Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Hatt noe på gang med en fyr en stund. I helgen har vi vært på stevne sammen. I går sitter vi en stor gjeng sammen og tar en øl og skravler. Så er det ei jente der, brøytende og veldig frempå. Snakker og spinner på ting. Sier at hun skal ta han, hun vet ikke om oss. Han sender meg snapper osv, henne også. Så kommer han, han setter seg på motsatt side av meg. Han rekker så vidt å sette seg ned før hun kaster seg over han, jeg ser bare på. Han ser bort på meg hele tiden. Hun jenta fortsetter, prater masse og høyt og tar hele plassen. Legger beina sine på fanget hans. Så sier hun: Nei nå skal jeg hjem og du skal følge meg hjem. Han sier Ok og reiser seg opp og blir med henne. Da har jeg allerede fortalt han hva hun hadde sagt, hun har allerede vært på kompisen hans og skryter av det. Hun skal ta alle i den gjengen. Ja en tøs. De to drar og jeg sitter igjen med de andre. Så jeg sendte han en snap om at jeg trakk meg. Dagen i dag har vært litt klein. Han ser mye bort på meg, men jeg unngår han noe. Snakker en del med de andre jeg kjenner godt. Han sendte meg mange snap i går, sier han ikk gjorde noe med henne, bare fulgte henne bort. Han er en player sikkert eller prøvde å gjøre meg sjalu. Men det virker motsatt på meg. Da trekker jeg meg unna. Vil ikke ha drama og liker ikke konkurranse. Fortalte han i går at jeg var selektiv og ikke gikk etter hva som helst. Kvalitet kontra kvantitet Han har sendt snapper i dag, men jeg har svart veldig lite på de. Hvorfor må alt være et spill??? Anonymous poster hash: b03d7...c81
nasse nøffen Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 (endret) forstår ikke hva du sier jeg.. Dagen idag? Bor dere i ett kollektiv hele gjengen? Han sender snapper, så kommer han, så går de og så er dere sammen igjen på dagtid? Forklar litt mer=) Endret 6. november 2016 av nasse nøffen
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Akkurat her så lager du mye ute av lite. Jeg sier vanligvis ikke det men her legger du for mye i ting. Anonymous poster hash: 315b8...f4e
n74 Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Jeg hadde heller ikke giddet å gå inn i et forhold med en fyr som ikke skjønner at han høflig skal avvise en annen som prøver seg. Da hadde jeg a) lurt på om han var til å stole på generelt Og tenkt at han var en fyr som liker å sette i gang drama og krangel. Eller C) han er helt tannløs og klarer ikke å sette grenser Alle tre en turnoff for min del
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 forstår ikke hva du sier jeg.. Dagen idag? Bor dere i ett kollektiv hele gjengen? Han sender snapper, så kommer han, så går de og så er dere sammen igjen på dagtid? Forklar litt mer=) Står jo at vi har vært på stevne sammen, ergo har vi vært på hotell Anonymous poster hash: b03d7...c81
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Akkurat her så lager du mye ute av lite. Jeg sier vanligvis ikke det men her legger du for mye i ting. Anonymous poster hash: 315b8...f4e Så jeg skal ikke bry meg om at han drar med ei Anna ei? Anonymous poster hash: b03d7...c81
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Jeg hadde heller ikke giddet å gå inn i et forhold med en fyr som ikke skjønner at han høflig skal avvise en annen som prøver seg. Da hadde jeg a) lurt på om han var til å stole på generelt Og tenkt at han var en fyr som liker å sette i gang drama og krangel. Eller C) han er helt tannløs og klarer ikke å sette grenser Alle tre en turnoff for min del Ja han kunne liksom ha avvist henne ikke sant? Ble skuffa fordi vi satt ved samme bord, og han dro sammen med henne mens jeg var der.... Anonymous poster hash: b03d7...c81
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 Du gjør helt rett, han er ikke noe å samle på.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 Jeg syns det er rart at du ikke reagerte i går når han sendte deg blikk. Når det nå ble slik at han ble med henne hadde jeg bare droppet hele fyren. Ikke noe jeg ville gått videre med. Anonymous poster hash: 40f2f...917
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #11 Skrevet 6. november 2016 Er dere 16 år og på leir? Høres hvertfall slik ut på oppførsel av alle parter Anonymous poster hash: da744...b10
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 Jeg syns det er rart at du ikke reagerte i går når han sendte deg blikk. Når det nå ble slik at han ble med henne hadde jeg bare droppet hele fyren. Ikke noe jeg ville gått videre med. Anonymous poster hash: 40f2f...917 Joda jeg møtte blikket hans og vi prata også på tomannshånd. Han sier jo at han bare fulgte henne bort, det var det. Men med tanke på at hun hadde sagt at hun skulle ha han + at han dro med henne selv om han viste hvilken planer hun hadde syns jeg er litt leit. Ja jeg har jo sagt til han at jeg trekker meg , at jeg er ikke slik som liker spill. Men er vel lov å bli skuffa? Anonymous poster hash: b03d7...c81
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 Er dere 16 år og på leir? Høres hvertfall slik ut på oppførsel av alle parter Anonymous poster hash: da744...b10 Nei vi er voksne Anonymous poster hash: b03d7...c81
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #14 Skrevet 6. november 2016 Bare dropp han. Ufint å sette deg i em posisjon hvor du faktisk må lure på om han gjorde noe med henne eller ikke. Ville han ha deg, og bare deg, så skulle han vist det helt tydelig. Finn deg noe bedre. En du kan stole på Anonymous poster hash: 1c22b...cc4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 For en dust. Godt du fant ut av det nå. Hadde han vært ordentlig seriøs så hadde han avfeid hun andre. Ingenting å samle på, men forstår du er skuffet. Anonymous poster hash: cf6bd...a02
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #16 Skrevet 6. november 2016 Det var dumt av han, men kanskje han prøvde å få en reaksjon av deg. Hvis du satt der utrykksløs og ikke sa noenting, så er jo du og litt kjip. Anonymous poster hash: a873c...8fa
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #17 Skrevet 6. november 2016 Bare dropp han. Ufint å sette deg i em posisjon hvor du faktisk må lure på om han gjorde noe med henne eller ikke. Ville han ha deg, og bare deg, så skulle han vist det helt tydelig. Finn deg noe bedre. En du kan stole på Anonymous poster hash: 1c22b...cc4 Vi har jo bare noe på gang og jeg har ikke noen enerett på han. Men syns det er skuffende hvis han spiller et spill. Jeg driver ikke på med flere og hadde hvert fall ikke gjort det slik. Men det stakk når han dro sammen med henne, han så på meg i det de dro. Men hva skal man gjøre? Anonymous poster hash: b03d7...c81
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #18 Skrevet 6. november 2016 Vi har jo bare noe på gang og jeg har ikke noen enerett på han. Men syns det er skuffende hvis han spiller et spill. Jeg driver ikke på med flere og hadde hvert fall ikke gjort det slik. Men det stakk når han dro sammen med henne, han så på meg i det de dro. Men hva skal man gjøre? Anonymous poster hash: b03d7...c81 Han lurte vel litt på om han kunne fortsette leken med deg selv om han tok en ons med henne... Selv om du ikke har enerett er det jo frekt å gjøre sånt rett foran øynene på deg. Tror nok du bare kommer til å bli såret om du satser videre på han. Bare vær tydelig og vis at dette ikke er noe du orker å være med på. Det er du for god til Anonymous poster hash: 1c22b...cc4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #19 Skrevet 6. november 2016 Altså... Når et forhold baserer seg på samtaler via Snapchat... Jeg sier ikke mer... Anonymous poster hash: c0132...651
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #20 Skrevet 6. november 2016 Følelser? Forhold? Er ikke det gammeldags? Det virker jo som pulings er alt dere ungdommer gjør i dag. Anonymous poster hash: a7a70...ba2
Anyne Skrevet 6. november 2016 #21 Skrevet 6. november 2016 Tror du gjør lurt i å droppe han ja. Hvis han gjør slik allerede nå i fasen def han egentlig skal imponere deg, hva kommer han til å gjøre senere da? Nei for min del kunne han kost seg med tøsa og glemt meg. Men skjønner at det svir. Hva i alle dager skulle han følge henne etter?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #22 Skrevet 6. november 2016 Ah, nå føler jeg meg ung igjen,med gode minner av sladring over hvem gjorde hva og hvem tror hun hun er,lissom, fra klassefester på ungdomsskolen. Den som var 14 år igjen, nyt det mens du kan,hi Anonymous poster hash: da744...b10
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #23 Skrevet 6. november 2016 Han lurte vel litt på om han kunne fortsette leken med deg selv om han tok en ons med henne... Selv om du ikke har enerett er det jo frekt å gjøre sånt rett foran øynene på deg. Tror nok du bare kommer til å bli såret om du satser videre på han. Bare vær tydelig og vis at dette ikke er noe du orker å være med på. Det er du for god til Anonymous poster hash: 1c22b...cc4 Uff ja, mulig det. Aner ikke, men kjenner at sånn spill er ikke noe for meg og jeg liker ikke å føle meg presset. Han hadde all verdens mulighet, men kanskje han ikke var interessert nok? Men skjønner bare ikke alle blikkene han sender, hele tiden. Kan kjenne de på meg fra andre siden av salen. Men ja skuffet og litt såret fordi jeg virkelig liker han men men Får holde avstand og se om jeg ikke kommer meg fort over han. Men synd når dette har utviklet seg fra at vi var totalt fremmede, til å bli bekjente til å holde på. Men glad jeg ikke har ligget med han enda, det tror jeg hadde svidd mest Anonymous poster hash: b03d7...c81
nasse nøffen Skrevet 6. november 2016 #24 Skrevet 6. november 2016 Står jo at vi har vært på stevne sammen, ergo har vi vært på hotell Anonymous poster hash: b03d7...c81 stevne ja... hehe... Trodde det var stevnemøte.... Jeg synes han viser at han ikke er så intr. Hvorfor skulle han følge henne hjem. Hvis han hadde respektert deg, og lagt like mye i dette som deg, ville han ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #25 Skrevet 6. november 2016 Uff ja, mulig det. Aner ikke, men kjenner at sånn spill er ikke noe for meg og jeg liker ikke å føle meg presset. Han hadde all verdens mulighet, men kanskje han ikke var interessert nok? Men skjønner bare ikke alle blikkene han sender, hele tiden. Kan kjenne de på meg fra andre siden av salen. Men ja skuffet og litt såret fordi jeg virkelig liker han men men Får holde avstand og se om jeg ikke kommer meg fort over han. Men synd når dette har utviklet seg fra at vi var totalt fremmede, til å bli bekjente til å holde på. Men glad jeg ikke har ligget med han enda, det tror jeg hadde svidd mest Anonymous poster hash: b03d7...c81 Viser du han noen interesse da? Anonymous poster hash: a873c...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå