amandine Skrevet 31. oktober 2016 #26 Skrevet 31. oktober 2016 Og hadde du brått fått et ønske om å slynge kan jeg love deg at å putte den i et rent kjøkkenhåndkle og svinge den rundt blir kvitt vann like effektivt og er langt å foretrekke framfor å oppbevare en diger dings som du ikke gidder finne fram likevel. http://www.kitchentime.no/no/p/salatslynge-express-mastrad?utm_source=prisguideno&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide-click&utm_content=10054775&utm_term=Matlagning%20%3E%20Silar-Durkslag%20%3E%20SalladsslungorHæ?? Bruker min konstant!! Vasker salaten, slynger ut vannet og setter på lokket. Da har jeg alltid friske salatblader for hånden. De holder seg spreke og friske lenger, også.
Førstemann Skrevet 31. oktober 2016 #27 Skrevet 31. oktober 2016 Her i huset er det også mannen som står for de mest ubrukelige innkjøpene. Aner ikke hva alle duppedittene er engang, jeg, men brukt blir de i allefall ikke. Det siste vet jeg hva er, da. En trykkoker. Den er så støvete nå, han har frem til neste loppemarked på å bruke den, hvis ikke hiver jeg den ut. Jeg HATER ting og tang som bare står og ta opp plass!
Blondzilla Skrevet 31. oktober 2016 #28 Skrevet 31. oktober 2016 Elektrisk fotvarmer Ammepute Uv telt til baby Massasjestol (grøss)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #29 Skrevet 31. oktober 2016 En slush-maskin. Skulle ha is og salt i midten også saft i et rom rundt så skulle det bli slush. Den bråkte noe helt forferdelig å det ble aldri slush.. Vi har salatslynge, jeg ser ikke poenget med den men mannen elsker den så derfor har vi det. Anonymous poster hash: 1e11a...e71
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #30 Skrevet 31. oktober 2016 Mannen og svigermor er verdens beste til å kjøpe inn mannskit til huset våres. Alt fra grønnsakskutter greier, salatslynge, løkkutter, eplekjerne kutter, brødrister og masse annet tull. I fjor tok jeg en stor opprydding og ba svigers komme og hente det de har bruk for, før jeg skulle legge resterende ut på salg på Facebook. Noe som jeg virkelig angrer den dagen i dag at jeg gjorde det. For gjett hva som skjedde? De skulle selvsagt ha alt mannskiten. Og huset deres som er stappfullt av 'rask' fra før av. Gruer meg virkelig til den dagen begge havner på en viss plass, for gjett hvem som må rydde etter dem? Jo selvsagt mannen og jeg! Arghh... Så nå har jeg lært en lekse, neste gang legges alt på Facebook Anonymous poster hash: 563c5...690
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #31 Skrevet 31. oktober 2016 Hater å spise våt salat. Minner meg om harry 80 tals mat. Salatslynge er et must. Anonymous poster hash: 51b94...751
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #32 Skrevet 31. oktober 2016 Muffinsjern, ja. Har brukt det EN gang, tok jo lengre tid enn å steke muffins på vanlig måte i stekeovnen. Måtte følge med også..... Blir neppe brukt igjen..... Anonymous poster hash: 5b3fc...a87
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #34 Skrevet 31. oktober 2016 Elektrisk boksåpner Nei tuller du! Den er så kjekk å bruke😃 Anonymous poster hash: 84856...2da
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #35 Skrevet 31. oktober 2016 Hva er galt med bleiebøtte? Vi har brukt vår hver dag siden vi fikk eldste i 2011 og kommer til å bruke den til yngste er ute av bleiene. Greit med en søppeldunk som ikke lukter da og som ikke må tømmes hele tiden til tross for bæsj oppi. Og ikke minst som er praktisk å bruke, dvs ingen hender. Må ha rett type da, vi har Korbell. Elsker den. Anonymous poster hash: 6212a...fb3
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #36 Skrevet 31. oktober 2016 Riskoker Anonymous poster hash: 10cac...e4b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #38 Skrevet 31. oktober 2016 Ammepute. Riskoker. Anonymous poster hash: c1752...812
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #39 Skrevet 31. oktober 2016 Ammepute. Riskoker. Anonymous poster hash: c1752...812
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #40 Skrevet 31. oktober 2016 Ammepute. Riskoker. Anonymous poster hash: c1752...812
Serepta Skrevet 31. oktober 2016 #41 Skrevet 31. oktober 2016 Pizza pronto pizzasteker. Svør, rød sak som vi fikk til jul. Like greit å steke pizza i stekeovnen. Ga den bort på finn.no
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #42 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg glemte tidenes mest ubrukelige dings: Druesaks... Anonymous poster hash: 643af...f3b
amandine Skrevet 31. oktober 2016 #43 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg glemte tidenes mest ubrukelige dings: Druesaks... Anonymous poster hash: 643af...f3b Jeg er vokst opp med druesaks i sølv som en selvfølge på fruktfatet, hva er i veien med druesaks?? Takke meg til å klippe seg en liten klase og la fatet fortsatt se delikat ut fremfor å pille enkle druer og la stilkene stå ulekre igjen 😱
prekæs Skrevet 31. oktober 2016 #44 Skrevet 31. oktober 2016 Med stor fare for å banne i Tupperwarekirka. Boksåpneren derfra. Når den virket så var den grei, problemet var at den ikke passet alle bokser og nekter å bli forklart hvorfor boksåpneren ikke skal brukes slik, men slik. En boksåpner skal åpne uten doktorgrad hos brukeren. Misliker også alle typer maskiner med mange deler og med spesialformål ala eggkoker.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #45 Skrevet 31. oktober 2016 Med stor fare for å banne i Tupperwarekirka. Boksåpneren derfra. Når den virket så var den grei, problemet var at den ikke passet alle bokser og nekter å bli forklart hvorfor boksåpneren ikke skal brukes slik, men slik. En boksåpner skal åpne uten doktorgrad hos brukeren. Misliker også alle typer maskiner med mange deler og med spesialformål ala eggkoker. Den boksåpneren er jo kjemprgrei. Har enda ikke hatt en boks jeg ikke kan åpne med den. Anonymous poster hash: 52c6a...e54
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #46 Skrevet 31. oktober 2016 Crepesjern, fikk til jul. Steker like gjerne vanlige pannekaker! Billig dampmopp, for en vits Anonymous poster hash: 46e76...3e9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #47 Skrevet 31. oktober 2016 Bukser i to nr for små. Kjøpt på salg, fordi de var så fine, og jeg skulle slanke meg inn i de.. De er 12 år gamle, og ligger enda innerst i skapet, ubrukt. Og etter å ha født 3 barn blir jeg neppe smalere som 30åring enn jeg var som 18åring.. Anonymous poster hash: cf274...63d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #48 Skrevet 31. oktober 2016 Bleiebøtte Ammepute Anonymous poster hash: a0fe7...12f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #49 Skrevet 31. oktober 2016 Pastamaskin. Har brukt den to ganger. Anonymous poster hash: d8ff9...8f3
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #50 Skrevet 31. oktober 2016 Gud det er mye Popcornmaskin, kremsprøyte, vakumpakker (til mat), bleiebøtte, massasjeapparat som skulle fjerne cellulitter, satan så vondt det gjorde! Muffinsjern og bleiebøtte også her ja. Og elektrisk vinåpner. Hva faen liksom... Anonymous poster hash: b0978...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå