Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #26 Skrevet 15. november 2016 Masse fritid 😊 Jobber natt,så har mange dager jeg fyller med å sove,trene,shoppe og kose meg. Anonymous poster hash: 40e4a...9a5
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #27 Skrevet 15. november 2016 Fritid som i fri fra jobb, barn og husarbeid: Fast to timer en gang i uken til trening. Ellers blir det dessverre altfor lite. Er med venner, på shopping ell kanskje en gang i mnd. Prøver å få til en helgetur med venner en gang i året. Mannen trener, jobber mye og har verv, så da blir det ikke så mye tid igjen til meg 😔 Anonymous poster hash: 58aae...eec
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #28 Skrevet 15. november 2016 Tre timer til og fra jobb hver dag. Samt en lørdagskveld innimellom når jeg drar ut med venninner. Anonymous poster hash: 4d26b...2af
TPK Skrevet 15. november 2016 #29 Skrevet 15. november 2016 Mannen tar seg av barna nesten når som helst, hvis han ikke jobber (overtid 1-2 ganger i uka). Så jeg bare klarerer det med ham om jeg vil noe (trenng, treffe venner). Samme med helgene, han er veldig samarbeidsvillig 😄 Han vet at jeg trenger litt rom for å ikke bli bare sintemamma. Når det er sagt så er jeg stort sett hjemme 😜 Eller vi er hjemme begge to, med mindre det er noe arrangement. Jeg trener på dagtid (permisjon) eller rett etter jobb, og treffer venninner kanskje 1-2 ganger i mnd. Husarbeid gjør vi litt innimellom, mest på kvelden og skippertak i helgene.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #30 Skrevet 15. november 2016 Masse. Jobber 50% natt som er 2 eller 3netter i uka, husarbeid tar 1 time til dagen og mannen hjelper i tillegg. Har en gutt på 5år. Anonymous poster hash: 60320...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå