Gå til innhold

Litt underholdning på en mandag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så slem pappa. Håper virkelig ikke ungen ser dette. At han gjør narr av tegningene til ungen. 

Anonymous poster hash: e7c73...674
Skrevet

Uff, så slem pappa. Håper virkelig ikke ungen ser dette. At han gjør narr av tegningene til ungen. 

???

Anonymous poster hash: d6790...b61

Skrevet

Morsomt! Sjiraffen var skikkelig kul, hehe.

Anonymous poster hash: 54852...6f2
Skrevet

Jeg syns det var helt dustete gjort av faren jeg! Ikke søtt i det hele tatt. 🙈😭💔 flaut!blir jo enda tydeligere at sønnen ikke er så god på å tegne. Sønnens tegninger er dog supersøte 😃

Anonymous poster hash: 5d8a3...c1e

Skrevet

???

Hva lurer du på? 

Skrevet

Syns det er mobbing av sønnens tegninger

Skrevet

Syns det er mobbing av sønnens tegninger

Det er jo mobbing på høyt nivå, til og med offentlig mobbing! Synes det er helt tragisk!

Min sønn på 3 ville en periode ikke tegne, fordi "det ikke liknet" det han prøvde å tegne. Hadde da noen gjort det her hadde han blitt knust. Det skal jo ikke være helt likt, likne helt, det er jo barnetegninger, og de er jo supersøte. Å gjøre slik narr av sinn sønn er grusomt!

Skrevet

Det er jo mobbing på høyt nivå, til og med offentlig mobbing! Synes det er helt tragisk!

Min sønn på 3 ville en periode ikke tegne, fordi "det ikke liknet" det han prøvde å tegne. Hadde da noen gjort det her hadde han blitt knust. Det skal jo ikke være helt likt, likne helt, det er jo barnetegninger, og de er jo supersøte. Å gjøre slik narr av sinn sønn er grusomt!

Takk. Du sa det jeg mente 😊 stakkars de små som gjerne vil,men ser selv at elefanten er super sjarmerende,men ikke ligner helt.❤

Skrevet

Oj oj, her har vi samlet en masse humørløse, ser jeg. Offentlig mobbing? Virkelig?

Skrevet

Syntes det var søtt jeg😊 Barna mine hadde elsket at noen hadde gjort det med tegningene deres. Så ser ikke helt den med at ham gjør narr.

Skrevet

Oj oj, her har vi samlet en masse humørløse, ser jeg. Offentlig mobbing? Virkelig?

Hva annet er det da mener du?  Det er offentlig, sønnen vil se dette før eller senere. Og det er jo mobbing! Faren viser jo tydelig hvor lite tingene sønnen tegnet liknet på det han prøvde å tegne. Synes du det er pent gjort?

Blir jo som å lage en "moro" side med lydklipp av barnas falske sang, og så le av hvor lite det liknet på sangen de sang. Og enda verre, lage et musikkstykke som matchet den falske sangen. Så skal da folk sitte å glise og le av dette? Voksne folk?

Skrevet

Hva annet er det da mener du?  Det er offentlig, sønnen vil se dette før eller senere. Og det er jo mobbing! Faren viser jo tydelig hvor lite tingene sønnen tegnet liknet på det han prøvde å tegne. Synes du det er pent gjort?

Blir jo som å lage en "moro" side med lydklipp av barnas falske sang, og så le av hvor lite det liknet på sangen de sang. Og enda verre, lage et musikkstykke som matchet den falske sangen. Så skal da folk sitte å glise og le av dette? Voksne folk?

Og når sønnen en gang ser det - tror du da at alle hans illusjoner får en knekk, at han fram til da trodde at han var en fremragende dyretegner som liten, eller tror du han allerede har innsett at barnetegninger er som de er?

Skrevet

Hva annet er det da mener du? Det er offentlig, sønnen vil se dette før eller senere. Og det er jo mobbing! Faren viser jo tydelig hvor lite tingene sønnen tegnet liknet på det han prøvde å tegne. Synes du det er pent gjort?

Å kjære folk! Du virker.... gøy..

Anonymous poster hash: d1727...f6c

Skrevet

Og når sønnen en gang ser det - tror du da at alle hans illusjoner får en knekk, at han fram til da trodde at han var en fremragende dyretegner som liten, eller tror du han allerede har innsett at barnetegninger er som de er?

Han innser hvertfall hvilken dust faren er... Som sagt lenger opp, min sønn hadde så prestasjonsangst for å tegne at han ikke turte, sikkert fordi noen hadde sagt at tegningen ikke linket på en katt. En vil jo gjøre sine foreldre stolt, ikke være noe de kan le av.

Skrevet

Mobbing? Vet du, den vinkelen har jeg faktisk ikke vurdert en gang. Utrolig at noen kan vri alt om til noe fryktelig.

Anonymous poster hash: ac502...990

Skrevet

Å kjære folk! Du virker.... gøy..

Hvorfor må man være morsom på andres bekostning?

Skrevet

Det kommer da helt an på ungen. Noen er mer selvkritiske enn andre.

Guttungen min hadde digget det, og skrytt av at hvordan hans elefant var den kuleste på hele bildet. Og hadde sikkert bedt meg om å gi den horn og lasersverd når jeg først var i gang.

Skrevet

Regner med faren kjenner sønnen sin?? Datteren min hadde Iallefall ikke blitt såret over noe sånt..

Skrevet

*må...sitte...på...hendene...mine...*

Skrevet

Næmmen i all verden! Dette var jo bare søtt gjort! Finnes ikke mobbing i det hele tatt. Selv datteren min på fem år tok humoren i dette, og lo godt av alle sammen. Herlig. Nydelig!

Anonymous poster hash: 53e68...50a

Skrevet

Ingen som har hørt om nettvett her inne? Overasker meg ikke....

Skrevet

Dette var jo bare nusselig!

Skrevet

Jeg har god humor jeg! Men syns ikke det var noe søtt

Skrevet

Her er det jo nesten mobbing av de som ikke er enige i at det er nusselig! 👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...