Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #1 Skrevet 27. november 2016 Stakkars Sylvi, det kan ikke være lett å være en så ensom minoritet i eget land, styrt 100% av elitefeminister som ikke forstår folk flest. http://www.dagbladet.no/kultur/ikke-for-a-skryte-altsa-men-jeg-tror-jeg-tilhorer-feministeliten/65375909 Anonymous poster hash: 52214...835
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #2 Skrevet 27. november 2016 Det er hardt å være den eneste som sitter på sannheten.. Anonymous poster hash: c8528...f33
Iiiiik Skrevet 27. november 2016 #3 Skrevet 27. november 2016 Så veldig morsomt skrevet! Det er interessant å se hvordan Listhaug sin retorikk vinner frem hos mange, og hvordan hun med stor suksess spiller på "alle andre er så slemme mot meg, jeg sier bare det de fleste mener". Carl I Hagen brukte samme taktikk, og det fungerte jo også.
MammantilNurket Skrevet 27. november 2016 #4 Skrevet 27. november 2016 (endret) Jeg kan ikke fatte og begripe at noen kan ta Listhaug på alvor. Hvis vi ser bort i fra hennes totale mangel på tanker om solidaritet, hennes forsøk på å gjenskape Krystallnatten i Lillestrøm (jfr.TV2-nyhetene lørdag) og generelt usmakelige bruk av sosiale medier ("Vi har kastet ut en afghansk unge - lik og del") er det én god grunn til at hun bør ties i hjel: Hun har Ayn Rand som sitt store filosofiske forbilde. Trenger ikke å si noe mer. Endret 27. november 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Jaja, det er barna deres som de vil ta jobben fra. Dere får skylde dere selv når barna deres vokser opp og det ikke er noen jobber igjen. Da får dere fortelle dem hvorfor. Når det ikke er mere penger igjen å drive eldrevelferd for kan dere jo tenke på hvorfor og hvem som har skylden for det. Anonymous poster hash: 23209...c07
Pengetreet Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 Jaja, det er barna deres som de vil ta jobben fra. Dere får skylde dere selv når barna deres vokser opp og det ikke er noen jobber igjen. Da får dere fortelle dem hvorfor. Når det ikke er mere penger igjen å drive eldrevelferd for kan dere jo tenke på hvorfor og hvem som har skylden for det. Anonymous poster hash: 23209...c07 Det er mer skremmende at så mange biter på skremselspropagandaen.
the amazing spidermamma Skrevet 27. november 2016 #7 Skrevet 27. november 2016 Jaja, det er barna deres som de vil ta jobben fra. Dere får skylde dere selv når barna deres vokser opp og det ikke er noen jobber igjen. Da får dere fortelle dem hvorfor. Når det ikke er mere penger igjen å drive eldrevelferd for kan dere jo tenke på hvorfor og hvem som har skylden for det. Anonymous poster hash: 23209...c07 Ja, enig i at de som sitter og styrer landet nå kommer til å ødelegge for fremtidige generasjoner. De bygger systematisk ned velferdsstaten. For det var dem du mente med 'de', ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #8 Skrevet 27. november 2016 Jeg har rapportert tråden for hetsing og personangrep! Anonymous poster hash: 23209...c07
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #9 Skrevet 27. november 2016 Ja, enig i at de som sitter og styrer landet nå kommer til å ødelegge for fremtidige generasjoner. De bygger systematisk ned velferdsstaten. For det var dem du mente med 'de', ikke sant? Bygger ned velferdsstaten og selger landet bit for bit. Anonymous poster hash: 78519...042
Iiiiik Skrevet 27. november 2016 #10 Skrevet 27. november 2016 Jeg har rapportert tråden for hetsing og personangrep! Anonymous poster hash: 23209...c07 Tuller du?! Dette er da langt mildere enn det som skjer i media for øvrig. Mulig det ikke er greit av den grunn, men når Listhaug selv ikke skiller sak og person i offentlig debatt, så kan ikke innholdet i denne tråden modereres.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #11 Skrevet 27. november 2016 Jeg synes Listhaug er utrolig tøff som rir av all denne personlige hetsen på en stødig måte. Og dumme, dumme naut som høres ut som om dere tror at Listhaug alene er ansvarlig for asylpolitikken, og som henger dere på de andre dumme nautene! Anonymous poster hash: 0b536...660
*Miss Marple* Skrevet 27. november 2016 #12 Skrevet 27. november 2016 Jeg synes Listhaug er utrolig tøff som rir av all denne personlige hetsen på en stødig måte. Og dumme, dumme naut som høres ut som om dere tror at Listhaug alene er ansvarlig for asylpolitikken, og som henger dere på de andre dumme nautene! Anonymous poster hash: 0b536...660 Med all respekt så har du ikke skjønt noe av debatten.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #13 Skrevet 27. november 2016 Jeg synes Listhaug er utrolig tøff som rir av all denne personlige hetsen på en stødig måte. Og dumme, dumme naut som høres ut som om dere tror at Listhaug alene er ansvarlig for asylpolitikken, og som henger dere på de andre dumme nautene! Anonymous poster hash: 0b536...660 Det skal hun ha, hun er utrolig god på å gjøre seg selv til offer. Dama avfeier all kritikk som hets, og hirden hennes biter på. Anonymous poster hash: c8528...f33
Hjertefru Skrevet 27. november 2016 #14 Skrevet 27. november 2016 Jeg kan ikke fatte og begripe at noen kan ta Listhaug på alvor. Hvis vi ser bort i fra hennes totale mangel på tanker om solidaritet, hennes forsøk på å gjenskape Krystallnatten i Lillestrøm (jfr.TV2-nyhetene lørdag) og generelt usmakelige bruk av sosiale medier ("Vi har kastet ut en afghansk unge - lik og del") er det én god grunn til at hun bør ties i hjel: Hun har Ayn Rand som sitt store filosofiske forbilde. Trenger ikke å si noe mer. Gjenskape Krystallnatten?! Hvor historieløs går det an å bli? Det er et hån mot ofre for holocaust å sammenligne at politiet går til lovlig aksjon mot de som oppholder seg ulovlig i landet med nazistenes voldelige angrep på godt integrerte og lovlydige borgere. Syns dere det er noe kjekt at det oppholder seg noen tusen mennesker i landet som ikke bare er her ulovlig, men som vi heller ikke vet hvem er eller i eksakt antall.? Det er ikke greit, hverken med tanke på de papirløse eller oss andre. Lover et der av en grunn. Listhaug gjør en nødvendig jobb, selv om noe av retorikken selvsagt kan diskuteres.
MammantilNurket Skrevet 27. november 2016 #15 Skrevet 27. november 2016 (endret) Gjenskape Krystallnatten?! Hvor historieløs går det an å bli? Det er et hån mot ofre for holocaust å sammenligne at politiet går til lovlig aksjon mot de som oppholder seg ulovlig i landet med nazistenes voldelige angrep på godt integrerte og lovlydige borgere. Syns dere det er noe kjekt at det oppholder seg noen tusen mennesker i landet som ikke bare er her ulovlig, men som vi heller ikke vet hvem er eller i eksakt antall.? Det er ikke greit, hverken med tanke på de papirløse eller oss andre. Lover et der av en grunn. Listhaug gjør en nødvendig jobb, selv om noe av retorikken selvsagt kan diskuteres. Absolutt ikke historieløs. Jeg er ganske sikker på at du egentlig forstår at jeg spissformulerer, men det var faktisk den assosiasjonen jeg fikk da jeg leste om saken. Så senere klippet på TV2s nettsider og satt igjen med en meget vond smak i munnen.Det kan betraktes som svært problematisk at hun støtter seg til Ayn Rands tankegods. Dét er faktisk direkte skremmende. Endret 27. november 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #16 Skrevet 27. november 2016 Hvorfor må alle gi seg på Listhaug og hakke på henne? Jeg trodde feminister skulle respektere kvinner? Burde dere ikke da respektere Listhaug? Anonymous poster hash: 23209...c07
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #17 Skrevet 27. november 2016 Hvorfor må alle gi seg på Listhaug og hakke på henne? Jeg trodde feminister skulle respektere kvinner? Burde dere ikke da respektere Listhaug? Anonymous poster hash: 23209...c07 Fordi hun er kvinne? Hun må jo likevel dømmes ut fra retorikk og handlinger, kjønn er uinteressant i sammenhengen. Anonymous poster hash: c8528...f33
hol(L)y COW Skrevet 27. november 2016 #18 Skrevet 27. november 2016 Det mest skremmende er at vi har en SITTENDE statsråd som bruker offerrollen aktivt når hun får kritikk. Det er så tragisk at jeg nesten ikke har ord.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #19 Skrevet 27. november 2016 Folk på venstresiden sprer så mye hat og driver med mobbing av henne bare fordi hun er flink og effektiv i jobben sin. Det er det som er tragisk. Men jeg tror de fleste har gjennomskuet dere for lenge siden. Anonymous poster hash: 23209...c07
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #20 Skrevet 27. november 2016 Folk på venstresiden sprer så mye hat og driver med mobbing av henne bare fordi hun er flink og effektiv i jobben sin. Det er det som er tragisk. Men jeg tror de fleste har gjennomskuet dere for lenge siden. Anonymous poster hash: 23209...c07 Ikke fordi hun er flink. Fordi hun er full av hatretorikk. Lik og del. Anonymous poster hash: c8528...f33
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #21 Skrevet 27. november 2016 WAY TO GO LISTHAUG! Anonymous poster hash: cfbd1...5da
hol(L)y COW Skrevet 27. november 2016 #22 Skrevet 27. november 2016 Folk på venstresiden sprer så mye hat og driver med mobbing av henne bare fordi hun er flink og effektiv i jobben sin. Det er det som er tragisk. Men jeg tror de fleste har gjennomskuet dere for lenge siden. Anonymous poster hash: 23209...c07 Må du gi deg. Hun er statsråd, og en del av jobben er å ignorere usaklig kritikk og svare saklig på saklig kritikk. Hun er for fader ikke en ryggløs 14-åring som blir mobbet for kviser på nasa! Posisjonen hun er i har hun valgt selv, politikken hun fører står hun ansvarlig for sammen med resten av den sittende regjeringen. Hva mener du at man skal gjøre om man er uenig? Holde kjeft så hun slipper belastningen med å bli motsagt? Reality check: takler du ikke kritikk på en saklig måte så blir du ikke statsråd.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2016 #23 Skrevet 27. november 2016 Med all respekt så har du ikke skjønt noe av debatten. Ikke det? Men da kan jo prektige, "flinke", selvgode du forklare meg. Anonymous poster hash: 0b536...660
Ophiophagus Hannah Skrevet 27. november 2016 #24 Skrevet 27. november 2016 Hvorfor må alle gi seg på Listhaug og hakke på henne? Jeg trodde feminister skulle respektere kvinner? Burde dere ikke da respektere Listhaug? Anonymous poster hash: 23209...c07 For meg er feminisme at kvinner skal ble behandlet med samme "faglige tyngde"' og samme respekt som menn. (Blandt annet). Kvinner skal ikke behandles som skjøre ofre, som er "lager av glass" det vil i praksis si at en kvinne som er offentligheten slik som Listhaug, og som er valgt inn i en høy stilling, skal behandles på samme måte som man ville ha behandlet en mann i hennes sted. Derfor skal man også kunne kritisere en kvinne for jobben hun gjør, hvis man er uenig, på samme måte som man ville ha gjort hvis det var en mannlig statsråd. Og ikke kritisere Listhaug fordi hun er kvinne og må "beskyttes" er i alle fall for meg det omvendte av feminisme. Jeg tror kvinner har like stor kapasitet til å stå i "hard vær" som det en mann har, og uavhengig av kjønn synes jeg Listhaugs har taklet kritikk svært dårlig.
*Miss Marple* Skrevet 27. november 2016 #25 Skrevet 27. november 2016 Ikke det? Men da kan jo prektige, "flinke", selvgode du forklare meg. Anonymous poster hash: 0b536...660 Næsj, gidde ikke. Nytter ikke uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå