Gå til innhold

Blodet fosser i do, gravid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: f0c0c...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange mener at det å ha en tidlig ul hjelper på redselen for spontanabort men dette er nok et bevis på at tidlig ul ikke hindrer en spontanabort, virker som at mange tror at det hjelper, og nå snakker jeg ikke om deg HI. Selvfølgelig kan det hende at du tok ul av helt andre grunner, og jeg føler med deg da jeg har mistet selv. I det neste svangerskapet så tok jeg ikke tidlig ul fordi jeg visste at det ville bli tøft om jeg mistet etterpå.

Masse klemmer! 💜

Anonymous poster hash: 5e998...ba9

Skrevet

Det trenger ikke å bety noe galt, dette kan likevel gå helt bra! Jeg heier på spira! 😀

Anonymous poster hash: a141e...849

Hun har smerter nå :(

Skrevet

Mange mener at det å ha en tidlig ul hjelper på redselen for spontanabort men dette er nok et bevis på at tidlig ul ikke hindrer en spontanabort, virker som at mange tror at det hjelper, og nå snakker jeg ikke om deg HI. Selvfølgelig kan det hende at du tok ul av helt andre grunner, og jeg føler med deg da jeg har mistet selv. I det neste svangerskapet så tok jeg ikke tidlig ul fordi jeg visste at det ville bli tøft om jeg mistet etterpå.

Masse klemmer! 💜

Jeg er veldig glad for at jeg tok tidlig ul. For i uke 9 visste det seg at det var BO (tom livmor), fosteret hadde gått tapt, men kroppen reagerer ikke på det og fortsetter svangerskapet som normalt.

Anonymous poster hash: 2a3a0...d63

Skrevet

Hei dere og takk for omtanke :)

Det går bra med meg, men det er nok en sa jeg går igjennom, HCG verdien var lavere enn den burde vært, de ville likevel ta en kontroll HCG. Blør en del enda, men ingen smerter, så venter liksom på "den store blødningen", eller får ikke alle det? Fikk det da da jeg måtte da cytotec ifm missed abortion, og mye smerter, men da måtte jo kroppen ha hjelp til å få aborten i gang, nå har jo jeg blødd rikelig jevnt og trutt i 1 uke! Uansett, vi er innstilt på en sa og tenker allerede å prøve med det samme blødningen gir seg, satser på klaff igjen ganske fort :) blir ultralyd i slutten av uken så får vi se hva som er igjen inni der, håper alt har kommet ut!

Hi

Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...