Bustetroll Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Så lenge siden jeg har vært her at jeg bare ville gi et lite pip. Noen som vil gi meg det siste års sladder kort oppsummert?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 La meg se. - Det er stadig uenighet i vaksinedebatten. - Utroskapstråden skaper alltid stor diskusjon - det er de med og mot elskeinnene eller elskeren, med eller mot kona og med eller mot mannen. Man enes ikke om hvem sin feil utroskapen er av disse og heller ikke hva følgene bør være. - Ved mistanke om utroskap er man heller ikke enig om man bør snoke eller ikke snoke. - Vekt er og blir et noenlunde hett tema. - Må ikke glemme de evinnelige trådene om div. bloggere. - Uføre hetses litt mindre enn før, samme med de som er syke av ME, fibromyalgi o.l. Fremdeles ingen som hetser hjertesyke eller kreftsyke. - Åh, nå er det selvfølgelig div. juletråder om kalendere, familiekonflikter, gaver, bakst. Juleelskeren har det ikke vært tråd om ennå. - De klassiske "er jeg gravid" dukker opp innimellom, og følges raskt opp med x antall bilder av tester. - Den årvisse ulldiskusjonen har akkurat vært. - Sex er jo alltid et tema, enten det er for mye eller for lite eller med feil person, hva og hvordan og hvor kan noenganger virke viktigere enn med hvem. - Hvor høy er din 38-åring og hvor mye drikker han... sett inn ønsket alder... - For og mot sukker har vel hatt fred noen uker siden siste sukkerkrig. - Spiser jeg for mye, for lite, hva er riktig om jeg vil gå opp og ned i vekt, punktslanke meg eller lukte godt nok til at mannen vil slikke meg-trådene dukker jo også regelmessig opp. - Antallet sider på forumet er nå oppe i 22754 (fun fact - oppdaget akkurat da jeg trykket på feil knapp). Jeg er rimelig sikker på at du vil skli rett inn i det igjen Anonymous poster hash: eb24b...f76
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Av de mer praktiske ting så var det flere moderatorer som sluttet brått på samme tid. På Ris og Ros-siden kan man ikke lenger skrive som anonym (noe som forøvrig burde endres igjen, etter min mening). Anonymous poster hash: eb24b...f76
Bustetroll Skrevet 19. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2016 La meg se. - Det er stadig uenighet i vaksinedebatten. - Utroskapstråden skaper alltid stor diskusjon - det er de med og mot elskeinnene eller elskeren, med eller mot kona og med eller mot mannen. Man enes ikke om hvem sin feil utroskapen er av disse og heller ikke hva følgene bør være. - Ved mistanke om utroskap er man heller ikke enig om man bør snoke eller ikke snoke. - Vekt er og blir et noenlunde hett tema. - Må ikke glemme de evinnelige trådene om div. bloggere. - Uføre hetses litt mindre enn før, samme med de som er syke av ME, fibromyalgi o.l. Fremdeles ingen som hetser hjertesyke eller kreftsyke. - Åh, nå er det selvfølgelig div. juletråder om kalendere, familiekonflikter, gaver, bakst. Juleelskeren har det ikke vært tråd om ennå. - De klassiske "er jeg gravid" dukker opp innimellom, og følges raskt opp med x antall bilder av tester. - Den årvisse ulldiskusjonen har akkurat vært. - Sex er jo alltid et tema, enten det er for mye eller for lite eller med feil person, hva og hvordan og hvor kan noenganger virke viktigere enn med hvem. - Hvor høy er din 38-åring og hvor mye drikker han... sett inn ønsket alder... - For og mot sukker har vel hatt fred noen uker siden siste sukkerkrig. - Spiser jeg for mye, for lite, hva er riktig om jeg vil gå opp og ned i vekt, punktslanke meg eller lukte godt nok til at mannen vil slikke meg-trådene dukker jo også regelmessig opp. - Antallet sider på forumet er nå oppe i 22754 (fun fact - oppdaget akkurat da jeg trykket på feil knapp). Jeg er rimelig sikker på at du vil skli rett inn i det igjen Anonymous poster hash: eb24b...f76 Haha, jeg har ikke gått glipp av stort med andre ord? Ingen dramatiske krangler mellom kjente brukere osv? Snufs. Jeg som håpet på skikkelig drama nå !
<3 Legoland <3 Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Kjekt at du er tilbake 😉😉 Noe nytt hos deg?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Haha, jeg har ikke gått glipp av stort med andre ord? Ingen dramatiske krangler mellom kjente brukere osv? Snufs. Jeg som håpet på skikkelig drama nå ! Jeg kommer i hvert fall ikke på at det har vært noen jordskjelv på forumet siste året. Noe foregikk vel i bakgrunnen da flere moderatorer sluttet brått - synd at de sluttet. Men hva som gjorde det tror jeg ikke er kommet frem. Ellers er det jo de stadige beskyldningene om at noen alltid angriper andre og alltid er usmakelige, mens andre alltid er saklige, noen aldri hyggelige og andre alltid hyggelige. Noen slenger stadig mer med leppa enn andre, og anonyme er elsket og hatet som alltid. Så nei, om det ikke er noe jeg har fortrengt så har du ikke gått glipp av stort. Det er stadig akkurat like lite og mye underholdende som før Anonymous poster hash: eb24b...f76
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 Glemte forresten å si velkommen tilbake Anonymous poster hash: eb24b...f76
Bustetroll Skrevet 19. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2016 Kjekt at du er tilbake Noe nytt hos deg? Nei ikke store greiene
Bustetroll Skrevet 19. november 2016 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2016 Glemte forresten å si velkommen tilbake Anonymous poster hash: eb24b...f76 Takk Så det er egentlig bare å hoppe rett tilbake med andre ord. Som i "days of our lives" der de bare kuttet 2 år av serien i norge og ingen la merke til det
<3 Legoland <3 Skrevet 19. november 2016 #10 Skrevet 19. november 2016 Takk Så det er egentlig bare å hoppe rett tilbake med andre ord. Som i "days of our lives" der de bare kuttet 2 år av serien i norge og ingen la merke til det 😂😂
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #11 Skrevet 19. november 2016 Takk Så det er egentlig bare å hoppe rett tilbake med andre ord. Som i "days of our lives" der de bare kuttet 2 år av serien i norge og ingen la merke til det Jepp, akkurat sånn Du holder deg forresten godt om man skal dømme ut fra bildet Anonymous poster hash: eb24b...f76
Bustetroll Skrevet 19. november 2016 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2016 Jepp, akkurat sånn Du holder deg forresten godt om man skal dømme ut fra bildet Anonymous poster hash: eb24b...f76 Haha ikkesant? Gløder som aldri før :D
Mamma_til_2 Skrevet 19. november 2016 #15 Skrevet 19. november 2016 Akkurat nå må du få med deg tråden om hun som ikke er invitert til søsteren i julen. Ellers så har sex vært ett tema i div tråder men ikke noe nytt som jeg kommer på. Og mat i bhg.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #16 Skrevet 19. november 2016 Viktige ting har jo skjedd! Sug lut har endret profilbilde, mammantilnurket har blitt hacket av sitt onde alterego og biltyven er borte (kidnappet?!) Anonymous poster hash: 7e66b...0e6
Bustetroll Skrevet 19. november 2016 Forfatter #17 Skrevet 19. november 2016 Viktige ting har jo skjedd! Sug lut har endret profilbilde, mammantilnurket har blitt hacket av sitt onde alterego og biltyven er borte (kidnappet?!) Anonymous poster hash: 7e66b...0e6 Biltyven og jeg er jo ikke akkurat bestevenner så hvis hun er borte er det ingen stor sorg Neida. Kan fort savne den nebbete frekke dama. Luten er jeg glad i. Hun gav meg blomster <3 de visnet fort nok da, men det var takket være mine brune fingre.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #18 Skrevet 20. november 2016 Av de mer praktiske ting så var det flere moderatorer som sluttet brått på samme tid. På Ris og Ros-siden kan man ikke lenger skrive som anonym (noe som forøvrig burde endres igjen, etter min mening). Anonymous poster hash: eb24b...f76 Enig. Ris og ros er blitt fullstendig ubrukelig Anonymous poster hash: 6a45e...ead
Nebbdyret Skrevet 20. november 2016 #19 Skrevet 20. november 2016 Vel, her va ei god stund nokre trådar om "meg med mannen" og "meg med hunden" Klarte ikkje å holde heilt oversikta, men ho med mannen hadde ein komplett udugelig eksmann og eit born med spesielle behov trur eg. Ho med hunden endte opp med hunden etter mannen hadde vore utro, lurer på om det var elskerinna sin hund faktisk. I begge saker var forumet delt, nokre meinte ho med ungen skulle kjøre og styre på for å tilrettelegge alt for eksmannen, sjølv om han var den som gjekk og budde et stykke unna. Ho med hunden fekk også eindel kritikk for det var synd på hunden. Og flyktningkrisa var eit kapittel for seg... Så oppsummert er det som resten nemner akkurat som før 🙈
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #20 Skrevet 20. november 2016 Dere glemmer Kristian med pigmentflekken og leokim med den to år gamle capsen som gir fett hår, men som han nekter å vaske Anonymous poster hash: 53a83...aa7
Mia_73 Skrevet 20. november 2016 #21 Skrevet 20. november 2016 Ingen episke tråder á lá sebratruse dessverre.
Gustav Klitt Skrevet 20. november 2016 #23 Skrevet 20. november 2016 Også var det ett eller annet med en polypp.
skinnfilla Skrevet 20. november 2016 #24 Skrevet 20. november 2016 Og hun som blir mobbet av sin 13 år gamle niese... eller var hun litt hårsår?
Iiiiik Skrevet 20. november 2016 #25 Skrevet 20. november 2016 Velkommen tilbake! Gleden (eller sorgen?) ved DiB er at det er liten fare for å gå glipp av viktige ting ved å være borte et år eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå