Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #26 Skrevet 24. november 2016 Har ikke brukt ull siden jeg var barn nettopp pga av de tingene du ramser opp. Hater hater ull!!! Fikk et ullteppe til jul ifjor uten at jeg skjønner hvorfor. Alle vet at jeg hater ull. Blir uvel av bare å skrive det. Anonymous poster hash: dcbdd...a03
Hønemor30 Skrevet 24. november 2016 #27 Skrevet 24. november 2016 Hvorfor spise middag i ulltøy ? Om du bruker ull på barna utendørs og under yttertøy betyr jo ikke det at de trenger å gå i ulltøy inne. De fleste av oss har det mer enn varmt nok inne til å gå uten ull. Hvis du må ha på ull inne får du som ei annen skriver ha noe annet utenpå da. Her bruker vi bomull,bambus og fleece. Ingen som fryser for det.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #28 Skrevet 24. november 2016 Har aldri hatt et ullplagg rett på huden selv, blir klam og svett og jeg stinker ganske fort. Ullsokker er verst, da jeg får kaldsvettende føtter av de, og fryser ihjel på føttene. Men det er meg da. Barna har strikkeklær, men ullundertøy nekter de å gå med. Så vi bruker det litt sporadisk. Har aldri opplevd kalde barn uansett. Skjønner ikke hvorfor du stresser sånn med den ulla, om du ikke liker den..? Anonymous poster hash: 5b929...361
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #29 Skrevet 24. november 2016 Hvorfor spise middag i ulltøy ? Om du bruker ull på barna utendørs og under yttertøy betyr jo ikke det at de trenger å gå i ulltøy inne. De fleste av oss har det mer enn varmt nok inne til å gå uten ull. Hvis du må ha på ull inne får du som ei annen skriver ha noe annet utenpå da. Her bruker vi bomull,bambus og fleece. Ingen som fryser for det. Middag er bare et av mange måltid i løpet av en dag. Jeg skulle likt å se den barnehagen som tar av og på alle barna ullen før og etter alle måltidene. Er der de fleste flekkene kommer. Hva har dere gjort i barnehagen idag da lille pjokk? Jo først kledde vi av oss alle ulla for å spise frokost. Så skiftet vi inn i alle ulla igjen for å gå ut. Rakk ikke være så lenge ute for det tok litt tid å skifte på alle, og så måtte vi inn i tid så vi rakk å skifte ut av ullen igjen før lunsj. Etter lunsj skiftet vi inn i ullen igjen for å gå ut. Ble litt lengre tid ute denne gangen, rakk å løpe en runde rundt huset og huske tre dytt før vi måtte inn og kle av oss ullen før fruktmåltidet. Etter frukten fortet vi oss inn i ullen igjen før vi ble henter..... Anonymous poster hash: 8f6d8...d06
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #30 Skrevet 24. november 2016 Har aldri hatt et ullplagg rett på huden selv, blir klam og svett og jeg stinker ganske fort. Ullsokker er verst, da jeg får kaldsvettende føtter av de, og fryser ihjel på føttene. Men det er meg da. Barna har strikkeklær, men ullundertøy nekter de å gå med. Så vi bruker det litt sporadisk. Har aldri opplevd kalde barn uansett. Skjønner ikke hvorfor du stresser sånn med den ulla, om du ikke liker den..? Anonymous poster hash: 5b929...361 Sånn er jeg og. Blir iskald på beina hvis jeg har på ullsokker Anonymous poster hash: 367a5...779
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #31 Skrevet 24. november 2016 Hvorfor spise middag i ulltøy ? Om du bruker ull på barna utendørs og under yttertøy betyr jo ikke det at de trenger å gå i ulltøy inne. De fleste av oss har det mer enn varmt nok inne til å gå uten ull. Hvis du må ha på ull inne får du som ei annen skriver ha noe annet utenpå da. Her bruker vi bomull,bambus og fleece. Ingen som fryser for det. Hvis barnet går i barnehage, så bruker det jo ull hele dagen uavhengig om de spiser middag eller ei. Man skifter jo ikke først Anonymous poster hash: 367a5...779
Blondzilla Skrevet 24. november 2016 #32 Skrevet 24. november 2016 Jeg hater det også. Lurvete og stygt.
Fandens Oldemor Skrevet 24. november 2016 #33 Skrevet 24. november 2016 Jeg hater det også. Lurvete og stygt.Ulltøy av god kvalitet er hverken lurvete eller stygt. Men billigvarianter kan være begge deler.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #34 Skrevet 24. november 2016 Les tråden først, a Anonymous poster hash: c96d5...f37 ? Jeg har jo lest, hva skrev jeg feil nå da? Anonymous poster hash: f91b1...e9e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #35 Skrevet 24. november 2016 ? Jeg har jo lest, hva skrev jeg feil nå da? Anonymous poster hash: f91b1...e9e Las hi i pausen på jobb, gikk inn på tråden for å gi deg et tips. At du hadde fått det fra før kunne ikke jeg vite, ville bare hjelpe. Anonymous poster hash: f91b1...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå