Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Promper dere forannevnte han? Kan dere gå på do mens han er i samme rom? Hva er vanlig og greit? Anonymous poster hash: 43348...2f8
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Ingen hemninger her i gården gitt.... 🙈 Anonymous poster hash: d533a...08b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Jeg og eksen var sammen i 5 år og vi gjorde vel egentlig det meste med den andre parten til stede. Vi hadde egentlig null hemninger, så ja, og ja. Nå er jeg sammen med en mann på tredje året, og jeg klarer knapt å tisse med ham i nærheten. Promper ikke med ham til stede heller. Anonymous poster hash: 7b92c...ec6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Promper ikke, går ikke på do foran ham, klipper ikke tånegler eller prater om mens. Vært sammen i 17 år. Anonymous poster hash: dbce5...105
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Ingen av oss promper "med vilje" foran hverandre. Selvsagt ingen krise om det skjer, men vi gjør ikke det normalt sett. Kan gjøre nr.1 foran ham, men ikke noe mer enn det. For meg (og ham) handler det om respekt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Ingen av delene. Andres tarmgass og avfallsstoffer interesserer jeg meg ikke for, og går ut fra at ingen er interessert i mine heller. Man trenger ikke kaste ALL dannelse på båten selv om man kjenner hverandre godt. Anonymous poster hash: baf77...e91
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 Jeg kan tisse med han på badet, jeg forteller når jeg har mensen og kan fint si at jeg blør som en foss. Vi promper og raper i samme rom. Bæsje gjør jeg alene, og ikke engang hvis han er rett på utsiden Anonymous poster hash: af769...47f
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Jeg kan tisse med han på badet, jeg forteller når jeg har mensen og kan fint si at jeg blør som en foss. Vi promper og raper i samme rom. Bæsje gjør jeg alene, og ikke engang hvis han er rett på utsiden Anonymous poster hash: af769...47f Samme her. Anonymous poster hash: d6c67...753
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 Rape kan jeg gjøre, Ellers oppfører jeg meg foran han som jeg gjør med alle andre når det kommer til slikt, jeg hverken promper, tisser eller bæsjer med tilskuere. Ser ikke noen grunn til å inkludere andre i slike ting altså, selv ikke mannen jeg har vært sammen med i 19 år. Vi kjenner selvfølgelig hverandre godt, og er helt trygge på hverandre. Trenger man hjelp er det ikke noe problem å få hjelp, som f.eks etter at jeg hadde mistet altfor mye blod etter siste fødsel og hele tiden holdt på å svime av. Da dusjet han meg, tørket meg, kledde meg og puttet "bleie" i trusa mi på sykehuset mens jeg holdt meg fast for ikke å falle. Så det er ikke av en forstyrret flauhet jeg ikke promper og bæsjer foran han, jeg mener bare det er helt unødvendig. Samme synes han, ingen grunn til å se hverandre sitte på do og bæsje liksom. Anonymous poster hash: d5a33...9cb
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #10 Skrevet 11. november 2016 Vil være i fred når jeg gjør br 2, ellers er jeg relativt usjenert Anonymous poster hash: 9a859...005
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #11 Skrevet 11. november 2016 Jeg bæsjer ikke foran han, raper heller ikke. Men jeg fiser og tisser foran han Anonymous poster hash: faf5c...9b5
Snøfnugget Skrevet 11. november 2016 #12 Skrevet 11. november 2016 Bæsjer ikke med han på badet, men kan prompe eller tisse.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #13 Skrevet 11. november 2016 Promping og tissing over en lav sko. Bæsjing er litt mer privat. Anonymous poster hash: 7a454...dd1
*Miss Marple* Skrevet 11. november 2016 #14 Skrevet 11. november 2016 Den dagen vi begynner å slippe luft uhemmet foran hverandre er det nok takk og farvel her. Jeg skjønner ikke hvorfor det å være helt uten hemninger mtp hygiene og dannelse skal være et tegn på et bra forhold? Noe trenger man bare ikke dele!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #15 Skrevet 11. november 2016 Jeg forstår ikke dette med at det er greit å prompe i samme rom som den andre. Det handler ikke om at jeg er så prippen og fin på det, men at det lukter vondt! Jeg synes ikke det er greit å sitte og puste inn andre menneskers tarmgass. Hvis det er et uhell, så lager jeg selvsagt ingen sak av det, men jeg aksepterer ikke at noen slipper luft med vilje i nærheten av meg. Ikke mannen min, ikke barna mine (ja, de er så gamle at de forstår det) og ingen andre. Det handler om dannelse og å ta hensyn til andre ved ikke å utsette dem for ubehag og vemmelse. Anonymous poster hash: 055f0...6ea
TPK Skrevet 11. november 2016 #16 Skrevet 11. november 2016 Jeg hverken fiser eller går på do mens hans er i rommet. Men han har jo vært med på tre fødsler da, så jeg vet ikke helt hvorfor... Han derimot har ingen hemninger. Eller han pleier å låse når han bæsjer, men det er fordi jeg har bedt ham om det.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #17 Skrevet 11. november 2016 Har i grunn ingen, men liker å børste alene. Etter tre fødselen og to omganger med prolaps i ryggen er det lite han ikke har opplevd. Han har måtte tørke meg bak fordi jeg ikke klarte det selv. Akkurat som jeg ville ha gjort for han. For meg er det viktig at man kan være på sitt mest sårbare ovenfor den man lever sammen med. Anonymous poster hash: b5eda...b45
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #18 Skrevet 11. november 2016 Har i grunn ingen, men liker å børste alene. Etter tre fødselen og to omganger med prolaps i ryggen er det lite han ikke har opplevd. Han har måtte tørke meg bak fordi jeg ikke klarte det selv. Akkurat som jeg ville ha gjort for han. For meg er det viktig at man kan være på sitt mest sårbare ovenfor den man lever sammen med. Anonymous poster hash: b5eda...b45 Autokorrektur blæææ bærsje. Anonymous poster hash: b5eda...b45
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #19 Skrevet 11. november 2016 Autokorrektur blæææ bærsje. Anonymous poster hash: b5eda...b45 Autokorrektur blander seg inn fordi det heter: bæsj! Anonymous poster hash: 6c94f...f92
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #20 Skrevet 11. november 2016 Autokorrektur blæææ bærsje. Anonymous poster hash: b5eda...b45 Autokorrektur blander seg inn fordi det heter: bæsj! Anonymous poster hash: 6c94f...f92
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #21 Skrevet 11. november 2016 Vi kan tisse foran hverandre, og noen ganger er det litt nødvendig i situasjoner hvor vi må forte oss avgårde med småbarn og kun ett bad... Kan klippe negler og si jeg har mensen. Vi promper ikke foran hverandre, eller bæsjer.... Anonymous poster hash: 17fcc...54c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #22 Skrevet 11. november 2016 Vi bæsjer ikke mens den andre er i rommet. Jeg kan fint si jeg har mensen da han mest sannsynlig uansett vil oppdage det da jeg blør helt hinsides mye. Klippe negler og div gjør jeg også alene. Han kan tisse når jeg er på badet men det er ingen vane, gjør meg ingenting. Jeg har tisset 1 gang mens han sto i dusjen. Promping har bare skjedd ved uhell,og 1 gang under en veldig uheldig "situasjon" om jeg kan kalle det det 😂 Eksen min derimot, han dreit, feis og rapa uansett. Gjør meg ikke så mye, men var ikke helt begeistret for dritlukta når jeg sto i dusjen, følte ikke jeg ble så rein da liksom. Anonymous poster hash: 682a4...4a3
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #23 Skrevet 11. november 2016 Ingen hemninger egentlig, men vi behandler hverandre med respekt. Mannen har en sykdom som gjør at gassen av og til går. Han vet det selvsagt selv og jeg kommenterer selvsagt ikke. Etter en runde med et helvete over flere uker på sh for noen år siden, så har han sett det meste stakkar..... MEN jeg bretter ikke ut mensbind foran ansiktet på ham av den grunn. Anonymous poster hash: 43459...49b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #24 Skrevet 11. november 2016 Er jeg inne på badet vil jeg være alene. Tannpuss kunne jeg til nødt tolerere, men bare med god grunn. Raping og promping er udelikat, uhell kan skje men da ber vi om unnskyldning. Mensen forteller jeg om fordi det angår han jo til en viss grad. Ingen sex og jeg er ganske hissig, så greit at han vet hvorfor. Anonymous poster hash: 25045...6d3
mamma_til_verdens_beste Skrevet 11. november 2016 #25 Skrevet 11. november 2016 (endret) Ikke mye privatliv her. Jeg vil være alene når jeg skifter tampong, mannen liker å være alene når han gjør nr 2. Jeg kan gjøre det meste med gode venninner, samt svigermor til stede. Er ikke så fisefin. Endret 11. november 2016 av mamma_til_verdens_beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå