Gå til innhold

Hvor "private" er dere ovenfor mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på badet sammen og tisser når den andre også er der, men bæsje gjør vi alene. Rape og prompe gjør jeg ikke, men han kan finne på å gjøre det en sjelden gang.

Anonymous poster hash: 532b6...7d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi synes det er greit å være alene på do altså...har ikke noe behov for å tisse og bæsje foran hverandre med mindre det er høyst nødvendig. Fise er vel heller ikke det vi gjør mest foran hverandre, men noen ganger så MÅ man bare...😁 Ellers forteller vi hverandre det meste, som feks når jeg har mensen, hvis magen ikke "er helt på plass" osv...

Anonymous poster hash: 822b5...c06

Skrevet

Jeg har irritabel tarm, så om jeg ikke kunne fise foran han jeg bor sammen med måtte en av oss ha flyttet ut. Haha. Men bæsj og bytting av bind osv...det er privat altså!

Anonymous poster hash: c40ea...169
Skrevet

Bæsje gjør vi alene. Eller, jeg får fort selskap av kids 😊 det gjør meg ingenting. Men han kan holde seg unna. Skifting av o.b. ser jeg helst at jeg får gjøre i fred. Ellers er det igrunn fritt frem. Jeg prøver å ikke fise da, er ikke helt der enda. Vet ikke hvorfor. Han fiser. Jeg fiser visstnok i søvne 🙈

Anonymous poster hash: d3e4d...d07

Skrevet

Vi voksne går på do med låst dør, barna låser ikke. (tiss, bæsj, promp og mens-hygiene hører til på badet, uten tilskuere).

Barna lærer av sine foreldre, heldigvis. Det hender de ikke helt har kontroll på prompingen, og da sier de unnskyld.

Jeg har vanskelig for å forstå behovet for å dele illeluktende gass og toalettbesøk med partneren og familien for å være "trygge på hverandre". Noen som vil forklare meg sammenhengen mellom trygghet og promping?

Vi har et bunnsolid, kjærlig forhold og tre flotte, trygge barn. Vi er høflige og omtenksomme nok til å ikke plage hverandre, eller andre kollegaer, venner, klassekamerater med tarmgass-utslipp, uten at dette ser ut til å skape avstand i vår familie.

Anonymous poster hash: 4fdb0...0a0

Skrevet

Pfff... Kunne ikke vært sammen med en sart type. Ikke fordi jeg ikke respekterer ham, men med refluks og irritabel tarm, kunne jeg låst meg inne på badet og aldri kommet ut hvis han ikke tåler å høre rap eller fis. Konstant magevondt og propofull av luft er ikke sjarmerende, men pytt, pytt.

Slitsomt å late som man ikke har kroppslige funksjoner. Er det noe rart at mange har anstrengt forhold til egen kropp når alt skal undertrykkes alltid. Hva har promp med hygiene å gjøre? Får holde at man anstrenger seg foran andre enn husets medlemmer 😜😂

Anonymous poster hash: c671d...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...