Gå til innhold

Katter altså!!!! Sikkert stas for eierne, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pøs på med edikk - det ha jeg gjort i oppkjørselen og innmed huset.

Anonymous poster hash: 23847...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI sier at de måtte vaske skoene for kattebæsj, så da er det nok kanskje sant!

Jeg er glad i dyr, men er ikke begeistret for at noen mener at deres husdyr i tettbygde strøk skal kunne få lov til å bruke naboens hage som toallett UAVHENGIG av om de graver det ned eller ikke.

Har du katt i tettbygde strøk, så sørger du for at katten gjør fra seg slik at det ikke sjenerer naboene. Så enkelt er det!

(og joda - katter kan oppdras)

Anonymous poster hash: 02716...219
Skrevet

"I følge lederen i Norsk Huskattforening, Bodil Eikeset, graver kattene ned avføringen sin.

- Den vil aldri sette seg ned midt på en plen. Den leter seg frem til et sted hvor den kan grave ned avføringen. Og når det gjelder tissingen, er det urinen fra ukastrerte hannkatter som først og fremst lukter. Men i dag sørger de fleste for å kastrere sine hannkatter.

Hennes råd til å bli kvitt katter som gjør fra seg i andres hager, er å stå klar med en sprayflaske med vann." Katten vil ikke kommet tilbake, hevder hun

Anonymous poster hash: b14de...961

Hvor mange timer i døgnet skal jeg sitte klar med sprayflasken da? Kan jeg sykemelde meg slik at jeg får tid til å sitte der? Eller skaffe meg au pair?

Anonymous poster hash: cfd22...d3a

Skrevet

Har naboen din kattedo tilgjengelig for katten når den er ute? Hvis ikke, ville jeg krevd det med en gang. Er naboen vanskelig og nekter dette, kan han få katteskiten i retur. Plukk den opp og legg den på naboens tomt.

Ville også forsøkt å dusje katten med vann, og da med fullt trykk på hageslangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...