Gå til innhold

Kjøper dere fortsatt Johaug-varer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har dere mindre lyst nå?

Anonymous poster hash: 5610b...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun egne varer? Aldri sett. Og kunne brydd meg mindre!

Anonymous poster hash: 91761...08a
Skrevet

Nei, men jeg har vel strengt talt aldri gjort det før heller

Anonymous poster hash: a96c8...751

Skrevet

Har hun egne varer? Aldri sett. Og kunne brydd meg mindre!

Anonymous poster hash: 91761...08a

Spesielt Johaugvottene var meget populære i fjor.

Skrevet

Kjøpte noen votter i fjor med navnet Johaug på til en barna, men det var ikke "Johaugvottene". Kommer ikke til å kjøpe produkter fra våre idrettsstjerner fordi det står deres navn på, men kjøper om det er noe jeg liker/trenger. Idrettsstjerner interesserer meg ikke, jeg vet knapt hvem som er hvem og hva de driver med.

Skrevet

Ja, senest idag.

Anonymous poster hash: bffba...4b0

Skrevet

Ja, om jeg trengte noe av det merket hennes har og det passer, så kjøper jeg det.

Skrevet

Hver dag.

Anonymous poster hash: 5f088...c12
Skrevet

Har aldri kjøpt noe av det merke, men om jeg hadde funnet noe fint, så selvsagt! Hun har da for fader ikke drept noen!!!

Skrevet

Hver dag.

Anonymous poster hash: 5f088...c12

:legrine:  :legrine:  :legrine:

Anonymous poster hash: 39bb6...a7a

Skrevet

Har aldri kjøpt noe av det merke, men om jeg hadde funnet noe fint, så selvsagt! Hun har da for fader ikke drept noen!!!

Det veit ikke du, kanskje hun ikke liker mygg og edderkopper

Anonymous poster hash: 39bb6...a7a

Skrevet

Jeg har ikke visst at det fantes.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Dårlige holdninger sponser jeg ikke.

Skrevet

Ingen grunn til å ikke la være. Hun har ikke jukset seg til noen prestasjoner, hun har ikke hatt noen som helst prestasjonsfremmende effekt av den kremen hun brukte. Det eneste som ble gjort feil her er at de ikke meldte inn medisinbruken før bruk, da hadde bruken vært helt lovlig. Det er slurv som har forårsaket denne saken, da er det fullstendig overreaksjon å behandle den og henne som om hun har dopet seg for å fremme prestasjoner!

Hadde hun hatt noen som helst fordeler fremfor sine konkurrenter pga. den kremen hun brukte, da hadde det stilt seg helt anderledes. Men hun har ikke hatt noen annen effekt av den kremen enn at den helet en forbrent, sprukken og svært smertefull leppe.

Anonymous poster hash: 4ea0f...744
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å boikotte Johaug fordi hun og apparatet rundt henne har slurvet litt.

Skrevet

Nei. Jeg har samlet alt i søppelsekker og sendt retur med krav om pengene tilbake og kompensasjon, for for skammen bruken av plaggene har påført meg. Og nå, når jeg får herpesutbrudd, vegrer jeg meg for å gå ut, for jeg forstår at alle tenker på henne når de ser meg.

Skrevet

Ingen grunn til å ikke la være. Hun har ikke jukset seg til noen prestasjoner, hun har ikke hatt noen som helst prestasjonsfremmende effekt av den kremen hun brukte. Det eneste som ble gjort feil her er at de ikke meldte inn medisinbruken før bruk, da hadde bruken vært helt lovlig. Det er slurv som har forårsaket denne saken, da er det fullstendig overreaksjon å behandle den og henne som om hun har dopet seg for å fremme prestasjoner!

Hadde hun hatt noen som helst fordeler fremfor sine konkurrenter pga. den kremen hun brukte, da hadde det stilt seg helt anderledes. Men hun har ikke hatt noen annen effekt av den kremen enn at den helet en forbrent, sprukken og svært smertefull leppe.

Så barna dine får Johaug-hansker til jul med den implisitte beskjeden om at å ikke ta ansvar for egne handlinger er greit og man kan grine seg fra alt? Nais.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å gjøre det nei. Hun virket ikke ærlig under pressekonferansen. Blir boikott herfra.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Dårlige holdninger sponser jeg ikke.

Jeg synes det er så deilig jeg når noen kaller en spade for en spade.

Det kunne ikke falle meg heller inn. Og jeg er lei den dullinga og bullinga. Hun har kanskje ikke drept noen, men hun er på god vei til å drepe min tillit hva gjelder norsk langrennsport.

Anonymous poster hash: 31a56...7a2

Skrevet

Hun har ikke avlagt dopingtester på fire mnd og kommer tilbake og tester positivt på steroider fra en leppekrem? Man skal heller ikke bruke steroider på tynn hud eller hud med åpne sår. Kjenner jeg er litt skeptisk.

Skrevet

Eier ikke johaugprodukter. Veldig overpriset, synes så jeg.. og hun er den idrettstjerna som tjener mest på kleskolleksjonen sin, og det gir meg bare enda mindre lyst til å støtte henne!👎🏻

Anonymous poster hash: 2f61a...668

Skrevet

Hadde jeg trengt noe og funnet noe jeg likte i kolleksjonen hadde jeg ikke hatt problemer med det. Fikk Johaugvotter i fjor, ser ikke noe galt med å bruke de i år også.

Skrevet

Jeg får ikke sitert innlegg:

Sug lut: Nå er det ingen her som har noen Johaugprodukter. Du trekker slutninger ut fra saken som er helt forskjellig fra det jeg gjør. Jeg tenker at man fint kan lære barna å ta ansvar for det man gjør, og samtidig lære dem at det er forskjell på det å gjøre slurvefeil og det å jukse bevisst. Like viktig mener jeg det er å lære ungene at alle gjør feil, ingen er perfekte, men at hvis man har gått på en smell så er det mulig å reise seg igjen og komme tilbake.

Lektor Dopler: Det er ikke idrettsutøverne som bestemmer hvor ofte de skal testes. Den type langrennsutøver Johaug er har ingen prestasjonsfremmende effekt av steroider. Å bruke steroider for å bygge muskelmasse er ikke noe disse utøverne har noen nytte av. Om hun hadde testet postivit på epo eller andre kondisjonsfremmende preparater, da ville det vært en helt annen og mye mer alvorlig sak, for det ville hun hatt klare prestasjonsfremmende effekt av. Verdiene på prøvene som er tatt samsvarer også med bruken av kremen, så jeg forstår ikke hvorfor man skal mistro det.

Skrevet

vottene er kjempe gode

Skrevet

Jeg får ikke sitert innlegg:

Sug lut: Nå er det ingen her som har noen Johaugprodukter. Du trekker slutninger ut fra saken som er helt forskjellig fra det jeg gjør. Jeg tenker at man fint kan lære barna å ta ansvar for det man gjør, og samtidig lære dem at det er forskjell på det å gjøre slurvefeil og det å jukse bevisst. Like viktig mener jeg det er å lære ungene at alle gjør feil, ingen er perfekte, men at hvis man har gått på en smell så er det mulig å reise seg igjen og komme tilbake.

Lektor Dopler: Det er ikke idrettsutøverne som bestemmer hvor ofte de skal testes. Den type langrennsutøver Johaug er har ingen prestasjonsfremmende effekt av steroider. Å bruke steroider for å bygge muskelmasse er ikke noe disse utøverne har noen nytte av. Om hun hadde testet postivit på epo eller andre kondisjonsfremmende preparater, da ville det vært en helt annen og mye mer alvorlig sak, for det ville hun hatt klare prestasjonsfremmende effekt av. Verdiene på prøvene som er tatt samsvarer også med bruken av kremen, så jeg forstår ikke hvorfor man skal mistro det.

Hvorfor ble dette dopet da systematisk brukt av friidrettsutøvere og løpere om det ikke er potent? Du gjengir jo ordrett det skiforbundet sier. Du kan tro Johaug, og jeg kan la det være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...