Gå til innhold

Det mest ubrukelige du har eid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med stor fare for å banne i Tupperwarekirka. Boksåpneren derfra. Når den virket så var den grei, problemet var at den ikke passet alle bokser og nekter å bli forklart hvorfor boksåpneren ikke skal brukes slik, men slik. En boksåpner skal åpne uten doktorgrad hos brukeren.

Misliker også alle typer maskiner med mange deler og med spesialformål ala eggkoker.

Godt det ikke bare er jeg som sliter med å bruke den, måtte faktisk Google framgangsmåte første gang jeg brukte den. Innslaget var at det var verdens letteste og beste boksåpner...🙈

Anonymous poster hash: 6b8e5...eba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte salatslynge hver gang vi hadde salat.. den ble fersk og crispy!

Klarte å smelte den på komfyren, og savner den faktisk..

Nettoppp! Vi bruker vår masse, knallkjekk. Salaten holder seg godt oppi der også.

Skrevet

Et sånn belte man strappet rundt magen som sendte strøm i deg som fikk musklene til åå trekke seg sammen. Fy fan det var vondt.

Anonymous poster hash: 44bc6...d5b

Jeg har en tilsvarende til fiffinetten. Genialt når man ikke gidder all knipingen. Bleiebøtte og brøbakemaskin her. Å våkne til ferskt brød på morgenen høres supert ut, men ikke når man blir vekket av den forbaska ulingen hele fordømte natten.

Anonymous poster hash: 5be10...16c

Skrevet

Her er det mannen som ønsker seg ubrukelige dingser til bursdagen og jeg som lar meg lure til å tro han kommer til å bruke dem. Dvs jeg har sluttet å tro det nå etter 15 år, men skapene ble fyllt av mange dingser før jeg innså det. Salatslynge har vi også, brukt kanskje tre ganger, morter brukt ca 5 ganger, pastamaskin (den kjøpte han selv )brukt en gang, urtehakker som faktisk ble brukt ca 10 ganger osv osv. Av mamma fikk jeg en massasjepute til nakken, så jeg ikke skulle bli stiv i nakken da jeg var gravid og ikke klarte å røre meg uten å spy. Det viste seg at den ikke skulle brukes av gravide og da ungen var ute lå den så langt innerst i kottet at den ble liggende til den ble kastet.

Nesesugeren jeg kjøpte til babyen ble forsøkt brukt en gang, men viste seg å være totalt ubrukelig, så den gikk raskt i søpla.

Anonymous poster hash: cd52e...6ef

Skrevet (endret)

Smoothiemaskin med tappekran. Stor, tung, vrien å vaske. Det er mye kjappere å lage smoothie i hurtigmikseren. På en andre plass kommer en kombinert laservater og stenderfinner. Laserstrålene skjelver omtrent med hvert hjerteslag til den som holder den og stendersøkeren var ikke helt pålitelig. Det var faktisk mer sikkert å banke i veggen for å finne ut hvor stenderne var. Den så proff ut, da, var sikkert derfor jeg lot meg lure :D

Endret av Himmel og hav
Skrevet

Dildo..

Anonymous poster hash: a9e5b...520

Skrevet

Bukser i to nr for små. Kjøpt på salg, fordi de var så fine, og jeg skulle slanke meg inn i de..

De er 12 år gamle, og ligger enda innerst i skapet, ubrukt.

Og etter å ha født 3 barn blir jeg neppe smalere som 30åring enn jeg var som 18åring..

Anonymous poster hash: cf274...63d

Har et par ubrukte Guess jeans som ble kjøpt inn etter samme prinsipp.

Anonymous poster hash: f706d...56a

Skrevet

Har et par ubrukte Guess jeans som ble kjøpt inn etter samme prinsipp.

Anonymous poster hash: f706d...56a

Var ikke meningen at den skulle bli anonym🙂

Takk for at du minnet meg på dem. Mine har faktisk ligget lenger enn dine, og nå kom jeg på at de sikkert passer fjortisen 😂😂😂

Skrevet

Smoothiemaskin med tappekran. Stor, tung, vrien å vaske. Det er mye kjappere å lage smoothie i hurtigmikseren. På en andre plass kommer en kombinert laservater og stenderfinner. Laserstrålene skjelver omtrent med hvert hjerteslag til den som holder den og stendersøkeren var ikke helt pålitelig. Det var faktisk mer sikkert å banke i veggen for å finne ut hvor stenderne var. Den så proff ut, da, var sikkert derfor jeg lot meg lure :D

Laservateret må jo ha stativ (observerte det for første gong i stad, og er følgelig ekspert).

Salatslynge er forsåvidt praktisk, men tek uhorveleg med plass til å ha så begrensa bruk. Meinar å ha observert mi i boda, på kjøkkenet er den i alle fall ikkje.

Eggkokar, brødristar og vaffeljern er en-funksjonsapparat eg faktisk brukar. Toastjern har eg også, kanskje i boda det også.

Strykejernet blir brukt til dukar 23.desember og bunadsskjorter 16.mai. Men kan vel ikkje akkurat kaste det.

Skrevet

Banankutter, som vi bare MÅTTE ha i følge samboer :P

Skrevet

"spikermatte" til å ligge på, grønn sak med hvite plastpigger.Skulle hjelpe på vond muskulatur og alle andre verdens plager. Satan så vond å bruke!  :sjokkert: Ble med forsøket!

Anonymous poster hash: 562fc...bba
Skrevet

Badestol til baby

Bleiebøtte

Salatslynge

Hvordan får du vannet ut av salaten uten salatslynge?

Skrevet

Elsker min salatslynge!

Anonymous poster hash: 6b8e5...eba

Skrevet

"spikermatte" til å ligge på, grønn sak med hvite plastpigger.Skulle hjelpe på vond muskulatur og alle andre verdens plager. Satan så vond å bruke!  :sjokkert: Ble med forsøket!

Jaaa!!! Den hadde jeg glemt. Kjøpte også en sånn!! Gruuuusomt vomdt!! Fikk solgt den jeg da, til noen som sikkert ville tortureres..... ;-)

Anonymous poster hash: 5b3fc...a87

Gjest Antarctica
Skrevet

Laservateret må jo ha stativ (observerte det for første gong i stad, og er følgelig ekspert).

Salatslynge er forsåvidt praktisk, men tek uhorveleg med plass til å ha så begrensa bruk. Meinar å ha observert mi i boda, på kjøkkenet er den i alle fall ikkje.

Eggkokar, brødristar og vaffeljern er en-funksjonsapparat eg faktisk brukar. Toastjern har eg også, kanskje i boda det også.

Strykejernet blir brukt til dukar 23.desember og bunadsskjorter 16.mai. Men kan vel ikkje akkurat kaste det.

Ah, lukten av nystrøket tøy er jul og 17.mai for meg 😆 Jeg vokste opp med en mor som av prinsipp ikke strøk annet enn det du nevner her. Selv er jeg likedan, men min bedre halvdel er flinkere. Så han har et strykejern og et strykebrett i hver etasje av huset, samt et lite reisestrykejern til å ha med på flyturer...

Mine mest unødvendige dingser: en slags skje med hull i til å løfte oliven ut av glasset med. Et zestjern til å rive små sitronskallremser med. En griseformet metallform til å fylle med marsipan, så det blir marsipangriser. Bordbrikker av alle farger og fasonger som jeg trodde jeg skulle dekke bordet med. Ukulele som jeg ikke har fått ungene til å spille på.

Skrevet

"spikermatte" til å ligge på, grønn sak med hvite plastpigger.Skulle hjelpe på vond muskulatur og alle andre verdens plager. Satan så vond å bruke! :sjokkert: Ble med forsøket!

Den er fantastisk😃 Elsker spikermatta mi💜 Du må gi den litt tid, herlig følelse når endorfinene strømmer og du blir varm og avslappet i hele kroppen😀

Mest ubrukelige må være et sånn nett for å ha frukt i til baby. Hjelpes for noe herk😩

Anonymous poster hash: e0826...d03

Skrevet

Mor mi kjøpte vinterkåpe til meg som eg skulle vekse inn i. Høggravid i 30-åra var den framleis for stor...

Middagsservise til 12, eg var 19 og skulle bu i kollektiv på strl med eit bøttekott.

Pyjamas med hestar på. Eg var 25 og hadde sagt eg likte hestar må vite 🙈

Skrevet

Frityrkoker!!

Men er helt avhengig av salatslynga og løkkutteren min 😁

Anonymous poster hash: 742f3...892

Skrevet

Fikk sånn stativ for å ha stekebrett i en gang til jul. Aldri blitt brukt, ikke tatt utav eska engang da jeg ikke skjønte poenget med den.

Popcornmaskin, den spruta popcorn utover det hele untatt oppi skåla den skulle. Den ga vi bort på facebook.

Har sikkert mye annet tull som ligger slengt uten at jeg kommer på det i farten 🙊😂

Anonymous poster hash: 7ada2...d09

Skrevet

Jeg er vokst opp med druesaks i sølv som en selvfølge på fruktfatet, hva er i veien med druesaks?? Takke meg til å klippe seg en liten klase og la fatet fortsatt se delikat ut fremfor å pille enkle druer og la stilkene stå ulekre igjen

Jeg trodde jeg vokste opp i et noenlunde møblert hjem, men jeg forstår nå at det hjemmet hadde noen mangler... druesaks! Jeg har aldri en gang hørt om det (er nå over 40...).

Jeg har alltid irritert meg over de ekle druestilkene - og etter 40 år får jeg høre at det finnes en løsning! Ah!

Problemet nå er at jeg kjenner jeg ønsker meg en druesaks for å føle hjemmet mitt er ordentlig møblert. Men så er det bare det at jeg nesten ikke spiser druer lenger, bor alene også, så det er dessverre stor fare for at en druesaks nå kunne ende opp som en av de "ubrukelige tingene" folk nevner her. Hm, et dilemma jeg ikke visste jeg hadde... ;)

Noe av det mest ubrukelige jeg har hatt må være det treningsapparatet fra slutten av 80-tallen for å trene innside lår. Store, stive "sløyfer" med blå skumgummilignende foring rundt koblet sammen med en knall oransje kule - sett mellom knærne, press sammen. Tror det ble brukt to halve ganger. Så var det med på flyttelasset i x antall år før jeg greide å lure noen til å overta det ;)

Anonymous poster hash: 6a7cd...297

Skrevet

Den er fantastisk Elsker spikermatta mi Du må gi den litt tid, herlig følelse når endorfinene strømmer og du blir varm og avslappet i hele kroppen

Mest ubrukelige må være et sånn nett for å ha frukt i til baby. Hjelpes for noe herk

Anonymous poster hash: e0826...d03

Enig! Elsker den!

Legger meg ofte på den før jeg skal sove. Sovner raskere, våkner etter noen timer, slenger den bort og er helt borte resten av natten. Er jeg ekstra sliten en dag kan 10 minutter på spikermatten gjøre underverker.

Den får ordentlig i gang blodsirukulasjonen, og det er ingen tvil om at den virker avspennende på ryggmuskulaturen. Har testet det ut sammen med kiropraktoren. De gangene jeg har ligget på spikermatte før behandling er det mye enklere for henne å justere ryggen min enn når jeg ikke har gjort det.

Skrevet

Noe av det mest ubrukelige jeg har hatt må være det treningsapparatet fra slutten av 80-tallen for å trene innside lår. Store, stive "sløyfer" med blå skumgummilignende foring rundt koblet sammen med en knall oransje kule - sett mellom knærne, press sammen. Tror det ble brukt to halve ganger. Så var det med på flyttelasset i x antall år før jeg greide å lure noen til å overta det ;)

Ja! Thighmaster! Jeg hadde i lilla. Fikk av en venninne til jul. Totalt og fullstendig ubrukelig til noe som helst :D

Skrevet

Jeg har en tilsvarende til fiffinetten. Genialt når man ikke gidder all knipingen. Bleiebøtte og brøbakemaskin her. Å våkne til ferskt brød på morgenen høres supert ut, men ikke når man blir vekket av den forbaska ulingen hele fordømte natten.

Anonymous poster hash: 5be10...16c

Hahahaha 😂😂 "fiffinetten" 😂😂😂 råeste jeg har hørt 😂😂

Hvordan funker den da?? (Altså, ikke fiffinetten din, men den su skulle bruke på fiffinetten)

Anonymous poster hash: de5f8...5bc

Skrevet

hahaaaa en blytung underlivstrimmer kjøpt på nytt og nyttig. gikk i søpla da jeg ikke klarte å dra den fra hverandre med hendene engang. så ut som et sykkelsete med fjærer på siden. haha ler bare jeg tenker på det

Anonymous poster hash: 593f1...ab8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...