Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #26 Skrevet 2. november 2016 Du mener at "de rette verdiene" blant annet er å drepe barn som kan overleve ved fødsel? OK Anonymous poster hash: 2fc1c...6ea Er du alltid så fullstendig feilinformert? Det er helt patetisk å lese utsagn som det du gulper opp. Vil du debattere får du i det minste forholde deg til fakta! Anonymous poster hash: 2ecac...700
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #27 Skrevet 2. november 2016 Trump er en løs kanon. Skikkelig skummet om han vinner med tanke på resten av verden. All politikk i USA er fra konservativ til ytre konservativ fløy ifht det vi har i Norge. Anonymous poster hash: d7fd9...0ac
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #28 Skrevet 2. november 2016 Du mener at "de rette verdiene" blant annet er å drepe barn som kan overleve ved fødsel? OK Anonymous poster hash: 2fc1c...6ea Hvor har du det fra? Anonymous poster hash: 6b40d...b07
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #29 Skrevet 2. november 2016 Hvor har du det fra? Anonymous poster hash: 6b40d...b07 Fox news eller Infowars sikkert. Noe ordentlig uredelig noe. Anonymous poster hash: 2ecac...700
Hjertefru Skrevet 2. november 2016 #30 Skrevet 2. november 2016 Clinton er vel ikke noen drømmekandidat. Liker veldig godt Obama. Men Hillary greier ihvertfall å fremstå som et sivilisert menneske. Donald er ubehøvlet og fremstår vulgær og usivilisert. Kvinnesynet er bak mål, han er sexistisk og rasistisk. Det tyter frem selv om han prøver å skjule det. Verst er det at han virker som en mann uten impulskontroll. Måten han oppførte seg på i den første debatten med Hillary...ble målløs. Retorikken ... Får helt hitler-vibber. Fatter ikke hva amerikanerne tenker på. Nei, jeg er ikke av de som trodde at alt gikk til h.... om FrP kom i regjering. Heller tvert imot.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #31 Skrevet 3. november 2016 Liker dere Clinton? Og er dere de samme som mente at alt kom til å gå til helvete om FRP kom i regjering i Norge? Anonymous poster hash: e68c4...4a0 Mht det siste, så fikk vi jo rett. Anonymous poster hash: d69be...ffe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #32 Skrevet 3. november 2016 Jeg likte best Bernie Sanders, men jeg synes Clinton er et godt alternativ. Hun har masse erfaring og kompetanse, og det hadde vært fint å endelig få en kvinnelig president. Jeg stemmer selv Venstre. Jeg er ikke fan av FrP, nei, og ønsket meg ikke dem i regjering, men jeg var ikke veldig bekymret når de kom til makten heller. Anonymous poster hash: 2c977...338
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #33 Skrevet 3. november 2016 Amerika er uansett ikke "mitt drømmeland" da mine personlige egenskaper hadde gjort at jeg nok ikke hadde "kommet langt" der. ER litt sånn "den sterkeste rett",- så selv om man uansett bakgrunn kan komme "dit man vil" i Amerika, så må man være en stå på person, med tro på seg selv,- og noen gagn litt kynisk... Ikke er jeg kynisk og eier ikke tro på meg selv, tross best i klassen gjennom hele skole og studietid.... Men det skumle med Trump,- synes jeg,- er at han er så rik, har så mye penger fordi han er en god forretningsmann. I forretninger er det ALLTID en selv og ens egen bedrift man jobber for,- og "alle andre" betyr mindre. Om han skal styre Amerika vil jeg tro det er fare for at alt han forhandler om går ut på at HAN og hans bedrifter og hans kompanjonger og hans familie skal få det ENDA bedre, ikke at ALLE i hele Amerika skal få det litt bedre... Og de som sier "siden han er så rik, trenger han ikke mer penter, så han vil være "umulig å kjøpe",- altså kommer ikke til å bli korrupt,- de har VIRKELIG ikke skjønt hvordan forretningsverden fungerer og hvor vag grensen mellom vennetjenester, korrupsjon og lovlige avtaler er............ Og de som har mye vil gjerne ha ENDA mye mer,- og det vil de ha enda mye mer enn hva de som har lite vil ha mer...... Man kan ikke forhandle med andre nasjoner om man ikke evner å sette seg i konsekvenser for andre enn seg selv og sine nærmeste,- som forretningsmann er det det eneste som betyr noe,- som leder for verdens mektigste nasjon skal plutselig alle andre bety mer enn deg selv og dine nærmeste. Det tror jeg rett og slett ikke funker, for da hadde han ikke kommet seg dit han er i dag om han hadde hatt så mye som et fiber i kroppen som tilsa at han tenkte slik.... Anonymous poster hash: e64cf...982
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #34 Skrevet 3. november 2016 Clinton er ikke min drømmekandidat nei, men et hav bedre enn Trump - manne er jo stein stokk gal! Blir redd av å tenke på at han kan ende opp som en av verdens mektigste personer. Sanders hadde vært mitt valg. Liker også Obama veldig godt, og kunne egentlig ønske Michelle var presidentkandidat Stemmer Ap og har veldig lite til overs for Frp og deres politikk. De har desverre levd opp til mine forventningen med regjeringsmakt. Anonymous poster hash: 3a400...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå