Gå til innhold

Svelge sæd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du det? Har en sperre på det, men så å si alle venninnene mine sier de gjør det og ikke har noe problemer med det. Og at mennene tenner noe veldig på det. Føler at jeg står i veien for noe mannen ikke får oppleve som han sikkert tenker mye på og vil

Anonymous poster hash: 42733...703

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde, og jeg brakk meg og var rett før jeg kastet opp! Aldri mer! Det er virkelig det mest motbydelige jeg noen gang har hatt i min munn!

Anonymous poster hash: ac899...9c7
Skrevet

Niks, det er ekkelt!

Anonymous poster hash: d01d2...99d

Skrevet

Hva med den litt salte væsken som pleier å komme mens han er kåt og før orgasmen ?

Skrevet

Salt pannekakerøre! Æsj!!

Anonymous poster hash: 67bc0...bf9

Skrevet

Har også en sperre for det,hadde garantert kasta opp!

Tviler på at det er en dealbreaker for typen din,så Gjør det du er komfortabel med :)

Anonymous poster hash: 20eff...9f1

Skrevet

Helt uaktuelt at en mann skal få utløsning i munnen min, og å svelge sæd skjer ikke før helvete fryser til is og ei heller da.

Anonymous poster hash: 73155...d37

Skrevet

Jeg gjør det noen ganger, kanskje 50% av gangene. Kommer an på når han hadde utløsning sist. Sæden blir tykkere når det er mer enn to dager siden sist utløsning, da brekker jeg meg, og svelger ikke. Dersom han har hatt utløsning tidligere samme dag eller dagen før, så svelger jeg. Ikke fordi jeg synes det er så deilig selv, men fordi han liker det, og egentlig er det mer praktisk.

Anonymous poster hash: ede01...9d9

Skrevet

Aldri, noe så ekkelt!!

Skjønner ikke at menn tenner på det heller egentlig, men nå er det vel ikke meningen vi skal forstå menn

Anonymous poster hash: ff117...5da

Skrevet

Eksen min sin sæd smakte og luktet råttent. Der svelgte jeg aldri.

Nåværende har fantastisk flytende og luktfri sæd (smaker fortsatt salt, selvfølgelig) så jeg svelger gjerne. Han elsker det, sier at han føler at han har makt over meg da (jeg liker å føle meg underdanig i senga også).

Anonymous poster hash: 288b3...89d

Skrevet

ohh yeah😃😃 sug og svelg er deilig de😄😄 sex i de store og hele er deilig

Anonymous poster hash: 4ce97...e90

Skrevet

Ja jeg svelger som regel. Null problem.

Anonymous poster hash: 6d3ac...8a2

Skrevet

Åh Gud nei! Drikke andres kroppsvæske? Like ekkelt som å skulle sluke et par dl svette.

Anonymous poster hash: fc1fc...7fa

Skrevet

Da jeg var yngre gjorde jeg det, men nå synes jeg det er skikkelig ekkelt

Anonymous poster hash: 9f10e...0c9
Skrevet

nei da hadde jeg regelrett spydd!! Brekker meg av at han i det hele tatt kommer i munnen min :-/

Skrevet

Nei ikke pokker! ÆSJ!

Anonymous poster hash: 1a867...b33
Skrevet

Ja, jeg svelger sæd. Synes ikke det smaker godt, men det smaker vel heller ikke vondt, så hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 6ca22...704

Skrevet

Gjør det hvis jeg selv er kåt og har fått mitt. Ikke ekkelt ☺

Anonymous poster hash: 4e88a...885

Skrevet

Aldri i livet. Fysj så ekkelt.

Anonymous poster hash: 22a6b...551

Skrevet

For inntil ca 1 år siden var jeg på "aldri i verden, æsj!"-siden og hadde svarget på at det aldri, aldri kom til å skje. Han pleide ikke å komme i munnen min heller, og de få gangene måtte jeg ha et håndkle klart osm jeg kunne spytte ut i.

Men så var det en gang i fjor at jeg gav ham en BJ, og vi begge var litt brisne og veldig kåte, og han ga beskjed om at jeg måtte slutte for ellers ville han komme. Hva som for gjennom hodet mitt da aner jeg ikke, men jeg lot ham fullføre. Vi hadde hatt sex bare noen timer tidligere (barnefri ja) og da jeg satt der på kne med sæden i munnen virket det bare mer praktisk å svelge det ned. Det var ikke så mye uansett, og plaget meg ikke der og da. Etterpå fikk jeg helt sjokk over hva jeg hadde gjort, men synes samtidig at det faktisk var helt greit.

Etter det har jeg prøvd noen ganger til, men har samme kriteriet som en over her. Det må maks være 2 døgn siden sist slik at det ikke er så fullt (haha), og jeg må være i helt rett humør til det. Og ja, mannen er helt i himmelen ;) Det må nevnes at vi hadde vært sammen i 18 år før jeg svelget for første gang, så det går faktisk an å skifte mening!

Anonymous poster hash: 7e326...942
Skrevet

Kommer an på mannen. Med min eks svelget jeg ikke. Tjukk, ekkel sæd. Men min nye kjæreste har tynnere, nesten smakløs sæd, så da svelger jeg gjerne :)

Anonymous poster hash: 60367...6fc

Skrevet

Det kommer ann på sæden/mannen. Noen menn har en retting slett uspiselig sæd. Samme søren hva de spiser, så smaker det høgg. Mens andre menn igjen har sæd som er spiselig. Min mann er heldigvis den beste jeg har smakt. Ofte smaker det faktisk godt. Hvis jeg svelger så svelger jeg med en gang. Da smaker det minst. Har han spist ting som påvirker smaken i negativ forstand, så svelger jeg ikke. Og mannen min maser aldri om at jeg skal svelge. Han har skjønt at mas gir null fremgang.

Anonymous poster hash: 0055b...add

Skrevet

Hva med den litt salte væsken som pleier å komme mens han er kåt og før orgasmen ?

Ekkelt

Anonymous poster hash: e336d...2d4

Skrevet

Nei, ÆSJ!!!!

Anonymous poster hash: 850a3...eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...