Gå til innhold

Er dunkåpe kjerring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.

I tillegg til uetisk.

Anonymous poster hash: fddc3...3b9

Velkommen til nordområdene med 30 minus på vinteren. Vedder på at du kommer til å fryse i hjel i dine "etiske" hippieklær. Man kan ikke ha pels, dun, ull eller noe lenger fordi det er uetisk. Men mennesker har ikke grodd noe mer pels eller underhudsfett for det, vi fryser like mye som før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er dunkåpe uetisk?

Fordi du ikke skal bruke ull, skinn, pels eller dun vel! Man skal KUN gå rundt med syntetiske plagg som ikke varmer for å vise hvor etisk man er, og det forurenser sikkert overhode ikke å produsere disse plaggene :D :D

Skrevet

Ja, dunkåpe er kjerring.

Anonymous poster hash: d9292...56a

Skrevet

Synes ikke jeg det er... synes derimot at damer på 30-35+ i parkas ofte ser veldig fjortis ut.... 

Men kommer helt klart an på dunjakken. Noen passer best til eldre damer, og andre slik som bergans ofte er mer ungdommelige. Slik er det jo med alle plagg... noen jeans ser jo og er skikkelig kjerring snitt på.... det betyr ikke at alle jeans er kjerring...

Skrevet

Det meste av vintertøyet mitt havner sikkert i kategorien "kjerring". Bra at det i tillegg er godt og varmt, og at jeg er den rypa i bikini.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...