Gå til innhold

Svelge sæd


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Da jeg var yngre gjorde jeg det, men nå synes jeg det er skikkelig ekkelt

 

Anonymous poster hash: 9f10e...0c9

Samme her 😛

 

 

Anonymous poster hash: 4b41d...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det noen ganger, kanskje 50% av gangene. Kommer an på når han hadde utløsning sist. Sæden blir tykkere når det er mer enn to dager siden sist utløsning, da brekker jeg meg, og svelger ikke. Dersom han har hatt utløsning tidligere samme dag eller dagen før, så svelger jeg. Ikke fordi jeg synes det er så deilig selv, men fordi han liker det, og egentlig er det mer praktisk.

 

Anonymous poster hash: ede01...9d9

Samme her. Å svelge det når det er tyktflytende er som å ta et rått egg på styrten. IKKE godt.

 

Anonymous poster hash: 176a5...376

Skrevet

Nei,aldri

 

Anonymous poster hash: f77f8...738

Skrevet

Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det 😊

 

Anonymous poster hash: a71df...4fd

Skrevet

No way - jeg lar han ikke komme i munnen min en gang. Gjør dere andre som ikke svelger det?

 

Anonymous poster hash: 1d816...b06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...