Gå til innhold

Samboeren delte båt-lugar med ei dame..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bør du nok uansett, siden han velger å være sammen med deg.

Anonymous poster hash: 2ed9d...dc0

Hva er vitsen med sånne ekle personangrep? Du trenger ikke være enig, du kan være dypt uenig og du kan faktisk mene at det er helt hinsides hva sug lut formidler, men det er så innmari dårlig folkeskikk da, og gjøre det personlig helt uten grunn.

Hi; om min mann hadde delt hadde jeg synes hadde vært rart, men hadde ikke bekymret meg noe voldsomt. Om din mann var min mann hadde jeg blitt bekymret med tanke på hva slags "regler" han lager for deg, men opplever at for han selv er det høyst naturlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sier ingenting skjedde, men det vet bare han og hun, tenker jeg.. Og ingen kan finne ut om det stemmer..

😠

Anonymous poster hash: 83996...1cc

Skrevet

Hva er vitsen med sånne ekle personangrep? Du trenger ikke være enig, du kan være dypt uenig og du kan faktisk mene at det er helt hinsides hva sug lut formidler, men det er så innmari dårlig folkeskikk da, og gjøre det personlig helt uten grunn.

Hi; om min mann hadde delt hadde jeg synes hadde vært rart, men hadde ikke bekymret meg noe voldsomt. Om din mann var min mann hadde jeg blitt bekymret med tanke på hva slags "regler" han lager for deg, men opplever at for han selv er det høyst naturlig.

Uten grunn? HAHA, det var det dummeste jeg har lest. Men jeg er enig i at det var slemt skrevet, beklager. Jeg bør ikke alltid skrive det jeg føler for, skal skjerpe meg på det :) 

Anonymous poster hash: 2ed9d...dc0

Skrevet

Det er jo beste måten å kamuflere evt snusk på det da.. Late som man er helt åpen. Lyve om det helt da blir en jo ferska. Her kan man ikke tas på noe og ingen kan finne ut hva som skjedde. Voila!

Anonymous poster hash: 3f3b9...e83

Må signere den. Jeg har vært gjennom utroskap 2 ganger, i forskjellige forhold. Og begge mennene fortalte deler av opplegget, innrømmet for eksempel flørting og utveksling av meldinger som ikke tåler dagens lys, at dama satt på fanget, for at jeg skulle roe meg ned og ikke undersøke ytterligere. Den ene mannen innrømte utroskap som ONS, samtidig som det egentlig var forhold på si over flere måneder. Fordi jeg tidligere sa at det er lettere å tilgi ONS enn et forhold.

Anonymous poster hash: 23c15...916

Skrevet

Når du sjekker inn på båten får alle utdelt boardingkort som er nøkkelen inn til lugaren. Altså kan ingen ha "kastet bagasjen inn" på lugarer som ikke var deres. Det er svada. Og det kan du godt fortelle ham at du vet.

Og for all del, nevn det i samme slengen som du forteller at du skal ut og jogge med Heite Håkon, og at dere skal trene til maraton i Berlin som dere tenker å reise sammen til.

Skrevet

hvordan går det? Har dere snakket mer om det? Jeg var litt nysgjerrig: D jeg tror han har vært utro. kan du snakke med henne da???

Anonymous poster hash: 1a8f2...c5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...