Gå til innhold

Skuffa og sint!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt matt av alle dem som svarer at man må slappe av, ikke stresse også skjer det på et blunk!

Det er ikke slik for alle, noen bruker år, noen får det aldri til, heller ikke med ivf! Det er en stor påkjenning å prøve og prøve, måned etter år, dere som sier det, vet ikke hvordan det er å ikke få det til. Dere vet ikke hvordan den skuffelsen og den sorgen det er å få et nytt forsøk som heller ikke gikk!

Så å si at man må slappe av og ikke stresse, og samtidig slenge med et blunkefjes er forferdelig provoserende!

Anonymous poster hash: a7987...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er bare tull, og en hån mot kvinner som blir gravide selv om de er livredde for nettopp det. Tror du man blir stresset av å bli voldtatt, for eksempel? Stresset når man vet at man ikke har helse eller økonomi til å forsørge enda et barn? Stresset når man er på flukt? Ingen seriøse mennesker tror på det der.

Anonymous poster hash: 584a0...dcb

Selvfølgelig er det ikke tull. Men det er heller ikke tull at noen lettere befruktes enn andre. Og da kan stress absolutt være en faktor til ufrivillig barnløshet. Nå skrev jeg da ikke at stress var avgjørende for å bli befruktet. Men det kan absolutt være avgjørende for de som ikke har like lett for å bli befruktet.

Anonymous poster hash: 99077...10d

Skrevet

Veldig uvitent svar😱😱

Til deg og hun andre som ble hissig av meg. Jeg forstår godt det er frustrerende og ikke få det til med en gang. Jeg forstår også at når man først har bestemt seg skulle det helst skjedd i går. Men, jeg forstår IKKE hvorfor folk lager seg et system som hi for å få det til FØR det er gått ett år og lege er konsultert. DET forstår kanskje ikke mannen din heller, han har tross alt tatt ei helg fri hi. Hva søren hjelper det å drepe kjærligheten? Hvis dere er så sikre på at dere faktisk ikke kan bli gravide, fordi dere har prøvd iherdig i ett år så oppsøk lege! De fleste vet ca når eggløsning er og kan fint forføre mannen uten å si at nå må pikken opp og stå for her skal det bli baby. Snakk med en lege, få tatt noen prøver. Finner ikke legen noen grunn for at dere ikke skal få det til kan dere i fellesskap KANSKJE begynne med temp, test, pul på kommando regimet, men du må forsikre deg om at dette er ok også for mannen. Mye tyder på at du har kjørt på uten hensyn til han og risikere å gjøre vondt verre om du fortsetter. Ja, dere var enige om å prioritere og pule, men jeg tror nok mannen din la noe annet i det en du. Kos deg i helgen med å finne en ny måte å fortøre din mann på når han kommer hjem søndag

Anonymous poster hash: 85d56...185

Skrevet

Det der er bare tull, og en hån mot kvinner som blir gravide selv om de er livredde for nettopp det. Tror du man blir stresset av å bli voldtatt, for eksempel? Stresset når man vet at man ikke har helse eller økonomi til å forsørge enda et barn? Stresset når man er på flukt? Ingen seriøse mennesker tror på det der.

Anonymous poster hash: 584a0...dcb

Du virker svært uvitende, muligens sår, rundt tema. Foreslår at du tar til deg info som hun andre gir.

Anonymous poster hash: 3245f...6e7

Skrevet

Skjønner du er skuffa Hi.

men ha dere det dagene før han drar.

Her satt begge jentene når vi hadde sex par dager før eggløsning

Anonymous poster hash: 84dfa...49d

Skrevet

Jeg forstår deg. Men du må ikke la dette gå til hodet på deg. Det høres ut for meg at dette tar for mye plass i livet ditt.

Ha sex før han drar og når han kommer hjem.

Eneste du oppnår ved dette er å skyve samboeren din fra deg.

Anonymous poster hash: d9a4f...ec8

Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet når han sier at dette er førstepri og så oppdager du at det er det ikke. Han burde sagt til deg at han vil prioritere andre ting før pulings og babyprøving.

Du er ikke tankeleser og når han sier det er førstepris så burde du kunne stole på det. Han burde sagt at det ikke er sant og at han vil prioritere andre ting foran dette. Skjønner veldig godt at du er skuffa!

Anonymous poster hash: 5cbf8...080
Skrevet

Vet du hva? Min mann var på jobbtur flere ganger i prøveperioden. Vår 4pp var han nok en gang bortreist med jobben og vi hadde sex på en søndag og han reiste mandag. Jeg skulle da i følge mine temperaturer ha eggløsning førstkommende helg som han var bortreist. Han kom hjem 2 dager før jeg ventet mensen(han var borte 2 uker). Jammen meg var jeg gravid. Jeg ble befruktet 6 dager før eggløsningen. Du trenger faktisk ikke ha sex akkurat på eggløsningsdagen for å bli gravid da sædcellene kan leve opp til 1 uke.

Anonymous poster hash: 29e3f...6a4

Skrevet

Hvorfor vil du ha barn med ham?

Kanskje på tide å bytte ut guttungen med en mann?

Skrevet

Hvorfor vil du ha barn med ham?

Kanskje på tide å bytte ut guttungen med en mann?

Er man en guttunge fordi man reiser på guttetur?

Anonymous poster hash: 8ad91...514

Skrevet

Er man en guttunge fordi man reiser på guttetur?

Litt i overkant egoistisk og umodent hvis man _vet_ at fruen har EL og synes det er lurt å planlegge guttetur tre dager før ...

Skrevet

Hadde sex 3 dager før el. Holdt til å bli gravid. De overlever mange dager inni der, ingen krise 😊

Anonymous poster hash: a65e1...673

Skrevet

Litt i overkant egoistisk og umodent hvis man _vet_ at fruen har EL og synes det er lurt å planlegge guttetur tre dager før ...

Det kalles å leve som normalt. Sløyfet selv en prøveperiode fordi jeg dro på jentetur til London. Og du kan jo snu på det. Det var min mann som ville ha flere barn så det var vel jeg som var egoistisk 😄

Skrevet

Jeg ble gravid når mannen var på guttetur 😉 Hadde sex fredagsmorgen og søndagskveld.

Anonymous poster hash: 4229b...b78

Skrevet

Men det er da ikke noe verre enn at man har sex rett før han drar og rett etter.

Hadde en mann postet et lignende innlegg her med motsatt problemstilling hadde ikke reaksjonene vært slik som enkelte reagerer her nå.

Skrevet

Å tvinge det frem med egg løsningstester og liknende er ikke en god løsning, det blir mer en plikt oppgave enn en hyggelig stund for begge. Ha så ofte sex som mulig, og piff det opp for å sørge for at han biter på. Oftere sex jo bedre sæd kvalitet. Og skulle han slite med å komme i deg, stapper du bare en velplassert fing :)

Anonymous poster hash: 5cb82...c24

Skrevet

Hvis dere hadde en avtale hadde dere en avtale. Da er det kjipt å bryte den. Men.... Du ble altså sur... og så ble han sur for at du ble sur.... så nå er dere sure begge to... bare sånn til senere: prøv å ikke lag et mønster av det samspillet der da.

Anonymous poster hash: 7c5c2...cbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...