Gå til innhold

Det mest ubrukelige du har eid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hadde du brått fått et ønske om å slynge kan jeg love deg at å putte den i et rent kjøkkenhåndkle og svinge den rundt blir kvitt vann like effektivt og er langt å foretrekke framfor å oppbevare en diger dings som du ikke gidder finne fram likevel. http://www.kitchentime.no/no/p/salatslynge-express-mastrad?utm_source=prisguideno&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide-click&utm_content=10054775&utm_term=Matlagning%20%3E%20Silar-Durkslag%20%3E%20Salladsslungor

Hæ?? Bruker min konstant!! Vasker salaten, slynger ut vannet og setter på lokket. Da har jeg alltid friske salatblader for hånden. De holder seg spreke og friske lenger, også.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset er det også mannen som står for de mest ubrukelige innkjøpene. Aner ikke hva alle duppedittene er engang, jeg, men brukt blir de i allefall ikke. Det siste vet jeg hva er, da. En trykkoker. Den er så støvete nå, han har frem til neste loppemarked på å bruke den, hvis ikke hiver jeg den ut. Jeg HATER ting og tang som bare står og ta opp plass!

Skrevet

Elektrisk fotvarmer

Ammepute

Uv telt til baby

Massasjestol (grøss)

Skrevet

En slush-maskin. Skulle ha is og salt i midten også saft i et rom rundt så skulle det bli slush. Den bråkte noe helt forferdelig å det ble aldri slush..

 

Vi har salatslynge, jeg ser ikke poenget med den men mannen elsker den så derfor har vi det.

 

Anonymous poster hash: 1e11a...e71

Skrevet

Mannen og svigermor er verdens beste til å kjøpe inn mannskit til huset våres. Alt fra grønnsakskutter greier, salatslynge, løkkutter, eplekjerne kutter, brødrister og masse annet tull. I fjor tok jeg en stor opprydding og ba svigers komme og hente det de har bruk for, før jeg skulle legge resterende ut på salg på Facebook. Noe som jeg virkelig angrer den dagen i dag at jeg gjorde det. For gjett hva som skjedde? De skulle selvsagt ha alt mannskiten. Og huset deres som er stappfullt av 'rask' fra før av. Gruer meg virkelig til den dagen begge havner på en viss plass, for gjett hvem som må rydde etter dem? Jo selvsagt mannen og jeg! Arghh... Så nå har jeg lært en lekse, neste gang legges alt på Facebook ;)

 

Anonymous poster hash: 563c5...690

Skrevet

Hater å spise våt salat. Minner meg om harry 80 tals mat. Salatslynge er et must. 



Anonymous poster hash: 51b94...751
Skrevet

Muffinsjern, ja.

Har brukt det EN gang, tok jo lengre tid enn å steke muffins på vanlig måte i stekeovnen. Måtte følge med også..... Blir neppe brukt igjen.....



Anonymous poster hash: 5b3fc...a87
Skrevet

Elektrisk boksåpner

Nei tuller du! Den er så kjekk å bruke😃

 

Anonymous poster hash: 84856...2da

Skrevet

Hva er galt med bleiebøtte? Vi har brukt vår hver dag siden vi fikk eldste i 2011 og kommer til å bruke den til yngste er ute av bleiene. Greit med en søppeldunk som ikke lukter da og som ikke må tømmes hele tiden til tross for bæsj oppi. Og ikke minst som er praktisk å bruke, dvs ingen hender. Må ha rett type da, vi har Korbell. Elsker den.



Anonymous poster hash: 6212a...fb3
Skrevet

Riskoker

 

Anonymous poster hash: 10cac...e4b

Skrevet

Ammepute.

Riskoker.

 

Anonymous poster hash: c1752...812

Skrevet

Ammepute.

Riskoker.

 

Anonymous poster hash: c1752...812

Skrevet

Ammepute.

Riskoker.

 

Anonymous poster hash: c1752...812

Skrevet

Pizza pronto pizzasteker.

 

Svør, rød sak som vi fikk til jul. Like greit å steke pizza i stekeovnen. Ga den bort på finn.no

Skrevet

Jeg glemte tidenes mest ubrukelige dings:

 

Druesaks...

 

Anonymous poster hash: 643af...f3b

Skrevet

Jeg glemte tidenes mest ubrukelige dings:

 

Druesaks...

 

Anonymous poster hash: 643af...f3b

Jeg er vokst opp med druesaks i sølv som en selvfølge på fruktfatet, hva er i veien med druesaks?? Takke meg til å klippe seg en liten klase og la fatet fortsatt se delikat ut fremfor å pille enkle druer og la stilkene stå ulekre igjen 😱

Skrevet

Med stor fare for å banne i Tupperwarekirka. Boksåpneren derfra. Når den virket så var den grei, problemet var at den ikke passet alle bokser og nekter å bli forklart hvorfor boksåpneren ikke skal brukes slik, men slik. En boksåpner skal åpne uten doktorgrad hos brukeren.

Misliker også alle typer maskiner med mange deler og med spesialformål ala eggkoker.

Skrevet

Med stor fare for å banne i Tupperwarekirka. Boksåpneren derfra. Når den virket så var den grei, problemet var at den ikke passet alle bokser og nekter å bli forklart hvorfor boksåpneren ikke skal brukes slik, men slik. En boksåpner skal åpne uten doktorgrad hos brukeren.

Misliker også alle typer maskiner med mange deler og med spesialformål ala eggkoker.

Den boksåpneren er jo kjemprgrei. Har enda ikke hatt en boks jeg ikke kan åpne med den.

 

Anonymous poster hash: 52c6a...e54

Skrevet

Crepesjern, fikk til jul. Steker like gjerne vanlige pannekaker!

 

Billig dampmopp, for en vits

 

Anonymous poster hash: 46e76...3e9

Skrevet

Bukser i to nr for små. Kjøpt på salg, fordi de var så fine, og jeg skulle slanke meg inn i de..

 

De er 12 år gamle, og ligger enda innerst i skapet, ubrukt.

Og etter å ha født 3 barn blir jeg neppe smalere som 30åring enn jeg var som 18åring..

 

Anonymous poster hash: cf274...63d

Skrevet

Bleiebøtte

Ammepute

 

 

Anonymous poster hash: a0fe7...12f

Skrevet

Pastamaskin. Har brukt den to ganger.

 

Anonymous poster hash: d8ff9...8f3

Skrevet

Gud det er mye Popcornmaskin, kremsprøyte, vakumpakker (til mat), bleiebøtte, massasjeapparat som skulle fjerne cellulitter, satan så vondt det gjorde! Muffinsjern og bleiebøtte også her ja. Og elektrisk vinåpner. Hva faen liksom...

 

Anonymous poster hash: b0978...078

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...