Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Hvis barnehageansatte leser, en liten oppfordring: IKKE ta på lånetøy når barnet har tilsvarende tøy i kurven sin. Jeg er så lei, av å få hjem barnehagetøy, når det ligger tilsvarende i kurven til barnet! Anonymous poster hash: 7d09b...4e6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Enig! De kan ikke lete Anonymous poster hash: b297d...afd
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 I vår barnehage har de ikke lånetøy. Kan være et problem det å, og måtte reise fra jobb for å levere et par sokker Anonymous poster hash: 5e383...d09
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Hentet akkurat mi snuppe nå, da var hun akkurat kommet ut, en halvtime etter de andre og hadde på seg støvler som var altfor små. De hadde strevd så voldsomt med å få på støvlene, derfor hadde ikke hun fått ut med de andre sa de. Når jeg da spurte hvorfor de ikke brukte hennes egne støvler eller vintersko som er i riktig str og derfor ikke vanskelig eller vonde å ta på trakk vedkommende bare på skuldrene og sa "det er ikke min avdeling". Hennes støvler og sko sto forøvrig på plassen hennes og er merket med hennes navn både inni og utenpå. Anonymous poster hash: 21d4f...8a4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Vi har ikke lånetøy der jeg jobber så ofte problemer siden foreldrene verken har nok eller riktig tøy. Ofte er det for smått og stort sett ikke merket ( hos veldig mange) selv om vi gjenntar det til det kjedsommelige. Forundrer meg ofte over at de bryr seg så lite om hvordan ungen har det i bhg. Anonymous poster hash: 4fa07...aa4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Selvfølgelig så lever og ånder de barnehageansatte for å gjøre livet surt for foreldre................ Anonymous poster hash: 4922d...48c
Gjest Pusikatt Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Er det ikke deilig å kun ha I-landsproblemer og irritere seg over dere?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 I bhg jeg jobber har vi ikke låneklær. Har måttet ringe foreldre når utstyr ikke er på plass. Anonymous poster hash: 0b11e...1fa
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Er dette virkelig noe å irritere seg over? Tragisk. Anonymous poster hash: 95184...342
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Selvfølgelig så lever og ånder de barnehageansatte for å gjøre livet surt for foreldre................ Anonymous poster hash: 4922d...48c Ja, det tror jeg faktisk at de gjør. Anonymous poster hash: a4abd...00f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Hentet akkurat mi snuppe nå, da var hun akkurat kommet ut, en halvtime etter de andre og hadde på seg støvler som var altfor små. De hadde strevd så voldsomt med å få på støvlene, derfor hadde ikke hun fått ut med de andre sa de. Når jeg da spurte hvorfor de ikke brukte hennes egne støvler eller vintersko som er i riktig str og derfor ikke vanskelig eller vonde å ta på trakk vedkommende bare på skuldrene og sa "det er ikke min avdeling". Hennes støvler og sko sto forøvrig på plassen hennes og er merket med hennes navn både inni og utenpå. Anonymous poster hash: 21d4f...8a4 Som ped.leder kjenner jeg at jeg får vondt når jeg leser dette....det er jobben vår! Hjelpe meg hvor mange som ikke skulle jobbet i bhg.... Anonymous poster hash: 4e3a7...040
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Jeg må le når jeg leser lenger oppe om deg som måtte kjøre til bhg med et par sokker...enten har ikke barnet ditt nok skift, eller så har personalet på feil klær ute dersom barnet må skifte klær mer enn 2 ganger! Jeg jobber i bhg og alle må ha minst 2 skift, gjerne 3 av klær som oftest blir våt Anonymous poster hash: 4e3a7...040
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 Er det ikke deilig å kun ha I-landsproblemer og irritere seg over dere? Jeg kunne ramset opp ganske mange problemer du nesten garantert ikke har hørt om engang. Hvorfor tror du at siden folk irriterer seg over sånt, så er det det eneste som står i huet på dem? Merkelig tankegang, og fullstendig ulogisk! Politikere f.eks, som krangler om hvorvidt de skal bruke penger på blomsteroppsatser i gågata eller nye benker, de har garantert andre problemer på hjemmebane. Selv om du ikke forstår det, da. Anonymous poster hash: 7d09b...4e6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #14 Skrevet 22. november 2016 Hentet akkurat mi snuppe nå, da var hun akkurat kommet ut, en halvtime etter de andre og hadde på seg støvler som var altfor små. De hadde strevd så voldsomt med å få på støvlene, derfor hadde ikke hun fått ut med de andre sa de. Når jeg da spurte hvorfor de ikke brukte hennes egne støvler eller vintersko som er i riktig str og derfor ikke vanskelig eller vonde å ta på trakk vedkommende bare på skuldrene og sa "det er ikke min avdeling". Hennes støvler og sko sto forøvrig på plassen hennes og er merket med hennes navn både inni og utenpå. Anonymous poster hash: 21d4f...8a4 Den er drøy!! Anonymous poster hash: 7d09b...4e6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #15 Skrevet 22. november 2016 Selvfølgelig så lever og ånder de barnehageansatte for å gjøre livet surt for foreldre................ Anonymous poster hash: 4922d...48c Du ej så mojsom assaaaaa Anonymous poster hash: 7d09b...4e6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #16 Skrevet 22. november 2016 Jeg må le når jeg leser lenger oppe om deg som måtte kjøre til bhg med et par sokker...enten har ikke barnet ditt nok skift, eller så har personalet på feil klær ute dersom barnet må skifte klær mer enn 2 ganger! Jeg jobber i bhg og alle må ha minst 2 skift, gjerne 3 av klær som oftest blir våt Anonymous poster hash: 4e3a7...040 Hun skrev jo at barnehagen ikke har skiftetøy. En 3 mulighet kan jo være at barnet ikke hadde skiftetøy, det er endel som er sløve på det området. At de ansatte sier at barna må ha så og så mye skiftetøy, betyr jo ikke at alle barna har det. Det burde du vite hvis du jobber i barnehage Anonymous poster hash: 4922d...48c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #17 Skrevet 22. november 2016 Hentet akkurat mi snuppe nå, da var hun akkurat kommet ut, en halvtime etter de andre og hadde på seg støvler som var altfor små. De hadde strevd så voldsomt med å få på støvlene, derfor hadde ikke hun fått ut med de andre sa de. Når jeg da spurte hvorfor de ikke brukte hennes egne støvler eller vintersko som er i riktig str og derfor ikke vanskelig eller vonde å ta på trakk vedkommende bare på skuldrene og sa "det er ikke min avdeling". Hennes støvler og sko sto forøvrig på plassen hennes og er merket med hennes navn både inni og utenpå. Anonymous poster hash: 21d4f...8a4 Det er ikke greit, men ville tatt det opp med noen på hennes avdeling Anonymous poster hash: 4922d...48c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #18 Skrevet 22. november 2016 Hentet akkurat mi snuppe nå, da var hun akkurat kommet ut, en halvtime etter de andre og hadde på seg støvler som var altfor små. De hadde strevd så voldsomt med å få på støvlene, derfor hadde ikke hun fått ut med de andre sa de. Når jeg da spurte hvorfor de ikke brukte hennes egne støvler eller vintersko som er i riktig str og derfor ikke vanskelig eller vonde å ta på trakk vedkommende bare på skuldrene og sa "det er ikke min avdeling". Hennes støvler og sko sto forøvrig på plassen hennes og er merket med hennes navn både inni og utenpå. Anonymous poster hash: 21d4f...8a4 "Mi snuppe"? Anonymous poster hash: 2acea...614
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #19 Skrevet 22. november 2016 Er så glad for at jeg ikke jobber i barnehage.Alt de gjør/ikke gjør er jo galt! Anonymous poster hash: b4b45...266
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #20 Skrevet 22. november 2016 Jeg føler meg så heldig som er så godt fornøyd med barnehagen vår! Anonymous poster hash: 9af25...293
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #21 Skrevet 22. november 2016 Som ped.leder kjenner jeg at jeg får vondt når jeg leser dette....det er jobben vår! Hjelpe meg hvor mange som ikke skulle jobbet i bhg.... Anonymous poster hash: 4e3a7...040 De var veldig flinke i starten, men det har gått veldig nedover siden høstferien. Skal ta en prat med ped-leder imorgen, for nå er det blitt en del ting å ta opp og idag fikk jeg rett og slett vondt av å se jenta mi tasse rundt i altfor små sko alene med ei til dels ukjent barnehagetante. Det har vært flere mindre episoder som jeg har sett mellom fingrene med, men når hun faktisk har vondt og jeg ser hun har gått gnagsår når vi kom hjem så er det for drøyt. Det var overhodet ikke vanskelig å finne skoene hennes, uansett om man jobber på avdelingen eller ikke (små avdelinger). Anonymous poster hash: 21d4f...8a4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #22 Skrevet 22. november 2016 Det er ikke greit, men ville tatt det opp med noen på hennes avdeling Anonymous poster hash: 4922d...48c Skal snakke med ped-leder når jeg leverer imårra. Var så forbannet når jeg hentet idag så jeg måtte ha litt tid å lande på. Hun hadde gnagsår på beina da vi kom hjem og var veldig lei seg. Anonymous poster hash: 21d4f...8a4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #23 Skrevet 22. november 2016 "Mi snuppe"? Anonymous poster hash: 2acea...614 Ja, det er da altså et kjælenavn på lik linje med "jenta mi", "gullet", "søtingen" eller det svært så populære "prinsessa mi" bla. Kjært barn har mange navn Anonymous poster hash: 21d4f...8a4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #24 Skrevet 22. november 2016 Der jeg jobber øver vi på å kle på selv. Dvs. at skidftetøy er i barnas høyde. Dere vil ikke tro alt barna finner på i kreativiteten og lekens navn. Petra får alle Lise sine sokker mens trusene samler de i kassa til Trine. Vi gjør vårt ytterste for å følge med, men med 18 barn og 2—3 voksne klarer vi ikke alltid se alle. Da kommer det gjerne en sokk på feil eier sin fot. Eller det er tomt for sokker i Petters kasse. Men vet du HI, jeg er ikke utdannet skiftetøy—leder. Jeg er utdannen ped.leder og prioritere å gi god omsorg, omtanke, kos og SE barnet ditt! Anonymous poster hash: ec7bc...385
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #25 Skrevet 22. november 2016 Hvordan klarer så mange å være misfornøyd med barnehagen? De har ikke bare ditt barn... Når det er sagt: Er du så misfornøyd, så bør du lete etter annet alternativ. Anonymous poster hash: 191ac...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå