Gjest Antarctica Skrevet 12. november 2016 #26 Skrevet 12. november 2016 Finn noen som er verd det. Anonymous poster hash: 7275d...ee0 Skulle ikke være anonym: Finn noen som er verd det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #27 Skrevet 12. november 2016 Fordi jeg føler at jeg ødlegger hans liv om jeg stiller for harde krav.. skjønner veldig godt at jeg bare burde dra fra han Anonymous poster hash: d359e...9b5 Jeg håper du gjør det. Og når det gjelder et forhold som dette så er det bedre å hoppe i det enn å gå og grue seg. Bestem deg, gjør det nå! Og om du føler du ikke greier det - skaff deg profesjonell hjelp, for du er blitt psyket ned disse årene, du har ikke tro på at du har særlig høy verdi og du kaster bort livet ditt på en mann som ikke bryr seg om din lykke eller dine grenser. Du må bare bestemme deg - du vet at dette ikke har en fremtid. Anonymous poster hash: 18cba...2a2
Havhesten Skrevet 13. november 2016 #28 Skrevet 13. november 2016 Gå videre uten ham. Han drar deg ned! Finn din likemann. Han er der ute Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #29 Skrevet 13. november 2016 HI? Du har et godt og varmt hjerte. Vet du hva du fortjener? En mann som har et godt og varmt hjerte for deg, ikke en kald og kjølig drittsekk som tråkker på deg. Han fortjener deg ikke! Anonymous poster hash: 7e6bd...51e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #30 Skrevet 14. november 2016 Oppdatering: Skrev til han i dagtidlig. og sa at jeg ikke ønsker å prøve mer. han tok det veldig pent og sa at han elsker meg, og beklaget for at han ikke hadde energi til å være en god kjæreste. Anonymous poster hash: d359e...9b5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #31 Skrevet 14. november 2016 Oppdatering: Skrev til han i dagtidlig. og sa at jeg ikke ønsker å prøve mer. han tok det veldig pent og sa at han elsker meg, og beklaget for at han ikke hadde energi til å være en god kjæreste. Anonymous poster hash: d359e...9b5 Av og til er det slik, man møtes på feil tidspunkt, eller livssituasjonen gjør at man ikke får frem det beste i hverandre. Han trenger å konsentrere seg om seg selv og det å bli frisk. Forholdet med deg er tydeligvis ikke det som skal til for at han tar tak i dette. Han har hatt fire år å ta tak i egen situasjon, men han har ikke gjort det. Ønsk ham også lykke til videre i livet. Og så går du videre med ditt liv. Aksepter at dere ikke passer sammen selv om mye annet kanskje har vært bra. Slik du har hatt det i disse årene, det er det ingen fremtid i. Men nå har du fremtiden foran deg - og den kan bli veldig god Anonymous poster hash: 18cba...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå