Gå til innhold

Piiiiiiiiiiiiiiiiiip


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge siden jeg har vært her at jeg bare ville gi et lite pip. 
Noen som vil gi meg det siste års sladder kort oppsummert? :D 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg se.

- Det er stadig uenighet i vaksinedebatten.

- Utroskapstråden skaper alltid stor diskusjon - det er de med og mot elskeinnene eller elskeren, med eller mot kona og med eller mot mannen. Man enes ikke om hvem sin feil utroskapen er av disse og heller ikke hva følgene bør være.

- Ved mistanke om utroskap er man heller ikke enig om man bør snoke eller ikke snoke.

- Vekt er og blir et noenlunde hett tema.

- Må ikke glemme de evinnelige trådene om div. bloggere.

- Uføre hetses litt mindre enn før, samme med de som er syke av ME, fibromyalgi o.l. Fremdeles ingen som hetser hjertesyke eller kreftsyke.

- Åh, nå er det selvfølgelig div. juletråder om kalendere, familiekonflikter, gaver, bakst. Juleelskeren har det ikke vært tråd om ennå.

- De klassiske "er jeg gravid" dukker opp innimellom, og følges raskt opp med x antall bilder av tester.

- Den årvisse ulldiskusjonen har akkurat vært.

- Sex er jo alltid et tema, enten det er for mye eller for lite eller med feil person, hva og hvordan og hvor kan noenganger virke viktigere enn med hvem.

- Hvor høy er din 38-åring og hvor mye drikker han... sett inn ønsket alder...

- For og mot sukker har vel hatt fred noen uker siden siste sukkerkrig.

- Spiser jeg for mye, for lite, hva er riktig om jeg vil gå opp og ned i vekt, punktslanke meg eller lukte godt nok til at mannen vil slikke meg-trådene dukker jo også regelmessig opp.

- Antallet sider på forumet er nå oppe i 22754 (fun fact - oppdaget akkurat da jeg trykket på feil knapp).

 

Jeg er rimelig sikker på at du vil skli rett inn i det igjen :D



Anonymous poster hash: eb24b...f76
Skrevet

Av de mer praktiske ting så var det flere moderatorer som sluttet brått på samme tid.

På Ris og Ros-siden kan man ikke lenger skrive som anonym (noe som forøvrig burde endres igjen, etter min mening).



Anonymous poster hash: eb24b...f76
Skrevet

 

La meg se.

- Det er stadig uenighet i vaksinedebatten.

- Utroskapstråden skaper alltid stor diskusjon - det er de med og mot elskeinnene eller elskeren, med eller mot kona og med eller mot mannen. Man enes ikke om hvem sin feil utroskapen er av disse og heller ikke hva følgene bør være.

- Ved mistanke om utroskap er man heller ikke enig om man bør snoke eller ikke snoke.

- Vekt er og blir et noenlunde hett tema.

- Må ikke glemme de evinnelige trådene om div. bloggere.

- Uføre hetses litt mindre enn før, samme med de som er syke av ME, fibromyalgi o.l. Fremdeles ingen som hetser hjertesyke eller kreftsyke.

- Åh, nå er det selvfølgelig div. juletråder om kalendere, familiekonflikter, gaver, bakst. Juleelskeren har det ikke vært tråd om ennå.

- De klassiske "er jeg gravid" dukker opp innimellom, og følges raskt opp med x antall bilder av tester.

- Den årvisse ulldiskusjonen har akkurat vært.

- Sex er jo alltid et tema, enten det er for mye eller for lite eller med feil person, hva og hvordan og hvor kan noenganger virke viktigere enn med hvem.

- Hvor høy er din 38-åring og hvor mye drikker han... sett inn ønsket alder...

- For og mot sukker har vel hatt fred noen uker siden siste sukkerkrig.

- Spiser jeg for mye, for lite, hva er riktig om jeg vil gå opp og ned i vekt, punktslanke meg eller lukte godt nok til at mannen vil slikke meg-trådene dukker jo også regelmessig opp.

- Antallet sider på forumet er nå oppe i 22754 (fun fact - oppdaget akkurat da jeg trykket på feil knapp).

 

Jeg er rimelig sikker på at du vil skli rett inn i det igjen :D

 

Anonymous poster hash: eb24b...f76

 

Haha, jeg har ikke gått glipp av stort med andre ord? Ingen dramatiske krangler mellom kjente brukere osv? Snufs. Jeg som håpet på skikkelig drama nå ! 

Skrevet

Kjekt at du er tilbake 😉😉

Noe nytt hos deg?

Skrevet

Haha, jeg har ikke gått glipp av stort med andre ord? Ingen dramatiske krangler mellom kjente brukere osv? Snufs. Jeg som håpet på skikkelig drama nå ! 

 

Jeg kommer i hvert fall ikke på at det har vært noen jordskjelv på forumet siste året. Noe foregikk vel i bakgrunnen da flere moderatorer sluttet brått - synd at de sluttet. Men hva som gjorde det tror jeg ikke er kommet frem.

 

Ellers er det jo de stadige beskyldningene om at noen alltid angriper andre og alltid er usmakelige, mens andre alltid er saklige, noen aldri hyggelige og andre alltid hyggelige. Noen slenger stadig mer med leppa enn andre, og anonyme er elsket og hatet som alltid. Så nei, om det ikke er noe jeg har fortrengt så har du ikke gått glipp av stort. Det er stadig akkurat like lite og mye underholdende som før :P

 

Anonymous poster hash: eb24b...f76

Skrevet

Glemte forresten å si velkommen tilbake :D



Anonymous poster hash: eb24b...f76
Skrevet

Kjekt at du er tilbake

Noe nytt hos deg?

Nei ikke store greiene :D 

Skrevet

 

Glemte forresten å si velkommen tilbake :D

 

Anonymous poster hash: eb24b...f76

 

Takk :D Så det er egentlig bare å hoppe rett tilbake med andre ord. Som i "days of our lives" der de bare kuttet 2 år av serien i norge og ingen la merke til det :D 

Skrevet

Takk :D Så det er egentlig bare å hoppe rett tilbake med andre ord. Som i "days of our lives" der de bare kuttet 2 år av serien i norge og ingen la merke til det :D

😂😂

Skrevet

Takk :D Så det er egentlig bare å hoppe rett tilbake med andre ord. Som i "days of our lives" der de bare kuttet 2 år av serien i norge og ingen la merke til det :D

 

Jepp, akkurat sånn :D

 

Du holder deg forresten godt om man skal dømme ut fra bildet :D

 

Anonymous poster hash: eb24b...f76

Skrevet

 

Jepp, akkurat sånn :D

 

Du holder deg forresten godt om man skal dømme ut fra bildet :D

 

Anonymous poster hash: eb24b...f76

 

Haha ikkesant? Gløder som aldri før :D :D 

Skrevet

Akkurat nå må du få med deg tråden om hun som ikke er invitert til søsteren i julen.

 

Ellers så har sex vært ett tema i div tråder men ikke noe nytt som jeg kommer på.

 

Og mat i bhg.

Skrevet

Viktige ting har jo skjedd! Sug lut har endret profilbilde, mammantilnurket har blitt hacket av sitt onde alterego og biltyven er borte (kidnappet?!) :o

 

Anonymous poster hash: 7e66b...0e6

Skrevet

Viktige ting har jo skjedd! Sug lut har endret profilbilde, mammantilnurket har blitt hacket av sitt onde alterego og biltyven er borte (kidnappet?!) :o

 

Anonymous poster hash: 7e66b...0e6

Biltyven og jeg er jo ikke akkurat bestevenner så hvis hun er borte er det ingen  stor sorg :D Neida. Kan fort savne den nebbete frekke dama. Luten er jeg glad i. Hun gav meg blomster <3 de visnet fort nok da, men det var takket være mine brune fingre.

Skrevet

 

Av de mer praktiske ting så var det flere moderatorer som sluttet brått på samme tid.

På Ris og Ros-siden kan man ikke lenger skrive som anonym (noe som forøvrig burde endres igjen, etter min mening).

 

Anonymous poster hash: eb24b...f76

 

Enig. Ris og ros er blitt fullstendig ubrukelig

 

Anonymous poster hash: 6a45e...ead

Skrevet

Vel, her va ei god stund nokre trådar om "meg med mannen" og "meg med hunden" Klarte ikkje å holde heilt oversikta, men ho med mannen hadde ein komplett udugelig eksmann og eit born med spesielle behov trur eg. Ho med hunden endte opp med hunden etter mannen hadde vore utro, lurer på om det var elskerinna sin hund faktisk. I begge saker var forumet delt, nokre meinte ho med ungen skulle kjøre og styre på for å tilrettelegge alt for eksmannen, sjølv om han var den som gjekk og budde et stykke unna. Ho med hunden fekk også eindel kritikk for det var synd på hunden. Og flyktningkrisa var eit kapittel for seg...

 

Så oppsummert er det som resten nemner akkurat som før 🙈

Skrevet

Dere glemmer Kristian med pigmentflekken og leokim med den to år gamle capsen som gir fett hår, men som han nekter å vaske :fnise:

 

Anonymous poster hash: 53a83...aa7

Skrevet

Ingen episke tråder á lá sebratruse dessverre.

Skrevet

Også var det ett eller annet med en polypp.

Skrevet

Og hun som blir mobbet av sin 13 år gamle niese... eller var hun litt hårsår?

Skrevet

Velkommen tilbake! Gleden (eller sorgen?) ved DiB er at det er liten fare for å gå glipp av viktige ting ved å være borte et år eller to. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...