Luksusdyret Skrevet 23. november 2016 #26 Skrevet 23. november 2016 Ja. I tillegg til uetisk. Anonymous poster hash: fddc3...3b9 Velkommen til nordområdene med 30 minus på vinteren. Vedder på at du kommer til å fryse i hjel i dine "etiske" hippieklær. Man kan ikke ha pels, dun, ull eller noe lenger fordi det er uetisk. Men mennesker har ikke grodd noe mer pels eller underhudsfett for det, vi fryser like mye som før.
Luksusdyret Skrevet 23. november 2016 #27 Skrevet 23. november 2016 Hvorfor er dunkåpe uetisk? Fordi du ikke skal bruke ull, skinn, pels eller dun vel! Man skal KUN gå rundt med syntetiske plagg som ikke varmer for å vise hvor etisk man er, og det forurenser sikkert overhode ikke å produsere disse plaggene :D
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #28 Skrevet 23. november 2016 Ja, dunkåpe er kjerring. Anonymous poster hash: d9292...56a
Miljøterrorpeuten Skrevet 23. november 2016 #29 Skrevet 23. november 2016 Synes ikke jeg det er... synes derimot at damer på 30-35+ i parkas ofte ser veldig fjortis ut.... Men kommer helt klart an på dunjakken. Noen passer best til eldre damer, og andre slik som bergans ofte er mer ungdommelige. Slik er det jo med alle plagg... noen jeans ser jo og er skikkelig kjerring snitt på.... det betyr ikke at alle jeans er kjerring...
Suzie Que Skrevet 23. november 2016 #30 Skrevet 23. november 2016 Det meste av vintertøyet mitt havner sikkert i kategorien "kjerring". Bra at det i tillegg er godt og varmt, og at jeg er den rypa i bikini.
Daquiry Skrevet 23. november 2016 #31 Skrevet 23. november 2016 Den kåpen jeg har er etisk og dyrevennlig . Kunne aldri gått med pels eller dun som dyr har lidd for. http://www.fleischercouture.no/about/materials-used-in-our-Collections Jeg fikk min på 40%, så da var ikke prisen så ille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå