Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Men jeg har ingen smerter :0 har man alltid smerter ved en spontanabort? Kan det gå bra selv med massive økende blødninger?? Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Hvor langt er du på vei? Anonymous poster hash: 878be...599
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Uff! Man vet jo ikke, men om blodet fosser lover det ikke godt. Anonymous poster hash: 495e7...045
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Hvor langt er du på vei? Anonymous poster hash: 878be...599 inne i 9 uke, fikk påvist hjerteaktivitet uke 7 Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
skinnfilla Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Ja,det kan gå bra. Men ville uansett oppsøkt lege. Hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Uff! Man vet jo ikke, men om blodet fosser lover det ikke godt.Anonymous poster hash: 495e7...045 vet Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Ja,det kan gå bra. Men ville uansett oppsøkt lege. Hvor langt er du på vei? inne i niende uke får få hastetime i morgen Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Klem til deg! Anonymous poster hash: 495e7...045
skinnfilla Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 inne i 9 uke, fikk påvist hjerteaktivitet uke 7 Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1 Da ville jeg fått ny time på ul. Men de sier jo ,at om de finner hjerteaktivitet er oddsen god for at det går bra.Jeg har blødd i 2 svangerskap , det gikk bra. Men var ikke store mengder. Har også mistet 5 ganger. Et svangerskap uten blødninger.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Fosser? Altså som urin? Eller renner det litt? Har du smerter? Jeg hadde blod som rant gjennom alt tøy nedentil i uke 11, og fortsatte i 9 uker, det gikk fint! Bra du har fått time Anonymous poster hash: 13de2...4b0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #11 Skrevet 20. november 2016 Fosser? Altså som urin? Eller renner det litt? Har du smerter? Jeg hadde blod som rant gjennom alt tøy nedentil i uke 11, og fortsatte i 9 uker, det gikk fint! Bra du har fått timeAnonymous poster hash: 13de2...4b0 begynte med spotting for 1 uke siden, har bare økt på, i dag må jeg bruke bind. Det kommer klatrer med blod (sorry detaljer) når jeg setter meg på do det murrer i ryggen men thats it. så godt at det endte bra for deg <3 Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #12 Skrevet 20. november 2016 Da ville jeg fått ny time på ul. Men de sier jo ,at om de finner hjerteaktivitet er oddsen god for at det går bra. Jeg har blødd i 2 svangerskap , det gikk bra. Men var ikke store mengder. Har også mistet 5 ganger. Et svangerskap uten blødninger. huff, 5 ganger, stakkars deg jeg har "bare" hatt en MA, men den var fæl nok får høre hva legen sier i morgen. Det sies jo at det er gode sjanser så lenge det er påvist hjerteaktivitet, men jeg vet no ikke jeg Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #13 Skrevet 20. november 2016 begynte med spotting for 1 uke siden, har bare økt på, i dag må jeg bruke bind. Det kommer klatrer med blod (sorry detaljer) når jeg setter meg på do det murrer i ryggen men thats it. så godt at det endte bra for deg <3 Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1 Jeg hadde også koagler. Håper det går fint for deg også! Klem Anonymous poster hash: 13de2...4b0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #14 Skrevet 20. november 2016 Jeg hadde også koagler. Håper det går fint for deg også! KlemAnonymous poster hash: 13de2...4b0 takk <3 Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #15 Skrevet 20. november 2016 Klem til deg!Anonymous poster hash: 495e7...045 takk , det trenger jeg<3 Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
skinnfilla Skrevet 20. november 2016 #16 Skrevet 20. november 2016 huff, 5 ganger, stakkars deg jeg har "bare" hatt en MA, men den var fæl nok får høre hva legen sier i morgen. Det sies jo at det er gode sjanser så lenge det er påvist hjerteaktivitet, men jeg vet no ikke jeg Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1 Ja,det er vondt ,trist og meningsløst, men jeg er så heldig at jeg har tre nydelige jenter❤️ Jeg kjenner så godt den følelsen du har nå,tanker som svirrer og engstelsen . Med tredje nå var jeg på ul i uke 8 og i uke 10 kom blødninger . Jeg ble så redd og knuste innvendig . Fikk ul dagen etter og den følelsen da jeg så hjerte banke ,var helt vill. Håper inderlig at alt er fint med spiren din❤️
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #17 Skrevet 20. november 2016 Jeg blødde en del på den tiden og fødte et velskapt barn likevel.men husker hvor redd jeg var. Fikk time til UL og alt var OK. Lavtliggende morkake. Håper det går bra for deg også. Klem <3 Anonymous poster hash: d3e28...8c2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #18 Skrevet 20. november 2016 inne i 9 uke, fikk påvist hjerteaktivitet uke 7 Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1 Da mister du nok desverre,selv om du fikk påvist hjerteaktivitet så kan man miste. Anonymous poster hash: 2bbe7...5b8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #19 Skrevet 20. november 2016 Ja,det er vondt ,trist og meningsløst, men jeg er så heldig at jeg har tre nydelige jenter❤️ Jeg kjenner så godt den følelsen du har nå,tanker som svirrer og engstelsen . Med tredje nå var jeg på ul i uke 8 og i uke 10 kom blødninger . Jeg ble så redd og knuste innvendig . Fikk ul dagen etter og den følelsen da jeg så hjerte banke ,var helt vill. Håper inderlig at alt er fint med spiren din❤️ å se et hjerte banke nå hadde vippet meg totalt av pinnen, tror virkelig ikke det er mulig, siden jeg kjenner at smertene øker på men takk for gode ord, setter jeg pris på Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #20 Skrevet 20. november 2016 Da jeg mistet så kom det så vidt litt rosa i 5-6 dager, før jeg begynte å blø mye. For meg var det ikke noe tvil om at jeg hadde mistet. Jeg hadde ingen smerter forresten. Håper det går bedre for deg! Anonymous poster hash: 4a8c0...b40
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #21 Skrevet 20. november 2016 Da mister du nok desverre,selv om du fikk påvist hjerteaktivitet så kan man miste. Anonymous poster hash: 2bbe7...5b8 det er det kun en ultralyd som kan vise, men ja, det kan se slik ut nå ja Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #22 Skrevet 20. november 2016 Da jeg mistet så kom det så vidt litt rosa i 5-6 dager, før jeg begynte å blø mye. For meg var det ikke noe tvil om at jeg hadde mistet. Jeg hadde ingen smerter forresten. Håper det går bedre for deg! Anonymous poster hash: 4a8c0...b40 hadde ikke gjort noe hvis det ville gå smertefritt, men det kommer en del tak i ryggen nå kjenner jeg så bare alt kommer ut så er jeg fornøyd, har opplevd rester etter MA tidligere og det var jævlig! Anonymous poster hash: 4fb0d...1e1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #23 Skrevet 22. november 2016 Hvordan gikk det? Krysser fingrene for at alt du så et bankende hjerte på UL <3 Anonymous poster hash: 82602...d34
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #24 Skrevet 22. november 2016 Det trenger ikke å bety noe galt, dette kan likevel gå helt bra! Jeg heier på spira! 😀 Anonymous poster hash: a141e...849
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #25 Skrevet 22. november 2016 ❤ Anonymous poster hash: f0c0c...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå