Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #26 Skrevet 19. oktober 2016 Er du overhodet klar over hvor latterlig det ser ut med en slik bruk av emoticons? Du fremstiller deg selv som en flirende unge som bare ytrer seg for å såre. Anonymous poster hash: 16c88...da1 Hva med å ikke kuppe noen andre sin tråd med barnslige digresjoner? Kan dere ikke bare starte en egen tråd for den diskusjonen? Anonymous poster hash: ffd61...1e1
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #27 Skrevet 19. oktober 2016 Hva med å ikke kuppe noen andre sin tråd med barnslige digresjoner? Kan dere ikke bare starte en egen tråd for den diskusjonen? Anonymous poster hash: ffd61...1e1 Du vet ikke hva en digresjon er, gjør du det? Anonymous poster hash: 16c88...da1
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #28 Skrevet 19. oktober 2016 Far er voldelig, psykisk ustabil og har vært rusmisbruker i mange år. Tror jeg har grunn til bekymring. BVT og FVK er enige med meg ut fra det jeg har fortalt dem. Så ikke uttal deg om noe du ikke har peiling om. Anonymous poster hash: 2492e...a3f Hvorfor fikk du barn med ham da? Smarta👊 Anonymous poster hash: 170d8...e98
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #29 Skrevet 19. oktober 2016 Hvorfor fikk du barn med ham da? Smarta Anonymous poster hash: 170d8...e98 Ja, du fremstår jo som kjempelur selv. Kommer aldri til å skjønne at folk tydeligvis får en stor glede av å såre andre. Anonymous poster hash: 16c88...da1
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #30 Skrevet 19. oktober 2016 Det ER helt utrolig at det er konflikt mellom foreldre allerede så tidlig i barnets liv. Det er forkastelig, og jeg skammer meg over han/ oss som foreldre! Men pga min usikkerhet og bekymring omkring hans psykiske helse og omsorgsevne, så måtte det bare bli slik. Jeg har skrevet et innlegg her tidligere, og da fikk jeg over 20 svar fra ulike anonyme her inne, som sa jeg måtte holde igjen barnet for alt det var verdt! Det var far som gikk til advokat først, men jeg tok det helt til retten etter anbefaling fra barnevernet. Anonymous poster hash: 2492e...a3f Men kjære deg, DU har da ingenting å skamme deg for! Heller tvert imot. Du kjemper for å beskytte barnet ditt fra en far som dessverre er voldelig, psykisk ustabil og har rusproblemer. Det skal du være stolt av! Du kan ikke noe for hans dårlige valg, du kan ikke endre ham. Men du har gått fra en så uegnet partner og far, og det skal du være stolt av. Forstår godt at det virker tungt å anke, men jeg håper du orker det. Oppretthold kontakten med barneverne og gjør far noe bekymringsfullt igjen, så kobler du bv inn igjen. Vær stolt av deg selv. Du er sterk, så bruk den styrken til å kjempe for ditt barns beste. Anonymous poster hash: 7c17b...c4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå