Miamimom Skrevet 2. november 2016 #26 Skrevet 2. november 2016 Hun tror vel ikke hun er bedre en deg selv om hun ikke har lyst til det? Jeg kunne aldri tenke meg det selv, men det er det samme for meg om andre gjør det. Så lenge jeg slipper.
Helene Harepus Skrevet 3. november 2016 #27 Skrevet 3. november 2016 Hva mener du med "hvordan skal jeg forholde meg til dette"? Kan ikke du bare ta bussen og dra på handletur hvis du har lyst?
Guttaboys Skrevet 3. november 2016 #28 Skrevet 3. november 2016 Jeg er "ofte" i Sveirige og handler, men hadde aldri reist på busstur dit. Bare slitsomt å ikke ha bil. Ta med mange poser på bussen, fullt av folk, lenger reisevei, ikke bli kjørt til døra, ikke kunne dra når man vil... nei, ikke noe for meg! Jeg er likevel ikke fin på det, det er bare ikke noe for meg. Eller venninna di.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #29 Skrevet 3. november 2016 Jeg bor på vestlandet, og må innrømme at jeg trodde disse bussturene, bare var sånt vi så på humorprogrammer på TV. Men de finnes altså? Anonymous poster hash: be30b...ba8
Mamma_til_2 Skrevet 3. november 2016 #30 Skrevet 3. november 2016 Jeg er ikke finere av meg men hadde jeg eller venninnen min foreslått noe slikt hadde den andre ledd og spurt * kødder du?
Syngensang Skrevet 3. november 2016 #31 Skrevet 3. november 2016 Grunnen til at det heter Harrytur er at en gjeng guttunger på 25 år har bestemt at det er såkalt "harry". Anonymous poster hash: ec0cf...e29 Nja, tvilar på at gutturale på 25 tenkjer så mykje på slike turar i det heile teke. Men det er nok veldig mange damer på 35 som det er Harry heilt utan å vere påvirka av nokon... Venninna di kan vel få lov til å ikkje like slikt?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #32 Skrevet 3. november 2016 Enig med venninnen din. Og du er hårsår! Anonymous poster hash: b6a9c...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå