Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #26 Skrevet 1. november 2016 Hvorfor er det så mye bedre å putte smågodt i småposer egentlig? Sånn hygienemessig tenker jeg. Det samme snopet har ligget i hyllene på butikken, åpne for alle å "ta". Det blir ikke renere av å bli puttet i pose... Hygienenessig har det ikke så mye å si tenker jeg, men i går hadde det vært praktisk her siden det høljet ned. Anonymous poster hash: c34f9...a96
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #27 Skrevet 1. november 2016 Hvorfor er det så mye bedre å putte smågodt i småposer egentlig? Sånn hygienemessig tenker jeg. Det samme snopet har ligget i hyllene på butikken, åpne for alle å "ta". Det blir ikke renere av å bli puttet i pose...Du slipper regnvann på det. Anonymous poster hash: ea4ec...f2a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #28 Skrevet 1. november 2016 Hva sier barna til at du tar vekk mye av godteriet som de gleder seg til å spise ? Anonymous poster hash: b8a88...ef7 Det er ikke mye det er snakk om, bare noen få ting. Ungene har aldri reagert på det. Har aldri opplevd at de har fått smågodt som ikke har vært pakket inn i poser el fra giver da, så ungene ser ikke hva de har fått oppi før de kommer hjem. De hadde sagt nei takk til helt løst godteri, det er jeg rimelig sikker på Kjøper ikke smågodt i løsvekt heller jeg da. Ikke etter diverse artikler om hvor mye skit det finnes der. Vi har alle vårt, og min hysteri er smågodt i løsvekt Anonymous poster hash: 9a0e5...dc8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #29 Skrevet 1. november 2016 Du slipper regnvann på det. Anonymous poster hash: ea4ec...f2a Det har ingenting med hygiene å gjøre. Anonymous poster hash: 3130c...58f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #30 Skrevet 1. november 2016 Her forsvant smågodt først. Enten synes de fleste det er helt ok eller så spiser ungene det før de kommer hjem. Anonymous poster hash: 951e1...c7d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #31 Skrevet 1. november 2016 Jeg bor i Oslo og kjøper ikke smågodt eller brød i butikken. Årsaken er enkel.. i min tidligere jobb så jeg hvordan folk holdte på med nøtter/smågodt/brød og også frukt. Smågodtet blir gjerne plukket med hendene og lagt i poser isteden for skje. Det er gamle, voksne, unge, barn, uteliggere, narkomane etc som nevler oppi der. Brødene blir luktet på(nesen kommer ofte borti) og tatt ut av posen og sett på før det settes i hylla igjen. Folk står og nyser og hoster og styrer med de skitne busepillende hendene sine mens de skjærer brød. Folk går rundt og klemmer på og spiser av frukt og nøtter. Har sett gamle folk som går rundt og hoster i godt brukte lommetørkler og så stikker hendene neddi smågodtet. Har sett narkomane som gjør det samme. Jeg synes folk har all rett til å være kritisk til smågodtet på Halloween. Man bør være kritisk ellers og. Anonymous poster hash: 8c0ac...f4e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #32 Skrevet 1. november 2016 Jeg bor i Oslo og kjøper ikke smågodt eller brød i butikken. Årsaken er enkel.. i min tidligere jobb så jeg hvordan folk holdte på med nøtter/smågodt/brød og også frukt. Smågodtet blir gjerne plukket med hendene og lagt i poser isteden for skje. Det er gamle, voksne, unge, barn, uteliggere, narkomane etc som nevler oppi der. Brødene blir luktet på(nesen kommer ofte borti) og tatt ut av posen og sett på før det settes i hylla igjen. Folk står og nyser og hoster og styrer med de skitne busepillende hendene sine mens de skjærer brød. Folk går rundt og klemmer på og spiser av frukt og nøtter. Har sett gamle folk som går rundt og hoster i godt brukte lommetørkler og så stikker hendene neddi smågodtet. Har sett narkomane som gjør det samme. Jeg synes folk har all rett til å være kritisk til smågodtet på Halloween. Man bør være kritisk ellers og. Anonymous poster hash: 8c0ac...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå