Gå til innhold

Er dunkåpe kjerring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tynn figursydd kåpe, ikke altfor lang med hette. Er så lei av å fryse på rumpa, men er redd det er litt kjerring? Har korte dunjakker, og da føler jeg meg fjortis😜

 

Anonymous poster hash: d9eb0...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dunkåpe er varmt.

 

Anonymous poster hash: 1c4f1...747

Skrevet

Ja, men varmt og godt. Brukar mi utan skam.

Skrevet

Åå, jeg ønsker meg også. Men har i tillegg korte ben. 

 

Blir kjerring uten bein i såfall, og det er verre. 



Anonymous poster hash: 66737...c15
Skrevet

Brukt dunkåpe de siste 3-4 årene :) Heller varm enn fashionista 🙌🏻

 

Anonymous poster hash: 85884...093

Skrevet

Hvilken dunkåpe? ;) noen er kjerring, noen er ikke det.

 

Anonymous poster hash: 42270...cfa

Skrevet

Har hatt ei dunkåpe fra north face i flere vintre, god og varm og mange positive kommentarer. Kåpe er fint så lenge man finner riktig modell!

 

Anonymous poster hash: 5382b...3d6

Skrevet

Jeg er en frossenpinn med tre fotballgutter. Dunkåpe er ren overlevelsesstrategi på sidelinja i vinterhalvåret.

 

Anonymous poster hash: f79c1...077

Skrevet

Mulig det, men det driter jeg i! Jeg elsker min Bergans dunkpåpe! Den har reddet livet mitt mange ganger!

Jeg bor i nordnorge..

 

Anonymous poster hash: b3961...195

Skrevet

Denne:

 

 

 

Anonymous poster hash: d9eb0...fe6

post-42-386954_thumb.png

Skrevet

Noen som vil si hva de synes om kåpa?

 

Anonymous poster hash: d9eb0...fe6

Skrevet

Kjerring. Men sikkert praktisk. Kunne lett brukt en sånn på jobb (inspeksjon, lærer) eller pp fotballkamper som ei over her nevner. Ikke i byen, til selskap, arrangementer osv. Måtte vært et fritidsplagg i såfall.

 

Anonymous poster hash: 21924...159

Skrevet

Hadde aldri tenkt over den en gang. Helt vanlig jakke man bruker for å ikke fryse i hjel..

 

Anonymous poster hash: 6cd6e...ee1

Skrevet

Jeg kjøpte en gang en dunkåpe, men jeg får meg ikke til å bruke den. Jeg syns det er stygt...

Skrevet

finere om den ikke er så veldig trang



Anonymous poster hash: 9c12f...901
Skrevet

Helt ok, og deilig å ha på så man ikke fryser på rumpa. 

Men den på bildet ser ut som et pølseskinn, og da er det ikke så fint... 

 

Velg en str som er litt romsligere så ser det bedre ut. 



Anonymous poster hash: 66737...c15
Skrevet

Jeg synst den der var veldig fin! Ikke kjerring!

 

Anonymous poster hash: fa719...d07

Skrevet

Fin, menmodellen burde ha en str større. Ikke pent med kondomkåpe.

 

Anonymous poster hash: f79c1...077

Skrevet

Ja.

I tillegg til uetisk.

 

Anonymous poster hash: fddc3...3b9

Skrevet

Ja.

I tillegg til uetisk.

 

Anonymous poster hash: fddc3...3b9

Hvorfor er dunkåpe uetisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...