Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #26 Skrevet 7. november 2016 Omg Anonymous poster hash: aa39e...ca1 Hvis du ikke har noe bedre så si, så kan du vel strengt tatt la være. Helt greit å være uenig med meg, det er du hjertelig velkommen til, men litt seriøsitet hadde vært greit. Anonymous poster hash: ec195...515
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #27 Skrevet 7. november 2016 Hvis du ikke har noe bedre så si, så kan du vel strengt tatt la være. Helt greit å være uenig med meg, det er du hjertelig velkommen til, men litt seriøsitet hadde vært greit. Anonymous poster hash: ec195...515 Seriøsitet? Du som kaller meg blind. Jeg har svart både deg og hi seriøst.Og jeg stilte deg et seriøst spørsmål, som du valgte å svare med drittslenging Anonymous poster hash: aa39e...ca1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #28 Skrevet 7. november 2016 De som har dødd har vel spist mat som har stått fremme i veldig mange timer Anonymous poster hash: 465d2...6f6
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #29 Skrevet 7. november 2016 De som har dødd har vel spist mat som har stått fremme i veldig mange timer Anonymous poster hash: 465d2...6f6 Ja, som regel holdt over et døgn. Anonymous poster hash: 36fd3...9e6
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #30 Skrevet 7. november 2016 Seriøsitet? Du som kaller meg blind. Jeg har svart både deg og hi seriøst.Og jeg stilte deg et seriøst spørsmål, som du valgte å svare med drittslenging Anonymous poster hash: aa39e...ca1 Vel. Jeg oppfattet det ikke som veldig et veldig seriøst spørsmål. My bad. Anonymous poster hash: ec195...515
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #31 Skrevet 7. november 2016 De som har dødd har vel spist mat som har stått fremme i veldig mange timer Anonymous poster hash: 465d2...6f6 Men nå er vel ikke det veldig relevant heller. Det er jo ikke dødsfall som er greia her, men om man kan bli dårlig eller ikke... Anonymous poster hash: ec195...515
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #32 Skrevet 7. november 2016 Kranglefanter , dere har glemt å kommentere en ting 😱 All honnør til dere som har klart å overse feilen 👍🏼👌🏼☺️ Anonymous poster hash: f3e6e...1c0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #33 Skrevet 7. november 2016 Går helt fint, har gjort det massevis av ganger Anonymous poster hash: c1257...62d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #34 Skrevet 7. november 2016 Kranglefanter , dere har glemt å kommentere en ting All honnør til dere som har klart å overse feilen ☺Anonymous poster hash: f3e6e...1c0 Hahaha, det var det første jeg så og fikk helt latterkikk. En smule søvnmangel. Her i huset er det som regel alltid rester og jeg har varmet opp både pasta og ris et utall ganger. Har til dags dato aldri vært matforgiftet. *bank i bordet. Oppbevarer reste i kjøleskapet, selvfølgelig. Anonymous poster hash: e8552...6be
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #35 Skrevet 7. november 2016 Jeg har varmet opp både ris og pasta mange ganger, ingen i familien (vi er sju!) har noen gang blitt syke. Har selvfølgelig oppbevart det i kjøleskap først. Sjuk blir man om man lar det stå ute i romtemperatur over natten, i et døgn eller i flere dager. Da begynner jo nedbrytingsprosessen i maten. Anonymous poster hash: b7fa8...877
Ophiophagus Hannah Skrevet 7. november 2016 #36 Skrevet 7. november 2016 Jeg tar alltid vare på risen. Setter den i kjøleskap og lager "stekt ris" av den dagen etter. Har heldigvis aldri blitt syk av det. Kald pizza, som har stått på kjøkkenbenken spiste jeg rimelig ofte som ungdom, uten at det gikk galt. Men tror ikke det er å anbefale altså, men hadde vel flaks som ikke ble dårlig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #37 Skrevet 7. november 2016 Jeg fikk matforgiftning av to dager gammel ris. Kokt søndag. Stekt ris mandag. Restene med til lunsj på jobben tirsdag. Ble akutt dårlig 2,5 time etter lunsj. Hadde aldri skjedd før, men det gir ingen garanti. Anonymous poster hash: 7bf99...ca8
Soon to be mum Skrevet 7. november 2016 #38 Skrevet 7. november 2016 (endret) Kranglefanter , dere har glemt å kommentere en ting All honnør til dere som har klart å overse feilen ☺ Anonymous poster hash: f3e6e...1c0 Oi! Hva da? Hva er det jeg går glipp av? :hyper: Hilsen trøtt småbarnsmor. Eller vent: Mener du i overskriften? Det har jeg fått med meg, selvsagt. Endret 7. november 2016 av Soon to be mum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå