Gå til innhold

Hvordan ser moderator hvem anonym er?

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Du ville ikke svare på det angående KG? Enten lot du være fordi du ikke vet (men da kunne du jo sagt det) eller fordi du ikke får svare (satser en femmer på den) eller fordi du er en del av Egmont-konspiarasjonen mot brukerne. :P

Uansett, utfallet er det samme: du svarte ikke. :(

Anonymous poster hash: f038b...879

De to foraene ledes av ulike administrasjoner. Samme eier betyr ikke samme innhold eller samme regler.

Schibsted eier f eks både Aftenposten og VG, men de er to separate redaksjoner likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ville ikke svare på det angående KG? Enten lot du være fordi du ikke vet (men da kunne du jo sagt det) eller fordi du ikke får svare (satser en femmer på den) eller fordi du er en del av Egmont-konspiarasjonen mot brukerne. :P

Uansett, utfallet er det samme: du svarte ikke. :(

Eller rett og slett fordi jeg ikke så posten din, det går litt kjapt noen ganger.  :)

Vi og KG kjører på forskjellig platform, og vi har ikke den samme versjonen av forumet som KG har. Jeg regner med at forskjellen ligger der.

Det skal jo også oppgraderes her etterhvert, og hvordan det blir da vet jeg ikke noe om.

Jeg vet heller ikke noe om en konspirasjon, og jeg elsker jo en god konspirasjonsteori ;)

Men seriøst, det er store forskjeller på KG og her, både på platform, utforming osv. Dette må du nesten ta med Ina, da hun er den rette til å svare deg på dette.

MB, Moderator

Skrevet

Dette må du nesten ta med Ina, da hun er den rette til å svare deg på dette.

MB, Moderator

Hurrmmm... Du vet, alle de som sier at hun aldri svarer på noe? Det samme er tilfelle på KG. :P

Hun svarer, men aldri på det det blir spurt om.

Angående konspirasjonsteori: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1058002-kan-alle-moderatorene-se-personalia-til-brukernavn-og-innlegg-skrevet-som-anonym/?page=3

I følge moddene på KG (jeg kjenner noen av de personlig, blant annet Yvonne) så ble muligheten for å se IP fjernet en måned før de gikk over til det nye IPBOARD-systemet. Altså, når det fortsatt var samme system som her.

Gled deg for øvrig, det var ikke en gang prøvd ut før de kjørte det på KG. Det samme vil skje her. Med påfølgende hodepine, klager, brukere som forsvinner, +++.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...