Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #26 Skrevet 29. oktober 2016 Da jeg var yngre gjorde jeg det, men nå synes jeg det er skikkelig ekkelt Anonymous poster hash: 9f10e...0c9 Samme her 😛 Anonymous poster hash: 4b41d...d23
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #27 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg gjør det noen ganger, kanskje 50% av gangene. Kommer an på når han hadde utløsning sist. Sæden blir tykkere når det er mer enn to dager siden sist utløsning, da brekker jeg meg, og svelger ikke. Dersom han har hatt utløsning tidligere samme dag eller dagen før, så svelger jeg. Ikke fordi jeg synes det er så deilig selv, men fordi han liker det, og egentlig er det mer praktisk. Anonymous poster hash: ede01...9d9 Samme her. Å svelge det når det er tyktflytende er som å ta et rått egg på styrten. IKKE godt. Anonymous poster hash: 176a5...376
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #28 Skrevet 29. oktober 2016 Nei,aldri Anonymous poster hash: f77f8...738
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #29 Skrevet 29. oktober 2016 Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det 😊 Anonymous poster hash: a71df...4fd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #30 Skrevet 29. oktober 2016 No way - jeg lar han ikke komme i munnen min en gang. Gjør dere andre som ikke svelger det? Anonymous poster hash: 1d816...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå