Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #26 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f Jeg har barn med spesielle behov og mottar grunnstønad, hjelpestønad og omsorgslønn pga dette. Noe av disse pengene bruker jeg på vaskehjelp, da det hjelper oss i en ellers utfordrende hverdag. Ja, jeg er klar over at vi regnes som tapere... Anonymous poster hash: ea087...da4
Blondzilla Skrevet 26. november 2016 #27 Skrevet 26. november 2016 Jeg hater å vaske. Det er dødskjedelig. Derfor har jeg vaskehjelp. Hun er her til pg med to ganger i uken. Passer barna hender det hun gjør også. Finner hun noe gøy å ta bilde av, må hun bare slå seg løs!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #28 Skrevet 26. november 2016 Misunnelse? Jeg er stolt over at jeg faktisk har evnen til å vaske selv, og at jeg gjør det! Jeg er ikke lat, jeg er ikke giddalaus.. I motsetning til de som har vaskehjelp Anonymous poster hash: faa8b...f5f Jeg er stolt over at jeg prioriterer barna, meg selv og mannen...enn å bruke tiden på å vaske. Men, godt vi er ulike. Anonymous poster hash: 1d684...47b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #29 Skrevet 26. november 2016 Jobber selv som vaskehjelp gjennom firma, og kan med hånda på hjertet si at jeg ALDRI har snoket. Aldri tatt bilder, og vi har aldri pratet om kundene vi har vært hos på noen annen måte en "Gikk det greit der borte" "Tok det lang tid" "Prøvde hundene å ete støvsugeren denne gangen også?" men aldri noe mer enn det.Vi har mange flotte kunder som rett å slett ikke har lyst til å bruke tiden på vasking, og det forstår jeg igrunnen godt. Hvorfor skal ikke mennesker som har muligheten få lov til å benytte seg av det? De aller fleste drar ut med familien når vi kommer, eller har lagt ut nøkkel. Så kan de få komme hjem til at helgevasken er tatt, å heller prioritere andre ting. :-) Anonymous poster hash: f4f14...578
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #30 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er den beste investeringen vi har gjort. Ville kuttet ned på mye før jeg kutter ut vaskehjelp. Har veldig stort hus, og å vaske det tar 6-7 timer. Og det er kun vasking og støvtørking, inkl bad. Rydde, klesvask, skifte på senger osv tar jeg selv. Om hun vil ta bilder av skittentøy, vær så god. Kan ikke se det for meg akkurat. Anonymous poster hash: f7786...f8f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #31 Skrevet 26. november 2016 Skulle gjerne hatt en vaskehjelp! Kan virkelig ikke forstå at noen _ikke_ ønsker det? Anonymous poster hash: b856b...64d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #32 Skrevet 26. november 2016 Sette opp kamera... Jeg hadde gitt beskjed til firmaet Spesielle folk som ser humoren i sånt Anonymous poster hash: 9069d...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå