Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Han sier det bare ble sånn, for de andre i reisefølget hadde lagt seg, og de hadde bare "kastet bagasjen inn i lugarene" når de kom på båten.. Denne dama var med på turen, jeg kjenner ho ikke.. Kjenner jeg er skikkelig sur!😠 Hvis de bare hadde kastet bagasjen inn i samme lugar må det jo bety at de planla å sove sammen.. De satt oppe til de andre hadde lagt seg å drakk vin.. Anonymous poster hash: 83996...1cc
sug lut Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Selvsagt var det planlagt. Og de har hatt dampende dyrisk sex så hele Skagerak bølga. Herre. Jeg har delt hytte, rom og telt med mannlige kolleger, både en og flere. Hadde min mann hatt problem med det hadde jeg bestilt psykologtime til ham.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Selvsagt var det planlagt. Og de har hatt dampende dyrisk sex så hele Skagerak bølga. Herre. Jeg har delt hytte, rom og telt med mannlige kolleger, både en og flere. Hadde min mann hatt problem med det hadde jeg bestilt psykologtime til ham. Det er vel få som har et så liberalt forhold til å dele rom med det annet kjønn når de er gift. HI: jeg skjønner godt at du reagerer på dette, det er jo ikke så mye du får gjort med det i ettertid annet enn å si at det ikke er ok at det skjer igjen. Anonymous poster hash: 0d84a...7e9
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 På en annen side har han jo vært åpen om det.... Hadde han hatt noe å skjule hadde han kanskje skjult det? Anonymous poster hash: cd3ea...b4a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 På en annen side har han jo vært åpen om det.... Hadde han hatt noe å skjule hadde han kanskje skjult det? Anonymous poster hash: cd3ea...b4a Jeg er aller mest sur fordi han nekter meg å trene med mannlige kompiser.. Trene! Jeg må finne på teite unnskyldninger og lyve for en venn av meg fordi samboeren ikke liker at vi løper en sjelden gang.. Kommer ikke til å ta hensyn til hans sjalusi framover. Anonymous poster hash: 83996...1cc
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #6 Skrevet 25. oktober 2016 Hvis alt annet i forholdet er tipp topp - no worries... -Hvis ikke, "domstolen i Haag". Anonymous poster hash: 6b967...c5c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #7 Skrevet 25. oktober 2016 Mannen din er sykelig sjalu og likevel mener han at han kan gjøre slikt selv.... klassiske tegn på at han vet hva menn (les han) er i stand til med kvinner, derfor stoler han ikke på andre menn sammen med deg eller deg. Fordi han vet hva han selv driver med. Jeg hadde aldri orket å leve med en så sjalu og kontrollerende mann! Tenker det kanskje er på tide med parterapi for dere, for det er tydeligvis altfor lite tillit mellom dere. Anonymous poster hash: 28561...026
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #8 Skrevet 25. oktober 2016 Mannen din er sykelig sjalu og likevel mener han at han kan gjøre slikt selv.... klassiske tegn på at han vet hva menn (les han) er i stand til med kvinner, derfor stoler han ikke på andre menn sammen med deg eller deg. Fordi han vet hva han selv driver med. Jeg hadde aldri orket å leve med en så sjalu og kontrollerende mann! Tenker det kanskje er på tide med parterapi for dere, for det er tydeligvis altfor lite tillit mellom dere. Anonymous poster hash: 28561...026 Vi går allerede i parterapi.. 😳 Anonymous poster hash: 83996...1cc
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 På båtturer får man nøkkelkort med navn på til lugarer , så kan hende de tilfeldig havnet sammen. Det betyr ikke at de ikke burde ha byttet seg i mellom , men siden alle gikk å la seg og de ble sittende sammen gjetter jeg at alle sovnet . Det kan være uskyldig og det kan ikke være det. Vet med meg selv at jeg ikke hadde gjort noe galt med en mann selvom vi delte lugar og stoler såpass på mannen også . Er det danskebåten med standard lugar byr ikke akkurat den på noe romantikk. Anonymous poster hash: 46633...7e1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #10 Skrevet 26. oktober 2016 Min var sykelig sjalu, det var han som var utro av oss. Anonymous poster hash: f0ba5...9b3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #11 Skrevet 26. oktober 2016 Sa han det til deg? At han delte lugar med en dame? Eller fant du ut av det tilfeldig? Anonymous poster hash: 5edea...e1d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #12 Skrevet 26. oktober 2016 Det er vel få som har et så liberalt forhold til å dele rom med det annet kjønn når de er gift. HI: jeg skjønner godt at du reagerer på dette, det er jo ikke så mye du får gjort med det i ettertid annet enn å si at det ikke er ok at det skjer igjen. Anonymous poster hash: 0d84a...7e9 Jeg er enig med luten. Hva er problemet med å dele rom?! De deler jo ikke automatisk seng! I mitt forhold hadde det ikke vært noe problem, vi har selvkontroll begge to. I HI sitt tilfelle, hvor de tydeligvis allerede har problemer og tilliten (?) er tynnslitt, og han er en kontrollerende idioti, vil jeg si at de har større problemer enn lugardeling. Jeg hadde aldri godtatt å bli nektet å trene i utgangspunktet, så har litt vanskelig å sette meg inn i situasjonen - men han er tydeligvis en kontrollerende, respektløs dott som du har det bedre uten! Anonymous poster hash: d29b4...280
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. oktober 2016 #13 Skrevet 26. oktober 2016 Lugardelingen er ikke det jeg ville vært bekymret for her altså. Hans sykelige kontrollbehov er langt verre.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #14 Skrevet 26. oktober 2016 Hmm. Jeg har sovet i telt i flere dager med en mann som ikke var samboeren min og hvor han også hadde samboer hjemme. Helt uproblematisk for alle. (Vi var på en treningsleir og delte telt, transport osv). Anonymous poster hash: 7cdb2...113
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #15 Skrevet 26. oktober 2016 Min var sykelig sjalu, det var han som var utro av oss. Anonymous poster hash: f0ba5...9b3 Samme her, min eks var sjalu som pokker, likevel er det han som fløy rundt og viftet med utstyret. På seg selv kjenner man andre sies det, tror det er ganske riktig. Og til deg som mener at danskebåten ikke akkurat er romantisk - det er utrolig mange som har fyllasex og ONS på danskebåten altså... Anonymous poster hash: 23c15...916
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #16 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg kan bare snakke for meg selv, at jeg er såpass varmblodig at jeg ikke kunne delt seng med en kollega av motsatt kjønn, og vin uten at det ble intimt og sex ut av det. Forutsetter at kollegaen da er noenlunde tiltrekkende. Jeg syns det høres helt sprøtt ut på en jobbtur at to av motsatt kjønn får lugar sammen, og ingen tilbyr seg å bytte. Jeg lukter desverre sex lang vei, særlig når det også er promille i bildet. Anonymous poster hash: 25548...4f8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #17 Skrevet 26. oktober 2016 Har vært eneste kvinnelige ansatte på en avdeling i Forsvaret over noen år og kom oppi underlige episoder både titt og ofte. Men, å ha sex bare fordi man er alene med en mann er ikke tilfelle! Dog hadde jeg aldri delt rom med noen av mine kolleger og de få gangene vi har fått for lite overnattingskapasitet er det alltid jeg som har "gått av med seieren", enerom. Nei, jeg er ikke militær/vernepliktig etc (der tas nødvendigvis ikke slike hensyn!) Anonymous poster hash: 715f6...b4a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #19 Skrevet 26. oktober 2016 Ser absolutt problemet hi. Voksne folk i forhold deler da ikke overnatting med personer av motsatt kjønn på tur? Anonymous poster hash: 81df1...b35
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #20 Skrevet 26. oktober 2016 Ser absolutt problemet hi. Voksne folk i forhold deler da ikke overnatting med personer av motsatt kjønn på tur? Anonymous poster hash: 81df1...b35 Eh - jo. Som du ser av tråden. Anonymous poster hash: 799a7...bde
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #21 Skrevet 26. oktober 2016 man får ikke tilfeldigvis lugar med det andre kjønn på jobbreiser med mindre det er planlagt. hvis folk slengte tinga sine inn er det litt rart for personer på lurarene skal registreres på navn.. dårlig av en sjef å sette en opptatt mann sammen med en dame. Jeg er ikke trangsynt..og vet hvor mange av menn som er utro som har det bra med kona, samboer..og det har null peiling og stoler på mannen sin. Jeg kjenner lusa på ganga... eg hadde tenkt at han hadde vært utro og sagt at det bare ble sånn fordi han er redd for at du skal finne ut at han delte rom med en kvinne og tro noe mer. Jeg hadde snakket med henne. på båtturer er det mye alkohol. jeg hdde ikke stolt på han..men det er meg da. firmaet til mannen min var nylig på jobbreise med båt..der hadde to av kollegaen pult andre damer på båten, de har nettop fått barn og lever i et godt forhold. Anonymous poster hash: 1a8f2...c5e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #22 Skrevet 26. oktober 2016 På en annen side har han jo vært åpen om det.... Hadde han hatt noe å skjule hadde han kanskje skjult det?Anonymous poster hash: cd3ea...b4a Det er jo beste måten å kamuflere evt snusk på det da.. Late som man er helt åpen. Lyve om det helt da blir en jo ferska. Her kan man ikke tas på noe og ingen kan finne ut hva som skjedde. Voila! Anonymous poster hash: 3f3b9...e83
Gjest Antarctica Skrevet 26. oktober 2016 #23 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg er aller mest sur fordi han nekter meg å trene med mannlige kompiser.. Trene! Jeg må finne på teite unnskyldninger og lyve for en venn av meg fordi samboeren ikke liker at vi løper en sjelden gang.. Kommer ikke til å ta hensyn til hans sjalusi framover. Anonymous poster hash: 83996...1cc Jøss. Støtter deg i at du ikke skal danse etter partnerens pipe! I alle fall ikke nå...
Hjertefru Skrevet 26. oktober 2016 #24 Skrevet 26. oktober 2016 Å dele lugar med en dame behøver selvsagt ikke å bety sex, og at han er åpen om det er positivt. Men rart at mannen din deler lugar med en annen dame, forteller om det og i neste åndedrag nekter deg å trene med kompiser. Høres ut som en slags maktdemonstrasjon, nærmer seg psykisk vold.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #25 Skrevet 26. oktober 2016 Selvsagt var det planlagt. Og de har hatt dampende dyrisk sex så hele Skagerak bølga. Herre. Jeg har delt hytte, rom og telt med mannlige kolleger, både en og flere. Hadde min mann hatt problem med det hadde jeg bestilt psykologtime til ham. Det bør du nok uansett, siden han velger å være sammen med deg. Anonymous poster hash: 2ed9d...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå