Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #26 Skrevet 22. november 2016 Du ej så mojsom assaaaaa Anonymous poster hash: 7d09b...4e6 Jeg prøvde ikke å være morsom, men svaret ditt derimot. Jeg er bare så inderlig lei av all klagingen på barnehageansatte, man kan pokker ikke gjøre noe riktig uansett. Anonymous poster hash: 4922d...48c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #27 Skrevet 22. november 2016 Der jeg jobber øver vi på å kle på selv. Dvs. at skidftetøy er i barnas høyde. Dere vil ikke tro alt barna finner på i kreativiteten og lekens navn. Petra får alle Lise sine sokker mens trusene samler de i kassa til Trine. Vi gjør vårt ytterste for å følge med, men med 18 barn og 2—3 voksne klarer vi ikke alltid se alle. Da kommer det gjerne en sokk på feil eier sin fot. Eller det er tomt for sokker i Petters kasse. Men vet du HI, jeg er ikke utdannet skiftetøy—leder. Jeg er utdannen ped.leder og prioritere å gi god omsorg, omtanke, kos og SE barnet ditt! Anonymous poster hash: ec7bc...385 Man ser vel kanskje ikke barnet så veldig godt trør mann på det for småe sko slik at barnet ender opp med gnagsår. Barnet er da altså skadet av behandlingen ib.hagen. Og når man jobber med små barn er det faktisk en del av jobben å hjelpe med skift og påkledning for så å leggetil rette slikat de klarer dette selv til slutt. Ja skifyetøy kan komme på avveie. Men når skoa er der og det flere par.... Kommentaren din ble for teit. Sikker på at du bør jobbe i b.hage? Anonymous poster hash: 7ca0e...c94
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #28 Skrevet 22. november 2016 ..og den dagen barnet ditt faktisk mangler noe...? Anonymous poster hash: 191ac...d1f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #29 Skrevet 22. november 2016 Man ser vel kanskje ikke barnet så veldig godt trør mann på det for småe sko slik at barnet ender opp med gnagsår. Barnet er da altså skadet av behandlingen ib.hagen. Og når man jobber med små barn er det faktisk en del av jobben å hjelpe med skift og påkledning for så å leggetil rette slikat de klarer dette selv til slutt. Ja skifyetøy kan komme på avveie. Men når skoa er der og det flere par.... Kommentaren din ble for teit. Sikker på at du bør jobbe i b.hage? Anonymous poster hash: 7ca0e...c94 Tykke tomler på kvelden, vanskelig å treffe rett😂😂 Anonymous poster hash: 7ca0e...c94
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #30 Skrevet 23. november 2016 Man ser vel kanskje ikke barnet så veldig godt trør mann på det for småe sko slik at barnet ender opp med gnagsår. Barnet er da altså skadet av behandlingen ib.hagen. Og når man jobber med små barn er det faktisk en del av jobben å hjelpe med skift og påkledning for så å leggetil rette slikat de klarer dette selv til slutt. Ja skifyetøy kan komme på avveie. Men når skoa er der og det flere par.... Kommentaren din ble for teit. Sikker på at du bør jobbe i b.hage? Anonymous poster hash: 7ca0e...c94 Ja, jeg er helt sikker på at jeg bør jobbe i bhg! Sa ingenting om feil sko! Beskrev at et par sokker kunne komme på feil fot. Ja, det er jobben min å legge til rette for at barna skal kunne mestre å bytte tøy selv som du sier. I hverdagen hvor alt går i hundre må vi prioritere det som er viktigst. Jeg ser ikke på et par sokker som så veldig viktig. Forundrer meg til tider hva noen foreldre synes er det viktige. Barna skal selvfølgelig ha tøy på som ikke hemmer deres utvikling. I bhg utspiller det seg situasjoner hele tiden hvor barna utvikler seg innen sosial kompetanse. Vi prioriterer å være til stede, forstå og veilede barna i disse situasjonene fremfor å få buksa på riktig vei og riktig sokk hver gang. Mulig det overrasker noen at vi ikke har tid til ALT hele tiden. Jeg inviterer gjerne foreldre til å overvære en dag i bhg slik at de kan se alt som skjer i bhg. Jeg elsker jobben min og ønsker at alle barna skal ha det godt i bhg. Vi planlegger, drøfter og evaluerer alt vi gjør slik at ALLE barna skal ha det best mulig og ha god utvikling hver eneste dag! Tar med praktisk arbeid hjem for at vi skal kunne være til stede mest mulig ila dagen. Så igjen; at en sokk eller to kommer på avveie tenker jeg er bagateller. Hadde ikke reagert om dette hadde skjedd med egne barn. Anonymous poster hash: ec7bc...385
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #31 Skrevet 23. november 2016 Ja, jeg er helt sikker på at jeg bør jobbe i bhg! Sa ingenting om feil sko! Beskrev at et par sokker kunne komme på feil fot. Ja, det er jobben min å legge til rette for at barna skal kunne mestre å bytte tøy selv som du sier. I hverdagen hvor alt går i hundre må vi prioritere det som er viktigst. Jeg ser ikke på et par sokker som så veldig viktig. Forundrer meg til tider hva noen foreldre synes er det viktige. Barna skal selvfølgelig ha tøy på som ikke hemmer deres utvikling. I bhg utspiller det seg situasjoner hele tiden hvor barna utvikler seg innen sosial kompetanse. Vi prioriterer å være til stede, forstå og veilede barna i disse situasjonene fremfor å få buksa på riktig vei og riktig sokk hver gang. Mulig det overrasker noen at vi ikke har tid til ALT hele tiden. Jeg inviterer gjerne foreldre til å overvære en dag i bhg slik at de kan se alt som skjer i bhg. Jeg elsker jobben min og ønsker at alle barna skal ha det godt i bhg. Vi planlegger, drøfter og evaluerer alt vi gjør slik at ALLE barna skal ha det best mulig og ha god utvikling hver eneste dag! Tar med praktisk arbeid hjem for at vi skal kunne være til stede mest mulig ila dagen. Så igjen; at en sokk eller to kommer på avveie tenker jeg er bagateller. Hadde ikke reagert om dette hadde skjedd med egne barn. Anonymous poster hash: ec7bc...385 Jeg er 100% enig med deg. Tenker at mange foreldre hadde hatt godt av å jobbe en uke i barnehagen, og se hvordan hverdagen er. Anonymous poster hash: 4922d...48c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #32 Skrevet 23. november 2016 Jeg er 100% enig med deg. Tenker at mange foreldre hadde hatt godt av å jobbe en uke i barnehagen, og se hvordan hverdagen er. Anonymous poster hash: 4922d...48c Jeg tror mange foreldre ville blitt overrasket over hvor hektisk det er. Men håper ingen misforstår, jeg ville ikke hatt en annen jobb. Men ønsker meg ofte litt høyere bemanning slik at vi hadde hatt mer tid til hvert enkelt barn. Anonymous poster hash: ec7bc...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå