Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Jeg har mange ganger foreslått at vi kan slenge oss med på en sånn busstur til Sverige for å handle. Det har liksom aldri passet for henne. Og nå kommer det fram at hun synes det er under hennes verdighet, at det er noe ekkelt ved å dra og handle i Sverige. Hvordan skal jeg forholde meg til dette, da? Hun tror tydeligvis hun er for fin for sånt, det er utrolig dårlig gjort. Anonymous poster hash: 7ad2d...9dd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Forholde deg til det?:-) altså.. veninna di må vel få lov til å mene det:) Anonymous poster hash: af986...eea
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Hjelp. Klarer ikke å bestemme meg for om du må være 14 eller 90. Anonymous poster hash: b7c5c...4ed
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Er det dårlig gjort at hun ikke vil til Sverige? Det må jo være lov Anonymous poster hash: c0856...ee7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Hvis venninna di synes det er kleint, så synes hun det er kleint. La henne være og dra med noen andre. Anonymous poster hash: a4723...dc4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Det hadde ikke jeg heller giddet, og det har ingenting å gjøre med at jeg er finere enn deg Anonymous poster hash: 42c0b...fc2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 Spør noen andre da. Ekk'e så komplisert 😜 Anonymous poster hash: b104e...09a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 Jeg er ikke fin på noe vis, men det er laaaaangt under min verdighet å stue meg inn på en stappfull buss med en haug med ukjente for å handle billig kjøtt og røyk. Vi handler mye i Sverige, men å dra på en sånn kollektiv tur....glem det! Anonymous poster hash: 7dfe2...49e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 Hun har et forskrudd syn på det, la henne ha det Noen tror hunder og mennesker er like mye verdt, andre tror det er feil og uverdig å handle i Sverige. Med andre ord: Mange gærninger der ute! Anonymous poster hash: ec0cf...e29
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #10 Skrevet 2. november 2016 Det er jo en grunn til at det heter Harrytur . Det ER harry. Ikke dermed sagt at det ikke kan være morsomt med det rette selskapet likevel. Synes du tar dette i overkant personlig. Anonymous poster hash: 1cc25...ddb
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #11 Skrevet 2. november 2016 Jeg er ikke fin på noe vis, men det er laaaaangt under min verdighet å stue meg inn på en stappfull buss med en haug med ukjente for å handle billig kjøtt og røyk. Vi handler mye i Sverige, men å dra på en sånn kollektiv tur....glem det! Anonymous poster hash: 7dfe2...49e Det har ingenting med verdighet å gjøre hvorvidt man kjører buss til Sverige eller ikke. Det har f.eks med miljøvennlighet å gjøre. Buss er miljøvennlig. Huff, noe så uverdig... vet du hva som er uverdig? Å mishandle dyr, eller å støtte sminketesting på dyr. Anonymous poster hash: ec0cf...e29
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #12 Skrevet 2. november 2016 Det er jo en grunn til at det heter Harrytur . Det ER harry. Ikke dermed sagt at det ikke kan være morsomt med det rette selskapet likevel. Synes du tar dette i overkant personlig. Anonymous poster hash: 1cc25...ddb Grunnen til at det heter Harrytur er at en gjeng guttunger på 25 år har bestemt at det er såkalt "harry". Anonymous poster hash: ec0cf...e29
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #13 Skrevet 2. november 2016 Jeg er ikke fin på noe vis, men det er laaaaangt under min verdighet å stue meg inn på en stappfull buss med en haug med ukjente for å handle billig kjøtt og røyk. Vi handler mye i Sverige, men å dra på en sånn kollektiv tur....glem det! Anonymous poster hash: 7dfe2...49e Busstur med fremmede kun for å handle? Da hadde du kunnet glemme meg også. Anonymous poster hash: 1cc25...ddb
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #14 Skrevet 2. november 2016 Grunnen til at det heter Harrytur er at en gjeng guttunger på 25 år har bestemt at det er såkalt "harry". Anonymous poster hash: ec0cf...e29 Du blir tydeligvis fornærmet. La folk få ha andre oppfatninger enn deg. Anonymous poster hash: 1cc25...ddb
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #15 Skrevet 2. november 2016 Det har ingenting med verdighet å gjøre hvorvidt man kjører buss til Sverige eller ikke. Det har f.eks med miljøvennlighet å gjøre. Buss er miljøvennlig. Huff, noe så uverdig... vet du hva som er uverdig? Å mishandle dyr, eller å støtte sminketesting på dyr. Anonymous poster hash: ec0cf...e29 Haha, ja la oss nå sette det opp mot hverandre.... Jeg har sett de bussene. De stapper inn varer under der som om det står om liv, de løper rundt og roper til hverandre, handler kasser på kasser. Nei, det syns jeg faktisk er fryktelig pinlig! Anonymous poster hash: 7dfe2...49e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #16 Skrevet 2. november 2016 Kunne ikke ramla meg inn å gjøre heller! Finn deg venner som deler din interesse for shopping i Sverige, også gjør du andre ting med de som hater det! Man må ikke alltid tenke likt om ting for å kunne være venner serru Anonymous poster hash: ea4ad...01d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #17 Skrevet 2. november 2016 Det skjønner jeg godt! Jeg hadde heller ALDRI dratt på svenskehandel. Det er pinlige greier. Anonymous poster hash: 0f6cf...44d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #18 Skrevet 2. november 2016 Det har ingenting med verdighet å gjøre hvorvidt man kjører buss til Sverige eller ikke. Det har f.eks med miljøvennlighet å gjøre. Buss er miljøvennlig. Huff, noe så uverdig... vet du hva som er uverdig? Å mishandle dyr, eller å støtte sminketesting på dyr. Anonymous poster hash: ec0cf...e29 Hahaha... Beklager, men dette ble et komisk argument i denne sammenhengen altså. Hvis man er så opptatt av miljøvennlighet og dyrevelferd og slikt, så drar man vel uansett ikke på kjøttshopping til Sverige bare fordi man tror (og jeg vil fremheve TROR her) at det er billigere, tenker jeg. Det er mye mer miljøvennlig å bare rusle til nærmeste dagligvareforretning i Norge for å kjøpe maten sin da, og da i tillegg kjøpe minst mulig kjøtt siden det faktisk er svært lite miljøvennlig (og lite dyrevelferdsvennlig dersom man spør de som er ekstra "nazi" på den tankegangen). Anonymous poster hash: c3ec4...a1f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #19 Skrevet 2. november 2016 Sorry, busstur til Sverige. Hva blir det neste? Busstur til Spania? Anonymous poster hash: 98717...46e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #20 Skrevet 2. november 2016 Folk får mene det de vil, det har jeg ingen problemer med. Men til dere som "handler ofte i Sverige, men kunne aldri tenke meg å ta BUSS dit!" For oss som ikke har bil eller andre transportmuligheter er det faktisk helt ok å ta en gratis buss. Om andre handler i (bokstavelig talt) tonnevis, har jo ikke det noe med meg å gjøre? Jeg handler det jeg skal, putter det i trillebagen min og setter meg i bussen igjen. Anonymous poster hash: 28e70...997
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #21 Skrevet 2. november 2016 Det er langt under min verdighet også. Heldigvis ville ingen av mine venner foreslått noe sånt. Anonymous poster hash: 8042b...bce
Havhesten Skrevet 2. november 2016 #22 Skrevet 2. november 2016 Jeg drar aldri til Sverige, men hever meg ikke over andre som gjør det. Vi lever i en fri verden, ikke ta det personlig! Dra med en annen venninne eller dra alene.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #23 Skrevet 2. november 2016 Biltur til Sverige er da langt mer harry:) Anonymous poster hash: c22bb...2a7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #24 Skrevet 2. november 2016 Jeg skjønner venninna di godt! Slike turer er under de flestes verdighet Anonymous poster hash: 7329c...be8
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2016 #25 Skrevet 2. november 2016 "Utrolig dårlig gjort" å mene at noe er harry og dermed uinteressant for henne? Du tar begrepet hårsår til nye høyder. Blir du fornærma når lyskrysset skifter til rødt også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå