Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Ei bekjent av meg driver Vaske firma, godt etablert og har flere ansatte og mange kunder.Datteren min har vært med et par dager for å tjene litt ekstra til en tur hun skal på,og det hun fortalte gjorde meg sikker i min sak,noe vaskehjelp skal jeg ikke ha. De ansatte snoker,tar bilder av det helt utroligste som de sender seg i mellom,deler på pauserommet og har det rasende festlig med. Så "møkka" mi skal jeg ta selv. Å finne familiens undertøy fra skittentøysdunken vil jeg ikke finne på nett. Anonymous poster hash: f3991...403
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Ei bekjent av meg driver Vaske firma, godt etablert og har flere ansatte og mange kunder.Datteren min har vært med et par dager for å tjene litt ekstra til en tur hun skal på,og det hun fortalte gjorde meg sikker i min sak,noe vaskehjelp skal jeg ikke ha. De ansatte snoker,tar bilder av det helt utroligste som de sender seg i mellom,deler på pauserommet og har det rasende festlig med. Så "møkka" mi skal jeg ta selv. Å finne familiens undertøy fra skittentøysdunken vil jeg ikke finne på nett. Anonymous poster hash: f3991...403 😂😂😂😂 Fortsetter å ha vaskehjelp uten å mukke.. Anonymous poster hash: ffb3e...f3f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Det ville ikke plaget meg det grann. Jeg tar ikke meg selv så høytidelig at det plager meg at noen ler av meg eller tingene mine Men vi har ikke vaskehjelp da, det er fortsatt en ønskedrøm Anonymous poster hash: a74c4...631
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Ehh. Vet ikke helt om jeg tror på dette altså. Hvorfor skulle noen finne underholdningsverdi i andres skittentøy? Og hvis de gjorde det, hvor lenge tror du det er gøy? Nei. Det hadde jeg brydd meg fint lite om. Anonymous poster hash: 1336f...506
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Da er sikkert mitt rotete klesskap en slager😂 Uansett verdt hver eneste krone😍 Anonymous poster hash: 7c9d2...c6c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Vi har vaskehjelp. Det er de best brukte pengene nå mens ungene er små. Kommer ikke til å slutte med det selv om det blir tatt bilder av "møkka mi" Anonymous poster hash: 2c846...b25
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Elsker å ha vaskehjelp - det er gull verd. Tror ikke hun snoker, men hvis hun gjør det, så velbekomme :-D Anonymous poster hash: d847e...544
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Jeg har vaskehjelp. Tror ikke hun snoker men om hun gjør det, vær så god! Kjære vene. Pinligst for de som syns det er underholdende. Vi har det ikke unormalt på noe vis. En del rot på noen rom ellers veldig normalt. Høres mer ut som venninnen din har problemer med sine ansatte. Anonymous poster hash: 30d61...925
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f Og jeg blir flau av deg. Ditt nettroll. Misunnelsen lyser gjennom. God helg Anonymous poster hash: 26451...191
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #11 Skrevet 26. november 2016 Og jeg blir flau av deg. Ditt nettroll. Misunnelsen lyser gjennom. God helg Anonymous poster hash: 26451...191 Misunnelse? Jeg er stolt over at jeg faktisk har evnen til å vaske selv, og at jeg gjør det! Jeg er ikke lat, jeg er ikke giddalaus.. I motsetning til de som har vaskehjelp Anonymous poster hash: faa8b...f5f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #12 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f Jeg har vaskehjelp, for da får jeg prioritert å være sammen med barna samtidig som jeg har et rent hus. Vinn vinn 👍🏼 Anonymous poster hash: ffb3e...f3f
Helene Harepus Skrevet 26. november 2016 #13 Skrevet 26. november 2016 Misunnelse? Jeg er stolt over at jeg faktisk har evnen til å vaske selv, og at jeg gjør det! Jeg er ikke lat, jeg er ikke giddalaus.. I motsetning til de som har vaskehjelp Anonymous poster hash: faa8b...f5f Så du går vel aldri på restauranter heller og lager alltid all mat fra bunn? Og går/sykler overalt, for det er vel latskap å bruke bil eller kollektivtrafikk? Du syr og strikker alle klær til familien også, ikke sant? For å betale andre for å gjøre ting man kan selv (lære seg å) gjøre, handler jo kun om at man er lat!! 😜
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #14 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f Er du født i 1950? Du representerer så flott den pietistiske arbeidsmoralen. Anonymous poster hash: 30d61...925
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #15 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f Arbeit macht frei! Anonymous poster hash: e33dc...af5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #16 Skrevet 26. november 2016 Her er det svært lite ting å ta bilde av og le av. Har uansett bare vaskehjelp i 1. etg samt å stryke klær. 2. etg er avlåst. Eller dvs. Sonealarmen står på i 2. etg. Anonymous poster hash: 3ebf0...254
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #17 Skrevet 26. november 2016 Fortsetter å ha vaskehjelp uten å mukke.. Anonymous poster hash: ffb3e...f3f Å mukke betyr å protestere. Anonymous poster hash: 13189...b7a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #18 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f Vi velger å ha vaskehjelp, så stiller mannen min og jeg opp som trenere i idretten til sammen minst seks timer i uka, pluss helger innimellom. Vi hadde selvsagt klart å vaske selv, men prioriterer heller dette. Kanskje vi trener ditt barn, slik at du rekker å vaske huset og stulle hjemme? Anonymous poster hash: d7dd3...322
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #19 Skrevet 26. november 2016 Ei bekjent av meg driver Vaske firma, godt etablert og har flere ansatte og mange kunder.Datteren min har vært med et par dager for å tjene litt ekstra til en tur hun skal på,og det hun fortalte gjorde meg sikker i min sak,noe vaskehjelp skal jeg ikke ha. De ansatte snoker,tar bilder av det helt utroligste som de sender seg i mellom,deler på pauserommet og har det rasende festlig med. Så "møkka" mi skal jeg ta selv. Å finne familiens undertøy fra skittentøysdunken vil jeg ikke finne på nett. Anonymous poster hash: f3991...403 Hvor spennende eller flaut kan brukt undertøy i skittentøyskurven bli? Alle som bruker undertøy har jo også brukt undertøy (i det øyeblikket det tas av), og skittentøyskurven er jo helt riktig sted å legge det. Kunne skjønt at det hadde vært oppsiktsvekkende om dere draperte det over lampeskjermene, men å ta bilder av folks undertøy i skittentøyskurven og le av det er vel omtrent på linje med å ta bilder av tampongene i skapet? Anonymous poster hash: 13189...b7a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #20 Skrevet 26. november 2016 Hdde jeg vært deg, så hadde jeg fortalt det til mine bekjente, så de kan vite hva slags møkkaansatte de har Anonymous poster hash: ae7b0...7fd
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. november 2016 #21 Skrevet 26. november 2016 Bare le så mye du vil bare huset mitt blir rent...
Gemini77 Skrevet 26. november 2016 #22 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f Veldig bastant! Familier har forskjellige behov. Jeg har valgt å delegere bort ting som det ikke er viktig at JEG må gjøre. Jeg har bechterew og crohns og jobber 100%. Balanserer hele tiden på kanten i forhold til hva jeg orker. Vaskehjelp er den beste investeringen. Hadde jeg måtte slite meg ut hjemme også så hadde jeg mest sannsynlig blitt ufør, noe som jeg absolutt ikke ønsker. Jeg ønsker å bruke det lille overskuddet på barn, mann og jobb.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #23 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f Faktisk litt enig med deg.. Å nei jeg er ikke misunnelig på dere som har , vist dere trodde det😊 Kan fint ta oss råd til det om vi vil. Har søstre og venninner som har , men nei jeg klare ikke helt å se behovet for det. Har fire barn , stort hus. Og er aktiv i barnas fritids aktiviteter. Har full forståelse for de med dårlig helse som skaffer seg vaskehjelp . Anonymous poster hash: eaa96...560
*Miss Marple* Skrevet 26. november 2016 #24 Skrevet 26. november 2016 Faktisk litt enig med deg.. Å nei jeg er ikke misunnelig på dere som har , vist dere trodde det😊 Kan fint ta oss råd til det om vi vil. Har søstre og venninner som har , men nei jeg klare ikke helt å se behovet for det. Har fire barn , stort hus. Og er aktiv i barnas fritids aktiviteter. Har full forståelse for de med dårlig helse som skaffer seg vaskehjelp . Anonymous poster hash: eaa96...560 Hvorfor skal man bruke tid på ting man hater om man kan slippe? Jeg hater å vaske og om ikke mannen hadde tatt mesteparten av husarbeidet hadde jeg lett satt det bort. Og om noen vil ta bilde av skittentøykurven min, så vel bekomme.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #25 Skrevet 26. november 2016 Vaskehjelp er for folk som ikke greier å vaske selv. Jeg ser på det som et nederlag å ha vaskehjelp, og tenker nøyaktig det om de som har det. Vanlige, norske "kjernefamilier" med vaskehjelp... Det er bare flaut. Anonymous poster hash: faa8b...f5f Tante Agda, da. Nå surrer du igjen. Har ikke de på hjemmet sagt at du ikke skal drive med dette internettet? Pass heller på skinkesteken din. Vil ikke at den skal bli tørr, så du mister husmoræren, vet du❤️ Anonymous poster hash: c3b49...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå