Tyra79 Skrevet 20. november 2016 #26 Skrevet 20. november 2016 La meg se. - Det er stadig uenighet i vaksinedebatten. - Utroskapstråden skaper alltid stor diskusjon - det er de med og mot elskeinnene eller elskeren, med eller mot kona og med eller mot mannen. Man enes ikke om hvem sin feil utroskapen er av disse og heller ikke hva følgene bør være. - Ved mistanke om utroskap er man heller ikke enig om man bør snoke eller ikke snoke. - Vekt er og blir et noenlunde hett tema. - Må ikke glemme de evinnelige trådene om div. bloggere. - Uføre hetses litt mindre enn før, samme med de som er syke av ME, fibromyalgi o.l. Fremdeles ingen som hetser hjertesyke eller kreftsyke. - Åh, nå er det selvfølgelig div. juletråder om kalendere, familiekonflikter, gaver, bakst. Juleelskeren har det ikke vært tråd om ennå. - De klassiske "er jeg gravid" dukker opp innimellom, og følges raskt opp med x antall bilder av tester. - Den årvisse ulldiskusjonen har akkurat vært. - Sex er jo alltid et tema, enten det er for mye eller for lite eller med feil person, hva og hvordan og hvor kan noenganger virke viktigere enn med hvem. - Hvor høy er din 38-åring og hvor mye drikker han... sett inn ønsket alder... - For og mot sukker har vel hatt fred noen uker siden siste sukkerkrig. - Spiser jeg for mye, for lite, hva er riktig om jeg vil gå opp og ned i vekt, punktslanke meg eller lukte godt nok til at mannen vil slikke meg-trådene dukker jo også regelmessig opp. - Antallet sider på forumet er nå oppe i 22754 (fun fact - oppdaget akkurat da jeg trykket på feil knapp). Jeg er rimelig sikker på at du vil skli rett inn i det igjen Anonymous poster hash: eb24b...f76 For ikke å glemme den faste tida i måneden: Er barnetrygda kommet?? Kort oppsummert der, er at folk som har konto i DnB alltid får noen dager før Sparebank 1.
Mamma_til_2 Skrevet 20. november 2016 #27 Skrevet 20. november 2016 For ikke å glemme den faste tida i måneden: Er barnetrygda kommet?? Kort oppsummert der, er at folk som har konto i DnB alltid får noen dager før Sparebank 1. Men det er det ikke alle som skjønner, ei heller at er at iorden på nav så kommer den hvertfall siste dag i mnd😊
*Miss Marple* Skrevet 20. november 2016 #28 Skrevet 20. november 2016 Hei 😊 Så morsomt å få forumet oppsummeret med få ord. Så har vi jo de regelmessige stemorstrådene. Alt ut fra hvilken side man står på så er alt/ingenting stemor sin skyld.
Bustetroll Skrevet 23. november 2016 Forfatter #29 Skrevet 23. november 2016 Hei Så morsomt å få forumet oppsummeret med få ord. Så har vi jo de regelmessige stemorstrådene. Alt ut fra hvilken side man står på så er alt/ingenting stemor sin skyld. Rart det der
Sint naken biltyv Skrevet 16. januar 2017 #30 Skrevet 16. januar 2017 Biltyven og jeg er jo ikke akkurat bestevenner så hvis hun er borte er det ingen stor sorg Neida. Kan fort savne den nebbete frekke dama. Luten er jeg glad i. Hun gav meg blomster <3 de visnet fort nok da, men det var takket være mine brune fingre. I'm totally fucking back
Herognå Skrevet 16. januar 2017 #31 Skrevet 16. januar 2017 Dere glemmer de uendelige trådene om "Hvor mye tjener du", "Hva jobber du med?", "Hva jobber mannen din med?"... Penger, penger og penger. Gjeeeesp😁
Marriet Skrevet 16. januar 2017 #32 Skrevet 16. januar 2017 I'm totally fucking back For real? Velkommen tilbake, jeg har faktisk savnet deg! Håper du fortsetter å være like aktiv og provoserende som tidligere. Det var vanskelig å skrive dette ute å virke ironisk, men jeg mener det virkelig 😁
Sint naken biltyv Skrevet 16. januar 2017 #33 Skrevet 16. januar 2017 For real? Velkommen tilbake, jeg har faktisk savnet deg! Håper du fortsetter å være like aktiv og provoserende som tidligere. Det var vanskelig å skrive dette ute å virke ironisk, men jeg mener det virkelig 😁 Har ikke forandret meg et eneste lite plukk kjære😉 Nå er det hæla i taket, tenna i tapetet og sinna damer på jakt etter tyven igjen😘
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #34 Skrevet 16. januar 2017 Har ikke forandret meg et eneste lite plukk kjære😉 Nå er det hæla i taket, tenna i tapetet og sinna damer på jakt etter tyven igjen😘 Var du Eva braun-dama? Og dette var "det store" vi hadde i vente? 🙄 Anonymous poster hash: 98620...c53
Sint naken biltyv Skrevet 16. januar 2017 #35 Skrevet 16. januar 2017 Var du Eva braun-dama? Og dette var "det store" vi hadde i vente? 🙄 Anonymous poster hash: 98620...c53 Nei, ikke noe braun på meg. Har ikke vært her på lenge, lenge. Har dere noe spennende å fortelle meg?
sug lut Skrevet 16. januar 2017 #36 Skrevet 16. januar 2017 I'm totally fucking back Du glemte å ta med deg tegnsetting, et modikum av modenhet og riktig språk. Prøv igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #37 Skrevet 16. januar 2017 Syns dere hopper veldig fort bukk over tråder som "jeg skal ta examen i historie/norsk/Engelsk, hva må jeg kunne sånn Ca og hva pleier de og spørre om? Det er munntlig og jeg skal opp i overmårgen rekker jeg å lese 4500 sider til da?" Uten unntak skrevet av folk som har vanskeligheter nok med å holde en fjerdeklassings nivå mht rettskrivning. Anonymous poster hash: 7b049...448
Sint naken biltyv Skrevet 16. januar 2017 #38 Skrevet 16. januar 2017 Du glemte å ta med deg tegnsetting, et modikum av modenhet og riktig språk. Prøv igjen. Åh, har savnet deg og din elskverdige oppførsel😍😘
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #39 Skrevet 16. januar 2017 Hvor har dere vært, bustetroll og sint naken biltyv? Anonymous poster hash: e406e...c0b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #40 Skrevet 16. januar 2017 Hvor har dere vært, bustetroll og sint naken biltyv? Anonymous poster hash: e406e...c0b På kvinnegajden? Anonymous poster hash: 7b049...448
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #41 Skrevet 16. januar 2017 Hvor har dere vært, bustetroll og sint naken biltyv? Anonymous poster hash: e406e...c0b På rehab i Hokksund? Anonymous poster hash: 1dc67...09b
☆☆☆ Skrevet 16. januar 2017 #42 Skrevet 16. januar 2017 Velkommen tilbake, Bustetroll. Her skjer ikkje det heilt store, kunne tenkt meg ein debatt om kven som er verst av stemor og svigermor, evt svigerdatter no som dei eldste travarane her inne er blitt, ehh.. distingverte?
Sint naken biltyv Skrevet 17. januar 2017 #43 Skrevet 17. januar 2017 Velkommen tilbake, Bustetroll. Her skjer ikkje det heilt store, kunne tenkt meg ein debatt om kven som er verst av stemor og svigermor, evt svigerdatter no som dei eldste travarane her inne er blitt, ehh.. distingverte? Ikke noe velkommen til meg? Veit du elsker meg
sug lut Skrevet 17. januar 2017 #44 Skrevet 17. januar 2017 Velkommen tilbake, Bustetroll. Her skjer ikkje det heilt store, kunne tenkt meg ein debatt om kven som er verst av stemor og svigermor, evt svigerdatter no som dei eldste travarane her inne er blitt, ehh.. distingverte? Svigerdatter er enkelt. Er hun for dum blir hun spist - av hele slekta. Det samme gjelder svigersønn. Jeg gidder ikke tilbringe evighetens familieselskaper med analfabeter.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. januar 2017 #45 Skrevet 17. januar 2017 Du glemte å ta med deg tegnsetting, et modikum av modenhet og riktig språk. Prøv igjen. Aaaawh, det er akkurat som i gamle dager😅😍. Men én viktig oppdatering mangler jo i oppsummeringen. Vi har jo fått en ny Biltyven, frøken Evablaum. Hun er flink til å holde litt liv i leiren. Nå som den opprinnelige Biltyven er tilbake har vi altså to, i tillegg til Bustetroll😁💥🎉. Kjenner på meg at det blir en god vår.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #46 Skrevet 17. januar 2017 Nei, ikke noe braun på meg. Har ikke vært her på lenge, lenge. Har dere noe spennende å fortelle meg? Særlig... Anonymous poster hash: 98620...c53
sug lut Skrevet 17. januar 2017 #47 Skrevet 17. januar 2017 Aaaawh, det er akkurat som i gamle dager. Men én viktig oppdatering mangler jo i oppsummeringen. Vi har jo fått en ny Biltyven, frøken Evablaum. Hun er flink til å holde litt liv i leiren. Nå som den opprinnelige Biltyven er tilbake har vi altså to, i tillegg til Bustetroll. Kjenner på meg at det blir en god vår. Eva er Lidl-utgaven av bråkebrukere. Jeg handler ikke på Lidl.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. januar 2017 #48 Skrevet 17. januar 2017 Eva er Lidl-utgaven av bråkebrukere. Jeg handler ikke på Lidl. Du har jo egentlig et godt poeng der😁
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #49 Skrevet 17. januar 2017 Eva er Lidl-utgaven av bråkebrukere. Jeg handler ikke på Lidl. Der støtter jeg deg. Enkle og banale frekkheter har jo ikke noe raffinement. Anonymous poster hash: 7b049...448
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #50 Skrevet 17. januar 2017 Svigerdatter er enkelt. Er hun for dum blir hun spist - av hele slekta. Det samme gjelder svigersønn. Jeg gidder ikke tilbringe evighetens familieselskaper med analfabeter. Det er jo sjarmerende at du tror du og slekta velger dine barns partnere. Plutselig gidder de ikke komme i familieselskap. Anonymous poster hash: b51cb...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå