Gå til innhold

Mannfolk , skuffet


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Viser du han noen interesse da?

 

Anonymous poster hash: a873c...8fa

Jada. Vi hadde jo snakka sammen og skulle egentlig sette oss et sted å snakke og "se det an" hvis du skjønner ?

 

Men jeg var ikke i nærheten av hvordan hun andre var så da bleknet jeg sikkert i forhold.

 

 

 

Anonymous poster hash: b03d7...c81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han så på deg med et håp om at du skulle redde han fra situasjonen?

Gå videre du😀

 

Anonymous poster hash: 9bac2...4ec

Skrevet

Kanskje han så på deg med et håp om at du skulle redde han fra situasjonen?

Gå videre du😀

 

Anonymous poster hash: 9bac2...4ec

Han skrev i går at han var sjenert når det kom til meg men at han bare hadde snakka med hun andre og ikke noe mer.

 

Men jeg er usikker

 

 

 

Anonymous poster hash: b03d7...c81

Skrevet

Den mest patetiske typen mannfolk er de som allerede på datingsstadiet "spiller" for å prøve å gjøre kjæresten sjalu og få henne til å kjempe for ham med nebb og klør. De er ikke SÅ unike disse mennene altså... Han prøvde jo selvfølgelig å få en reaksjon fra deg, at du skulle stoppe ham, begynne å krangle med denne "innpåslitne" jenta og hindre ham i å gå med henne. Når du nå ikke gjorde det, er ballen over i din banehalvdel, og da begynner han å jakte igjen, sende snap og desperat prøve å oppnå kontakt. Trenger du en slik fjortis i livet ditt? Don't think so. Dropp dritten.

Skrevet

Den mest patetiske typen mannfolk er de som allerede på datingsstadiet "spiller" for å prøve å gjøre kjæresten sjalu og få henne til å kjempe for ham med nebb og klør. De er ikke SÅ unike disse mennene altså... Han prøvde jo selvfølgelig å få en reaksjon fra deg, at du skulle stoppe ham, begynne å krangle med denne "innpåslitne" jenta og hindre ham i å gå med henne. Når du nå ikke gjorde det, er ballen over i din banehalvdel, og da begynner han å jakte igjen, sende snap og desperat prøve å oppnå kontakt. Trenger du en slik fjortis i livet ditt? Don't think so. Dropp dritten.

Ja jo

 

Anonymous poster hash: b03d7...c81

Skrevet

Måten han oppførte seg på var veldig ung. Når man blir eldre vet man veldig godt hvordan man bør oppføre seg i slike situasjoner. Altså vennlig, men bestemt avvisning. Jeg ville droppet han.

 

 



Anonymous poster hash: 1b654...3e8
Skrevet

 

Måten han oppførte seg på var veldig ung. Når man blir eldre vet man veldig godt hvordan man bør oppføre seg i slike situasjoner. Altså vennlig, men bestemt avvisning. Jeg ville droppet han.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1b654...3e8

Kanskje han er usikker? Sjenert?

Kanskje best å droppe han ja...

 

 

Anonymous poster hash: b03d7...c81

Skrevet

Kanskje han er usikker? Sjenert?

Kanskje best å droppe han ja...

 

 

Anonymous poster hash: b03d7...c81

 

 

Han var ikke sjenert da han lot denne dama holde på, sitte på fanget hans og ble med henne hjem. Man er ikke sjenert da, man er veldig "på" og har lyst til å gjøre det.

Skrevet

Kanskje han er usikker? Sjenert?

Kanskje best å droppe han ja...

 

 

Anonymous poster hash: b03d7...c81

 

Usikker? Sjenert? En alien? Spiller da ingen rolle hvorfor, men at han gjorde det. Ingen tvang ham.

 

Dropp fyren og vær glad at du ikke brukte noe mer tid, finn heller en ordentlig mann.

Skrevet

Du må jo nesten vurdere selv hva du orker, men jeg orker ikke folk som skal teste meg osv!

 

Anonymous poster hash: 3ddd7...19a

Skrevet

La oss si at han er beskjeden overfor deg, Hi. Kan jo være han liker deg så godt at han ikke vet hvordan han skal gå frem, fordi det betyr noe for ham. Men likevel. En sjenert og beskjeden fyr som faktisk har fått "napp" på dama han liker, han velger ikke å risikerer alt for å bli med en så pågående annen dame som i tillegg sier hvilke hensikter hun har med ham. En sjenert og beskjeden fyr blir ikke med en slik dame rett foran dama han faktisk har fått en god kontakt med - selv ikke bare for å prate. For en oppegående mann ville visst at han da ga inntrykk av at han kom til å ligge med dama han ble med på rommet. Selv om de kanskje faktisk bare har pratet likevel (om han har fått kalde føtter), så visste han at han ved å bli med den dama så demonstrativt trolig såret deg, at han ville miste sjansen på deg.

En svært umoden mann ville kanskje tro han ble mer attraktiv i dine øyne hvis du så at andre damer vil ha ham. Men er det en type mann du vil ha? Hva skjer om dere blir sammen og får en vanskelig periode, skal han rømme unna da også fordi han ikke greier å prate med deg - men tydeligvis ikke har problemer med å "prate" med andre?

 

Som noen andre skrev over her. En moden mann med ryggrad ville ha satt klare grenser overfor hun som slengte seg på ham - av respekt for deg, Hi. Men han gjorde ikke noe, han lot henne bare holde på. Og ikke en gang når hun sa hun ville ha ham på rommet sitt og han visste du og alle andre ville tolke det som om de da ville ha sex, ikke en gang da satte han grenser for seg selv, men diltet etter henne. Og så forventer han at du skal tro at du er så viktig for ham, at det bare er fordi han er for beskjeden overfor deg? Nei, tror ikke det. Og om han likevel føler det så tror jeg du vil få masse problemer med en slik mann om du skulle gå inn i et forhold med ham.

 

Slik han fremstod nå så får jeg inntrykk av at han er en svak mann, en mann som ikke kan sette grenser eller stå for hva han vil ha og ikke vil ha, en feig mann, en som ikke har noe respekt for deg eller dine følelser.



Anonymous poster hash: 6f319...f6b
Skrevet

 

La oss si at han er beskjeden overfor deg, Hi. Kan jo være han liker deg så godt at han ikke vet hvordan han skal gå frem, fordi det betyr noe for ham. Men likevel. En sjenert og beskjeden fyr som faktisk har fått "napp" på dama han liker, han velger ikke å risikerer alt for å bli med en så pågående annen dame som i tillegg sier hvilke hensikter hun har med ham. En sjenert og beskjeden fyr blir ikke med en slik dame rett foran dama han faktisk har fått en god kontakt med - selv ikke bare for å prate. For en oppegående mann ville visst at han da ga inntrykk av at han kom til å ligge med dama han ble med på rommet. Selv om de kanskje faktisk bare har pratet likevel (om han har fått kalde føtter), så visste han at han ved å bli med den dama så demonstrativt trolig såret deg, at han ville miste sjansen på deg.

En svært umoden mann ville kanskje tro han ble mer attraktiv i dine øyne hvis du så at andre damer vil ha ham. Men er det en type mann du vil ha? Hva skjer om dere blir sammen og får en vanskelig periode, skal han rømme unna da også fordi han ikke greier å prate med deg - men tydeligvis ikke har problemer med å "prate" med andre?

 

Som noen andre skrev over her. En moden mann med ryggrad ville ha satt klare grenser overfor hun som slengte seg på ham - av respekt for deg, Hi. Men han gjorde ikke noe, han lot henne bare holde på. Og ikke en gang når hun sa hun ville ha ham på rommet sitt og han visste du og alle andre ville tolke det som om de da ville ha sex, ikke en gang da satte han grenser for seg selv, men diltet etter henne. Og så forventer han at du skal tro at du er så viktig for ham, at det bare er fordi han er for beskjeden overfor deg? Nei, tror ikke det. Og om han likevel føler det så tror jeg du vil få masse problemer med en slik mann om du skulle gå inn i et forhold med ham.

 

Slik han fremstod nå så får jeg inntrykk av at han er en svak mann, en mann som ikke kan sette grenser eller stå for hva han vil ha og ikke vil ha, en feig mann, en som ikke har noe respekt for deg eller dine følelser.

 

Anonymous poster hash: 6f319...f6b

 

Er så vanskelig dette.

Jeg liker han veldig godt.

 

Han er ganske sjenert irl, men mer på på nett og på meldinger.

 

Han fulgte henne men når jeg sendte snap om at jeg trakk meg ca 10 min etter på leste han og snappa tilbake.

Så de har ikke hatt sex men muligens enten prata eller rota eller noe.

 

Han har i hele dag sendt meg meldinger for å få oppmerksomheten min men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

 

 

Anonymous poster hash: b03d7...c81

Skrevet

Er så vanskelig dette.

Jeg liker han veldig godt.

 

Han er ganske sjenert irl, men mer på på nett og på meldinger.

 

Han fulgte henne men når jeg sendte snap om at jeg trakk meg ca 10 min etter på leste han og snappa tilbake.

Så de har ikke hatt sex men muligens enten prata eller rota eller noe.

 

Han har i hele dag sendt meg meldinger for å få oppmerksomheten min men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

 

 

Anonymous poster hash: b03d7...c81

 

Men du så ham vel ikke noe mer den kvelden/natten, gjorde du?

 

Uansett, han visste hva den andre dama var ute etter, at hun hadde sagt at hun skulle ta ham, at hun skulle ha alle gutta i den gjengen, og likevel, når hun sa han skulle bli med henne hjem, da sa han ok og reiste seg - rett foran deg.

Det er ikke noe en Mann ville gjort i mine øyne.

 

Selvfølgelig vil han inn i varmen igjen hos deg, du gir ham oppmerksomhet og får ham til å føle seg ønsket. Hun andre var bare der og da. Nå ser han at han mister deg, og da jakter han på deg. Men hensyn til dine følelser, det viste han deg lørdag kveld at han ikke tar.

 

Anonymous poster hash: 6f319...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...