct me if i'm wrong Anonymous poster hash: 57dff...3e6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #27 Skrevet 27. november 2016 Ikke det? Men da kan jo prektige, "flinke", selvgode du forklare meg. Anonymous poster hash: 0b536...660 Det kan synes som om du ikke er mottakelig for andre synspunkter? Correct me if i'm wrong Anonymous poster hash: 57dff...3e6
Iiiiik Skrevet 27. november 2016 #28 Skrevet 27. november 2016 Hvorfor må alle gi seg på Listhaug og hakke på henne? Jeg trodde feminister skulle respektere kvinner? Burde dere ikke da respektere Listhaug? Anonymous poster hash: 23209...c07 Nei, jeg er ikke forpliktet til å være enig med alle kvinner fordi de er kvinner. Jeg respekterer henne som person, men er temmelig sikker på at jeg ikke kunne vært venn med henne i mitt private liv. Jeg er ikke enig med hennes meninger, og i hvert fall ikke måten hun forfekter dem på.
ulenissen Skrevet 27. november 2016 #29 Skrevet 27. november 2016 Folk på venstresiden sprer så mye hat og driver med mobbing av henne bare fordi hun er flink og effektiv i jobben sin. Det er det som er tragisk. Men jeg tror de fleste har gjennomskuet dere for lenge siden. Anonymous poster hash: 23209...c07 Synest det er tragisk hvordan hun klarer å få med seg så mange mennesker! Synd og si det, men alle jeg kjenner som støtter dama har lav eller ingen utdanning! De evner rett og slett ikke til å følge argumentasjon i debatten og støtter seg derfor på begrep som venstrevridd, og tror at alle som reagerer på Listhaug ønsker åpne grenser. Det vil vi ikke! Men vi reagerer på retorikken hennes (vist du vet hva det betyr?) og ønsker en human behandling av de menneskene som søker asyl i landet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå