Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Tynn figursydd kåpe, ikke altfor lang med hette. Er så lei av å fryse på rumpa, men er redd det er litt kjerring? Har korte dunjakker, og da føler jeg meg fjortis😜 Anonymous poster hash: d9eb0...fe6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Nei, dunkåpe er varmt. Anonymous poster hash: 1c4f1...747
☆☆☆ Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Ja, men varmt og godt. Brukar mi utan skam.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Åå, jeg ønsker meg også. Men har i tillegg korte ben. Blir kjerring uten bein i såfall, og det er verre. Anonymous poster hash: 66737...c15
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Brukt dunkåpe de siste 3-4 årene Heller varm enn fashionista 🙌🏻 Anonymous poster hash: 85884...093
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 Hvilken dunkåpe? noen er kjerring, noen er ikke det. Anonymous poster hash: 42270...cfa
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 Har hatt ei dunkåpe fra north face i flere vintre, god og varm og mange positive kommentarer. Kåpe er fint så lenge man finner riktig modell! Anonymous poster hash: 5382b...3d6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #8 Skrevet 16. november 2016 Jeg er en frossenpinn med tre fotballgutter. Dunkåpe er ren overlevelsesstrategi på sidelinja i vinterhalvåret. Anonymous poster hash: f79c1...077
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #9 Skrevet 16. november 2016 Mulig det, men det driter jeg i! Jeg elsker min Bergans dunkpåpe! Den har reddet livet mitt mange ganger! Jeg bor i nordnorge.. Anonymous poster hash: b3961...195
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Denne: Anonymous poster hash: d9eb0...fe6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Noen som vil si hva de synes om kåpa? Anonymous poster hash: d9eb0...fe6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Kjerring. Men sikkert praktisk. Kunne lett brukt en sånn på jobb (inspeksjon, lærer) eller pp fotballkamper som ei over her nevner. Ikke i byen, til selskap, arrangementer osv. Måtte vært et fritidsplagg i såfall. Anonymous poster hash: 21924...159
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 Hadde aldri tenkt over den en gang. Helt vanlig jakke man bruker for å ikke fryse i hjel.. Anonymous poster hash: 6cd6e...ee1
Magia Skrevet 22. november 2016 #14 Skrevet 22. november 2016 Jeg kjøpte en gang en dunkåpe, men jeg får meg ikke til å bruke den. Jeg syns det er stygt...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #15 Skrevet 22. november 2016 finere om den ikke er så veldig trang Anonymous poster hash: 9c12f...901
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #16 Skrevet 22. november 2016 Helt ok, og deilig å ha på så man ikke fryser på rumpa. Men den på bildet ser ut som et pølseskinn, og da er det ikke så fint... Velg en str som er litt romsligere så ser det bedre ut. Anonymous poster hash: 66737...c15
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #17 Skrevet 22. november 2016 Jeg synst den der var veldig fin! Ikke kjerring! Anonymous poster hash: fa719...d07
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #18 Skrevet 22. november 2016 Fin, menmodellen burde ha en str større. Ikke pent med kondomkåpe. Anonymous poster hash: f79c1...077
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #20 Skrevet 22. november 2016 Ja. I tillegg til uetisk. Anonymous poster hash: fddc3...3b9
Daquiry Skrevet 22. november 2016 #21 Skrevet 22. november 2016 http://www.fleischercouture.no/produkt/downcoat-with-alpaca-phantom/ Jeg har denne, og elsker den ❤️
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #22 Skrevet 22. november 2016 http://www.fleischercouture.no/produkt/downcoat-with-alpaca-phantom/ Jeg har denne, og elsker den ❤️ Jeg også. Den er fantastisk. Anonymous poster hash: 9b903...fb3
amandine Skrevet 22. november 2016 #23 Skrevet 22. november 2016 http://www.fleischercouture.no/produkt/downcoat-with-alpaca-phantom/ Jeg har denne, og elsker den ❤️ Og jeg. Bor i den hele vinteren. Om den er kjerring går den bare være det. Jeg bryr meg ikke, bare koser meg langt inni den og smiler for meg selv.
Løvetanner Skrevet 22. november 2016 #24 Skrevet 22. november 2016 Ja. I tillegg til uetisk. Anonymous poster hash: fddc3...3b9 Hvorfor er dunkåpe uetisk?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #25 Skrevet 22. november 2016 http://www.fleischercouture.no/produkt/downcoat-with-alpaca-phantom/ Jeg har denne, og elsker den ❤️ Så dyr :o Anonymous poster hash: 0838a...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå