Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 At man ikke vil la barna spise godteri som ikke kommer ferdig innpakket fra butikk når de går trick or treat. Hysteri er det vel? Det er veldig vanlig i usa, men her hjemme? Virkelig? Anonymous poster hash: 58ac0...418
Roheryn Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Hysteri? Tja. Men mange år siden jeg hørte om det første gangen. Og ærlig talt synes jeg det er helt greit at ungene ikke spiser bakteriefloraen til hele bygda...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har akkurat kjøpt inn godteri nå, og alt er innpakket. Jeg lar ungen spise det hvis hun får noe som ikke er innpakket da. Etter 50 stk barnehender oppi bollen med godt, så syns jeg selv den er litt ekkel hvis det ikke er pakket inn. Anonymous poster hash: ba55d...1e4
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg kommer ikke til å la mitt barn spise smågodt og annet som ikke er pakket inn når hun blir gammel nok til det der. Du får tenke det er så hysterisk du bare vil, det betyr lite for meg. Anonymous poster hash: 4b198...068
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Det er i allfall veldig praktisk med innpakket godteri... her regner det alltid på Halloween og godteriet som ikke er pakket inn forvandles til en deilig suppe i bunn på bøtta. Anonymous poster hash: 04bae...316
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Her får de kun spise det som er innpakket. Alt som er løst må kastes. Vi kjøper ikke smågodt selvplukk heller. Har sett hvordan noen oppfører seg rundt disse hyllene. Møkkete og fæle. Handler ikke om hysteri. Anonymous poster hash: df6dc...950
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 Innpakket er best! Her får ikke ungene forsyne seg selv. De får noen godteri i bøtta. Grådige unger her.. Anonymous poster hash: b5ceb...39e
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #9 Skrevet 24. oktober 2016 Ingen regler for at det må være innpakket godteri her hos oss. Hva med å bruke ei skje i godterbollen når dere gir ut godteri? Da unngår man fingre i bollen. Forøvrig synes jeg det grenser til hysteri med kun innpakket godteri. Innpakket godteri smaker promp og plastikk, forresten. Anonymous poster hash: 279f4...b3d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #10 Skrevet 24. oktober 2016 Ingen regler for at det må være innpakket godteri her hos oss. Hva med å bruke ei skje i godterbollen når dere gir ut godteri? Da unngår man fingre i bollen. Forøvrig synes jeg det grenser til hysteri med kun innpakket godteri. Innpakket godteri smaker promp og plastikk, forresten. Anonymous poster hash: 279f4...b3d Hvis man kjøper kjipt, billiggodter på Nille så smaker det ikke godt, men om man kjøper skikkelig godteri derimot... Anonymous poster hash: 4b198...068
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #11 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg er ikke hysterisk for bakterier, men akkurat dette er jeg enig i at man bør unngå. Anonymous poster hash: 7caeb...550
Bøllefrø_i_magen Skrevet 24. oktober 2016 #12 Skrevet 24. oktober 2016 Vi gir og ønsker selv kun innpakket. Fint å se vi ikke er de eneste!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #13 Skrevet 24. oktober 2016 Kun innpakket her også👍🏻 Anonymous poster hash: 69381...799
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #14 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg er ikke særlig hysterisk, men kunne faktisk ikke falt meg inn å verken dele ut godteri uten innpakning eller la barna spise det om de får det i bøtta. Kommer til å be dem kun ta godteri som er innpakket. Uinnpakket blir bare klin! Anonymous poster hash: b1c21...c86
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #15 Skrevet 24. oktober 2016 Hva med smågodt som er pakket inn i små porsjonspakker da? F.eks i en serviett eller en liten pose? Altså ikke ferdig pakket fra butikken, men pakket inn av verten. Anonymous poster hash: 000d0...ab7
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. oktober 2016 #16 Skrevet 24. oktober 2016 Vi har kun kjøpt innpakket, men jeg kommer ikke til å nekte de å spise smågodt eksempelvis. De skal gå i boligfeltet der de vanker støtt og stadig. Tenk hva de får i seg av bakterier bare på skolen.. På dohåndtak, køllene de byttelåner hele tiden, bibliotekbøkene osv. Og få skumsopper av naboene tror jeg skal gå helt fint...
Superdolly Skrevet 24. oktober 2016 #17 Skrevet 24. oktober 2016 Diskusjonen dukker opp hvert år her inne. For min del får ungene spise det de får. Innpakket eller ei. Jeg er til og med så vill og gal at jeg lar ungene gå julebukk og da får de spise julekaker de får, hjemmelaget på andres kjøkken. Her regner det "aldri" på Halloween, så kliss er ikke noe argument. Mine unger får kjøpe seg smågodt i løsvekt til lørdagsgodt hvis de vil også. Det hender jeg kjøper det selv også.
Love my kidz Skrevet 24. oktober 2016 #18 Skrevet 24. oktober 2016 Kjøper alltid inn mange poser med f.eks Dumle kjærligheter og smørbukk fløtekarameller. Det er innpakket.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #19 Skrevet 24. oktober 2016 Uffda...jeg har kjøpt en stor pose med smågodt. Får spise det selv da. Trodde ikke det skulle være et problem! Og ja, jeg har to barn. Anonymous poster hash: 8e197...70f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #20 Skrevet 24. oktober 2016 Diskusjonen dukker opp hvert år her inne. For min del får ungene spise det de får. Innpakket eller ei. Jeg er til og med så vill og gal at jeg lar ungene gå julebukk og da får de spise julekaker de får, hjemmelaget på andres kjøkken. Her regner det "aldri" på Halloween, så kliss er ikke noe argument. Mine unger får kjøpe seg smågodt i løsvekt til lørdagsgodt hvis de vil også. Det hender jeg kjøper det selv også. Samme her. Men deler bare ut innpakket selv, vil ikke at foreldrene skal bli sure på meg. Anonymous poster hash: 1f894...fc5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #21 Skrevet 24. oktober 2016 Vi kjøper smågodt, men jeg ordner små porsjonspakninger i cellofan. Anonymous poster hash: 435fe...26f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #22 Skrevet 24. oktober 2016 Og da med engangshansker, tafser ikke på hvert godteri. Anonymous poster hash: 435fe...26f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #23 Skrevet 24. oktober 2016 Diskusjonen dukker opp hvert år her inne. For min del får ungene spise det de får. Innpakket eller ei. Jeg er til og med så vill og gal at jeg lar ungene gå julebukk og da får de spise julekaker de får, hjemmelaget på andres kjøkken. Her regner det "aldri" på Halloween, så kliss er ikke noe argument. Mine unger får kjøpe seg smågodt i løsvekt til lørdagsgodt hvis de vil også. Det hender jeg kjøper det selv også. Hjemmelagede kaker er ikke noe problem slik jeg ser det. Det er smågodtet fra de ekle smågodt-diskene som er problemer slik jeg ser det. Anonymous poster hash: 4b198...068
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #24 Skrevet 24. oktober 2016 Diskusjonen dukker opp hvert år her inne. For min del får ungene spise det de får. Innpakket eller ei. Jeg er til og med så vill og gal at jeg lar ungene gå julebukk og da får de spise julekaker de får, hjemmelaget på andres kjøkken. Her regner det "aldri" på Halloween, så kliss er ikke noe argument. Mine unger får kjøpe seg smågodt i løsvekt til lørdagsgodt hvis de vil også. Det hender jeg kjøper det selv også. Jeg har i likhet med deg overhodet ingen sånne hygieneoppheng og blir bare oppgitt av denslags. Ikke er jeg hysterisk på vask ellers heller, "rent nok" holder lenge. Og så er vi faktisk aldri syke. Tilfeldig? Neppe. Vi vasker oss nemlig ikke syke. Anonymous poster hash: 5da8a...67b
Havhesten Skrevet 24. oktober 2016 #25 Skrevet 24. oktober 2016 Herregud så hysteriske dere er. I-landsproblem. Get a life!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå