Gå til innhold

Dere som ikke liker Trump?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere Clinton?

Og er dere de samme som mente at alt kom til å gå til helvete om FRP kom i regjering i Norge?

Anonymous poster hash: e68c4...4a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker dere Clinton?

Og er dere de samme som mente at alt kom til å gå til helvete om FRP kom i regjering i Norge?

Ikke noen superfan av Clinton heller, men tenker at når man må velge mellom to onder er det bedre å ta den man ikke har prøvd før ;)

Jeg ville ikke ha blåblå regjering. Det vil jeg fortsatt ikke ha. De fører en politikk som er helt super for de som tjener mye, men det er ikke like supert for de som faller utenom. Jeg er en av de som tjener mye, men jeg betaler også gladelig skatter og avgifter, og er imot privatisering i for stor grad. Helt ok at det finnes private aktører innenfor helse, men om man satser på for mange private sykehus vil arbeidssøkere trekke dit, offentlige sykehus får mindre kapasitet og det blir de som trenger det mest som får minst.

Anonymous poster hash: fe860...2cb

Skrevet

Nei.

Vil gjerne like Clinton, da jeg synes det er på tide med kvinnelig president. Men dette er desverre valget mellom pest eller kolrera, eller syfilis/gonoré siden det er politikere det er snakk om.

Clinton er nok den som gjør minst skade.

Anonymous poster hash: 86271...eb7

Skrevet

Jeg velger å tro at Clinton har fokus på de rette verdiene.

Trump skremmer meg. Hans språk og argumentasjonsnivå får meg til å tvile på om den amerikanske befolkning er riktig vel bevart, når de klarte å stemme ham til kandidatposisjon.

Tror verden ville vært en bedre plass om Sanders hadde fått muligheten.

Skrevet

Jeg er fra "feil land" til å like Clinton. Jeg synes begge kandidatene er kyniske og har lite empati.

Anonymous poster hash: 55938...8fe
Skrevet

Jeg liker Clinton og stemte Høyre..

Anonymous poster hash: ebd2e...9cd
Skrevet

Trump har holdninger som gjere leg redd når da kjem frå ein leiar.

Skrevet

Liker ikke Clinton. Men hadde stemt på henne om valget sto mellom de to det gjør nå.

Jeg mener alt går til helvete med Frp i regjering, men jeg hadde likevel stemt på dem om valget var dem eller demokratene.

Er fryktelig glad for at vi har andre alternativer.

Anonymous poster hash: c0ee8...174

Skrevet

Liker ikke Clinton. Men hadde stemt på henne om valget sto mellom de to det gjør nå.

Jeg mener alt går til helvete med Frp i regjering, men jeg hadde likevel stemt på dem om valget var dem eller demokratene.

Er fryktelig glad for at vi har andre alternativer.

Anonymous poster hash: c0ee8...174

Mener du MDG da eller? :D :D

Anonymous poster hash: 55938...8fe

Skrevet

Liker dere Clinton?

Ja, jeg har sansen for Clinton. Hun er ikke perfekt, men hun har gått igjennom mye og er sterk. Hun har ombestemt seg i synet på abort, noe jeg synes er flott, at hun er villig til å snu og endre mening. Hun har også innrømmet feil i forhold til Irak-krigen, og hun har jobbet som advokat for barn hele veien, inntatt en rolle kvinner ikke skulle ha og har banet veien for kvinner som kommer etter henne. Dama er damplokomotiv ☺️ Det er kvaliteter jeg beundrer. Verden trenger flere sånne kvinner. Og ja, jeg er en av dem som tenkte at Norge gikk til helvete om FrP kom i regjering, og jeg synes ikke det er så langt unna. Politikken som føres i Norge nå gjør meg flau.

Anonymous poster hash: 292e4...30d

Skrevet

Det kvite hus vil bli HOREHUS når Trump blir Ja.

Fruen hans får eit fast rom som hun kun skal holde seg på, så han får gjøre det han vil.(ulovlige) Han elsker å underkue kvinner.

Anonymous poster hash: af65a...73a
Skrevet

Heller Clinton enn Trump. Men heiet mest på Bernie. Jeg mener fremdeles at Frp/Høyre-regjeringen er en gjeng tafatte folk som meler de rikeste sin kake, og håper på skifte i 2017.

Anonymous poster hash: a87be...880

Skrevet

Jeg liker at Clinton er smart og har tidlig kjempet for barn og kvinner sine interesser. Dessverre er det lenge siden og hun er blitt en maktsyk dame uten moralsk kompass lengre. Jeg hadde nok ikke klart stemme for noen av de 2.

Skrevet

Jeg liker Jill Stein. Clinton er jeg ikke begeistret for, men heller henne enn Trump som vil hindre kvinner å ta abort, han er imot homofiles rettigheter til ekteskap,og han er rasistisk.

Han ønsker å ta bort rettighetene amerikanerne nå har fått til behandling på sykehus uten forsikring, og han vil gi de rike enorme skatteletter. Om Trump blir valgt kommer det til å gå ut over de fattigste.

Anonymous poster hash: d4330...976

Skrevet

Trump står for alt jeg er mot, så han ville aldri vært noe alternativ for meg.

Da Bill Clinton var president tenkte jeg at hans kone ville blitt en utmerket president. Men hva har skjedd? Hun fremstår helt annerledes nå, synes jeg. Er det bare hvordan hun blir fremstilt i media, eller er hun helt endret? Nå har jeg i alle fall problemer med å være så begeistret for henne, men tusen ganger heller henne enn Trump. Ellers synes jeg Michelle Obama burde vurdere å stille til valg i neste runde.

Anonymous poster hash: 8aed7...1cf

Skrevet

Nå er det faktisk ikke bare Trump og Clinton man kan stemme på, da... Mange synes å glemme det

Anonymous poster hash: 0c536...dfb

Skrevet

Nå er det faktisk ikke bare Trump og Clinton man kan stemme på, da... Mange synes å glemme det

Anonymous poster hash: 0c536...dfb

I praksis blir det dem det står mellom, men andre valg vil gi en signaleffekt.

Skrevet

Clinton er en kjempegod presidentkandidat. 

Hun har blitt mye mer negativt fremstilt i media enn hun fortjener, og dette er nok forklaringen på at så mange ikke liker henne (hvor ellers har de fått informasjon til å danneseg et bilde av henne).

Les for eksempel dette:

https://hulshofschmidt.wordpress.com/2016/08/01/dear-hillary-how-very-dare-you/

Anonymous poster hash: 5d343...256
Skrevet

Jeg velger å tro at Clinton har fokus på de rette verdiene.

Trump skremmer meg. Hans språk og argumentasjonsnivå får meg til å tvile på om den amerikanske befolkning er riktig vel bevart, når de klarte å stemme ham til kandidatposisjon.

Tror verden ville vært en bedre plass om Sanders hadde fått muligheten.

Du mener at "de rette verdiene" blant annet er å drepe barn som kan overleve ved fødsel? OK

Anonymous poster hash: 2fc1c...6ea

Skrevet

Verken Clinton eller Trump er optimale, men heller Clinton, som tross alt har det meste av vettet i behold, enn Trump. Trump står for det meste jeg mener gjør verden til et kaldere sted og et mye vanskeligere sted for alminnelige mennesker å bo. Hans syn på kvinner er forkastelig, han er rasist, han er ustabil så det holder, hans syn på homofili er meningsløs og forferdelig gammeldags. Med Trumps innstilling til andre religioner enn sin egen (les: islam) står verden overfor en reell fare for en nærmest verdensomspennende krig. Trump er gal! Det er livsfarlig for verden å ha Trump som øverste sjef for USAs militære styrker.

Jeg sier ikke at Clinton er feilfri, så langt der i fra, men hun er i alle fall et menneske med vettet i behold, et menneske med normalt syn på andre mennesker, andre religioner, og et menneske som ikke kan komme til «å trykke på knappen» i ren vanvare og bare fordi hun har lyst.

Anonymous poster hash: feef3...bb6

Skrevet

Verken Clinton eller Trump er optimale, men heller Clinton, som tross alt har det meste av vettet i behold, enn Trump. Trump står for det meste jeg mener gjør verden til et kaldere sted og et mye vanskeligere sted for alminnelige mennesker å bo. Hans syn på kvinner er forkastelig, han er rasist, han er ustabil så det holder, hans syn på homofili er meningsløs og forferdelig gammeldags. Med Trumps innstilling til andre religioner enn sin egen (les: islam) står verden overfor en reell fare for en nærmest verdensomspennende krig. Trump er gal! Det er livsfarlig for verden å ha Trump som øverste sjef for USAs militære styrker.

Jeg sier ikke at Clinton er feilfri, så langt der i fra, men hun er i alle fall et menneske med vettet i behold, et menneske med normalt syn på andre mennesker, andre religioner, og et menneske som ikke kan komme til «å trykke på knappen» i ren vanvare og bare fordi hun har lyst.

Glemte selvfølgelig noe.

Jeg er sterk motstander av dagens blå-blå regjering i Norge. Denne regjeringens politikk er enkel å oppsummere: stikk motsatt av Robin Hood, og samfunnet blir kaldere, der alt handler om meg og mitt, og der solidaritet, fellesskap og nestekjærlighet er blitt fremmedord.

Skrevet

Du mener at "de rette verdiene" blant annet er å drepe barn som kan overleve ved fødsel? OK

Anonymous poster hash: 2fc1c...6ea

Ja. Det var selvfølgelig det hun mente🙄 Er det mulig😑

Skrevet

Ja. Det var selvfølgelig det hun mente🙄 Er det mulig😑

Ikke bry deg med å svare henne. Hun er tydeligvis ikke i stand til å sjekke fakta, eller eventuelt finner de på sider der de støtter republikanerne.

Skal man lete etter fakta så gjør det på nøytrale sider.

Anonymous poster hash: d4330...976

Skrevet

Glemte selvfølgelig noe.

Jeg er sterk motstander av dagens blå-blå regjering i Norge. Denne regjeringens politikk er enkel å oppsummere: stikk motsatt av Robin Hood, og samfunnet blir kaldere, der alt handler om meg og mitt, og der solidaritet, fellesskap og nestekjærlighet er blitt fremmedord.

Jeg er enig i alt du skriver.

Trump er en løs kanon, han er ustabil, han blir enormt lett krenket, han har ingen impulskontroll - det er en svært farlig kombinasjon for en leder i en av verdens viktigste land mtp. verdensfreden.

Hva mener du, Hi?

Anonymous poster hash: 2fc84...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...