Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Og skal nå konvertere til islam for ellers kan de ikke bo sammen ifølge han. Foreldrene mine er bekymret da han har vært veldig ufin mot min mor, fortalt henne at hun ikke har oppdratt barna sine til å være ærlige og om hun tvinger søstera mi til å spise svin når hun er hjemme uten at han er der. Denne gutten er 20 år. Er redd vi mister henne helt så hvordan gå frem? Dette er bare en brøkdel av det han har sagt og gjort. Det er så mye mer og derfor er jeg så bekymret. Anonymous poster hash: 76d76...c5a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Du har rett til å være bekymret, dette går nok lukt til helvete Anonymous poster hash: db6a3...dad
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Dette hadde jeg gjort mitt ytterste for å få stoppet. Min datter er sammen med en muslim, på 3. året nå. Aldri bært slik som du beskriver her. Vi griller koteletter og noe annet til han f.eks., det går helt fint! Han er med på julefeiring, konfirmasjoner, barnedåper. Problemet her er at han foreldre ikke godtar henne, forstå det den som kan. Han er velkommen hit, alltid, snillere gutt skal man lete lenge etter. Han er 24, forresten. Det du beskriver her er ikke greit. Lykke til! Anonymous poster hash: 905c1...e51
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Synet han har er at alle nordmenn er noen "fitter" (hans ord). Og damene er ikke gode nok til å gjøre annet enn å vaske og føde barn. Han har også sagt at dersom han kunne reist ned til IS skulle han klart å lage fred på jord. Han skal lage lykkeland for å kunne leve der sammen med familie og dyr. HI Anonymous poster hash: 76d76...c5a
tante grusom master of law Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Dette er ikke bra! Høres ut som søsteren din er hjernevasket. Håper dere klarer å snakke henne ut fra dette!! Jeg ville virkelig prøvd!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Synet han har er at alle nordmenn er noen "fitter" (hans ord). Og damene er ikke gode nok til å gjøre annet enn å vaske og føde barn. Han har også sagt at dersom han kunne reist ned til IS skulle han klart å lage fred på jord. Han skal lage lykkeland for å kunne leve der sammen med familie og dyr. HI Anonymous poster hash: 76d76...c5a Få henne unna denne mannen, normale muslimer er ikke sånn!! Anonymous poster hash: 905c1...e51
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 Oj!! Han høres ikke god ut. Dersom han har IS sympatier, så tror jeg at jeg ville rapportert han til politiet. Avhengig av hva slags støtte han viser, så kan dette være straffbart. Anonymous poster hash: cbae1...ec0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Ja, det er akkurat det jeg også føler. At hun er helt hjernevasket. Og jeg blir overrasket over at dere også syns det utav det lille jeg forteller her, sier bare litt om hvor ille det egentligt er. Er redd for henne, men hun ser det ikke selv. HI Anonymous poster hash: 76d76...c5a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #9 Skrevet 29. oktober 2016 Hvor møtte hun denne personen? Fitte? Haha...åpne øynene til søstera di,med makt om du må og run forrest ruuuuunnnn! Anonymous poster hash: d8d51...b5f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #10 Skrevet 29. oktober 2016 En ting til,Krekars fly letter snart,kanskje en ide å få gutten med! Anonymous poster hash: d8d51...b5f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #11 Skrevet 29. oktober 2016 Hun møtte han i russetiden tror jeg, han var ikke russ så hun avsluttet hele russetiden etter noen dater med han. Vennene hennes er helt borte, hun har en venninne igjen som har sagt hun er bekymret hun også. HI Anonymous poster hash: 76d76...c5a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #13 Skrevet 29. oktober 2016 Han hadde jeg også kontaktet politiet om! Anonymous poster hash: 4cddd...f15
Urwa Skrevet 29. oktober 2016 #14 Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Jeg er muslim og ville gjort ALT for å ikke la min søster være med en slik en... Og han høres ikke ut som en muslim,høres heller ut som en drittsekk. Endret 29. oktober 2016 av Urwa
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #15 Skrevet 29. oktober 2016 Enig! Vi er også muslimer. Hadde ikke latt min datter være i samme rom som denne gutten engang. Anonymous poster hash: cc3d2...605
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #16 Skrevet 29. oktober 2016 Ikke noe er mer sjarmerende enn en mann som kaller meg og alle kvinner fitter. Skjønner godt hun er forelsket,jeg Anonymous poster hash: db6a3...dad
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #17 Skrevet 29. oktober 2016 Dersom søsteren din er myndig og dere har snakket med henne så er det fint lite dere kan gjøre, dessverre. Anonymous poster hash: 0f970...1ef
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. oktober 2016 #18 Skrevet 29. oktober 2016 Syns søsteren din at holdningene hans er Ok? Hun er norsk. Han skal vel bruke henne til å føde barn og vaske. Syns hun det er greit? Hun bør lese "ikke uten min datter"
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #19 Skrevet 29. oktober 2016 Syns søsteren din at holdningene hans er Ok? Hun er norsk. Han skal vel bruke henne til å føde barn og vaske. Syns hun det er greit? Hun bør lese "ikke uten min datter" Og hun skal vel bruke ham som dildo? Anonymous poster hash: 0f970...1ef
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #20 Skrevet 29. oktober 2016 be henne kvitte seg med han umiddelbart. Hadde aldri blitt sammen med en muslim. Ser jo hvordan der er nedi de landa der. Ei jeg vet om fant seg en muslim som hun valgte å få barn med, når datteren var født villa han ha henne med til afrika for å omskjære henne. Snn er mange av de. Jeg er redd rett og slett. : ( Er du glad i søsteren din hadde jeg sagt det jeg mener. Anonymous poster hash: bf1f5...b4e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #21 Skrevet 29. oktober 2016 Takk for alle svar. Jeg har sagt hva jeg mener, hun gikk fra han en stund, men så lurte han henne tilbake. Jeg føler hun er så hjernevasket at det vi sier ikke når inn. Vi har prøvd å kjefte, men nå prøver vi å trø litt rolig og håper at hun innser det. Hun føler seg nok alene uten han, for venninne er borte pga han. Han er en ubehagelig type å være rundt. HI Anonymous poster hash: 76d76...c5a
Giss Skrevet 29. oktober 2016 #22 Skrevet 29. oktober 2016 Det er vanskelig å gjøre noe med en forelsket person. Fornuft funker ikke. Det du kan gjøre - så vidt jeg ser det - er å tipse politiet om IS- holdningene hans. Om han faktisk jobber for saken eller på en eller annen måte er involvert er det jo ikke bare en sak som angår søsteren din.
februarprins2013 Skrevet 29. oktober 2016 #23 Skrevet 29. oktober 2016 han bør dere få henne unna fortest mulig for hennes beste
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #24 Skrevet 29. oktober 2016 Vis henne denne tråden. Muslim eller ikke, den mannen er ikke god! Anonymous poster hash: c6ca9...2c0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #25 Skrevet 29. oktober 2016 Få henne til psykolog (ikke sarkasme, alvorlig ment, hun trenger psykologstøtte) Anonymous poster hash: 58757...793
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå