Gå til innhold

Nav svindel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun mister jo bare goder hun ikke var kvalifisert til i utgangspunktet. Du kan ikke kreve sykepenger hvis du ikke er syk eller barnetrygd hvis du ikke har barn. Og har du gjort det, så må du gi pengene tilbake.

Anonymous poster hash: 19142...cd7

Man kommer også i fengsel for OS-svindel. 

Anonymous poster hash: 09607...dc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom de har hatt forskjellig bostedsadresse, vil begge foreldre regnes som skyldige i bedrageri. Man regner med at han ellers ville registrert at han bodde sammen med henne med mindre han var klar over bedrageriet. Hvis det er snakk om 2-300 000, vil det også føre automatisk til ubetinget fengsel for begge foreldre. Jeg vet ikke om det påvirker avgjørelsen din...

Anonymous poster hash: 1f1b9...680
Skrevet

Jeg er bare generelt litt nysgjerrig på dette her og som nevnt over så vet jeg ikke hvem dette gjelder da det var min venninne som luftet problemstillingen til meg ang ett tidligere par som er bekjente av henne. I utgangspunktet så er jo det som er gjort helt feil men samtidig syntes jeg det blir litt feil av min venninne å melde. Hva far har visst eller ikke ble jeg ikke fortalt noe om og tviler på at det har noe å si for min venninne. Hun ble vel mest overrasket over å få vite dette om hennes bekjente og stilte meg ett løst spm om hva jeg tenkte om det. Som jeg også sa så skal man vel være ganske så sikker i sin sak om man blander seg inn og det meste hun vet er jo gjennom andre så jeg tenker det er altfor lite konkret.

Anonymous poster hash: 63604...892

Skrevet

ligg unna

Anonymous poster hash: 999d4...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...