Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #26 Skrevet 23. november 2016 Nei, man kan selvfølgelig ikke bli smittet av imigrene Anonymous poster hash: 3afeb...f3c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #27 Skrevet 23. november 2016 Hun sa det var for migrenen. Satt den i låret. Er den ikke for migrene? Anonymous poster hash: 8ef72...160 Mange som tar sprøyter for det ja Anonymous poster hash: b43a1...f4d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #28 Skrevet 23. november 2016 TOSK! Anonymous poster hash: e7732...afa
ostepop123 Skrevet 23. november 2016 #29 Skrevet 23. november 2016 Det er jo også en mulighet for at du har fått migrene nå, og at det tilfeldigvis skjedde akkurat da du hadde vært sammen med venninna di. Smitte er det definitivt ikke, muligens placebo - men gå til legen din, så finner du ut av det. Ting som skjer samtidig har ikke nødvendigvis en sammenheng, selvom hjernen er skrudd sammen slik at den gjerne tror det!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #30 Skrevet 23. november 2016 Du har ikke migrene. Du har sterk hodepine. Hadde du hatt migrene hadde du ikke klart å se på en skjerm. Anonymous poster hash: 28ff5...529
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #31 Skrevet 23. november 2016 Du har ikke migrene. Du har sterk hodepine. Hadde du hatt migrene hadde du ikke klart å se på en skjerm. Anonymous poster hash: 28ff5...529 Hun klarer fint å se på en skjerm med migreneanfall. Hvorfor skal ikke jeg kunne det? Anonymous poster hash: 8ef72...160
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #32 Skrevet 23. november 2016 Du har ikke migrene. Du har sterk hodepine. Hadde du hatt migrene hadde du ikke klart å se på en skjerm. Anonymous poster hash: 28ff5...529 Det stemmer ikke. Noen kan fint gjøre det, mens andre kan ikke. Anonymous poster hash: 3afeb...f3c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #33 Skrevet 23. november 2016 Herregud er det dere...! Anonymous poster hash: 9bad0...558
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #34 Skrevet 23. november 2016 Det stemmer ikke. Noen kan fint gjøre det, mens andre kan ikke. Anonymous poster hash: 3afeb...f3c Et av symptomene på migrene er bli lyssky. Et annet er ekstremt kraftig, bankende hodepine. Tror de fleste med migrene henger over do eller ligger med hodet under puta, de skriver ikke innlegg på Internett.. Kraftig hodepine er ille nok det, men det er nok det HI har, ikke migrene. Anonymous poster hash: 28ff5...529
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #35 Skrevet 23. november 2016 Hun klarer fint å se på en skjerm med migreneanfall. Hvorfor skal ikke jeg kunne det? Anonymous poster hash: 8ef72...160 Høres veldig merkelig ut. Virket medisinene så raskt da? Har jeg migrene ligger jeg med hodet under puta i stummende mørke, klarer verken lys eller lyd.. Har jeg derimot kraftig hodepine kan jeg klare å se på en skjerm. Anonymous poster hash: 28ff5...529
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #36 Skrevet 23. november 2016 Et av symptomene på migrene er bli lyssky. Et annet er ekstremt kraftig, bankende hodepine. Tror de fleste med migrene henger over do eller ligger med hodet under puta, de skriver ikke innlegg på Internett.. Kraftig hodepine er ille nok det, men det er nok det HI har, ikke migrene. Anonymous poster hash: 28ff5...529 Jeg sier ikke at hi har migrene, Hi er nok bare et troll. Men det er direkte feil at noen ikke kan være litt på nett selv om de har migrene. Migrene uttarter seg på forskjellige måter, og oppleves forskjellig fra person til person. Noen ganger ligger jeg i senga og kan ikke røre meg uten å spy, andre ganger har jeg migrene mens jeg er på jobb. Anonymous poster hash: 3afeb...f3c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #37 Skrevet 23. november 2016 Jeg sier ikke at hi har migrene, Hi er nok bare et troll. Men det er direkte feil at noen ikke kan være litt på nett selv om de har migrene. Migrene uttarter seg på forskjellige måter, og oppleves forskjellig fra person til person. Noen ganger ligger jeg i senga og kan ikke røre meg uten å spy, andre ganger har jeg migrene mens jeg er på jobb. Anonymous poster hash: 3afeb...f3c Hvordan kan du være på jobb med migrene? Jeg spør fordi jeg lurer altså. Jeg har ofte hodepine som kan være intens, men jeg fungerer da på et vis. De gangene det eksploderer, setter seg i øya og jeg ikke kan røre meg uten å bli verre, da kaller jeg det migrene. Jeg jobbet sammen med en nevrolog en gang da en kollega satt på jobb foran dataskjermen og klagde på migrene. Nevrologen kikket på henne og sa: "så lenge du klarer å sitte der og jobbe kan jeg garantere deg at du ikke har migrene" (han var litt spydig og sikkert lei av klagingen hennes, men likevel..). Han mente hun hadde kraftig hodepine, ikke migrene. Anonymous poster hash: 28ff5...529
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #38 Skrevet 23. november 2016 Hvordan kan du være på jobb med migrene? Jeg spør fordi jeg lurer altså. Jeg har ofte hodepine som kan være intens, men jeg fungerer da på et vis. De gangene det eksploderer, setter seg i øya og jeg ikke kan røre meg uten å bli verre, da kaller jeg det migrene. Jeg jobbet sammen med en nevrolog en gang da en kollega satt på jobb foran dataskjermen og klagde på migrene. Nevrologen kikket på henne og sa: "så lenge du klarer å sitte der og jobbe kan jeg garantere deg at du ikke har migrene" (han var litt spydig og sikkert lei av klagingen hennes, men likevel..). Han mente hun hadde kraftig hodepine, ikke migrene. Anonymous poster hash: 28ff5...529 Fordi jeg kan være oppegående, selv om jeg er dårlig. Men jeg kan ikke sitte foran en dataskjerm når jeg har migrene jeg heller. Anonymous poster hash: 3afeb...f3c
Von Hertelhofen Skrevet 23. november 2016 #39 Skrevet 23. november 2016 Kanskje du har sympati- migrene?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. november 2016 #40 Skrevet 23. november 2016 Jeg har litt vondt i hodet nå, så jeg har nok blitt smittet av migrene av å lese dette.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #41 Skrevet 23. november 2016 Høres veldig merkelig ut. Virket medisinene så raskt da? Har jeg migrene ligger jeg med hodet under puta i stummende mørke, klarer verken lys eller lyd.. Har jeg derimot kraftig hodepine kan jeg klare å se på en skjerm. Anonymous poster hash: 28ff5...529 10% av de med migrene, har ikke problemer med lys eller lyder under et anfall. Jeg er én av dem Lys kan ofte trigge et anfall, men når anfallet først er i gang med kan jeg se på TV og slikt Vel, når aura-biten er ferdig, da Anonymous poster hash: f83a8...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå