Gå til innhold

Katter altså!!!! Sikkert stas for eierne, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp brukt en halvtime på å skrape og vaske bort kattebæsj fra egne sko, min lille 1-årings fine nye sko, verandaen og dørmatta😡😡 Er så dritt lei naboens katter som bæsjer ned hele hagen vår, oppkjørsel og inngangsparti. Kanskje jeg skal begynne å sende ungene mine inn i hagen deres for å bæsje litt i buskene deres også, så kan de se hvor nice det er å få tomta si stinket ned med andres møkk?? Såklart skal jeg ikke det, men det er jaggu meg en besnærende tanke på dager som denne... Hvorfor er det helt innafor liksom, når hundeeiere og alle andre må rydde opp etter seg?!? Dagens arggh herfra, godt å få det ut😖

Anonymous poster hash: 04de0...700

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Ojojoj! Ikke stikk hånda inn i vepsebolet nå!

Folk som ikke liker katter er regnet som grusommere enn Idi Amin her på forumet.

Skrevet

Har aldri sett katter som bæsjer slik. De graver det jo ned??? Hunder som har eiere som ikke plukker opp dritten, derimot.... Samt den konstante gneldringen....Huff. Er så glad vi ikke har en eneste hund i området her. Bare en haug med katter :) (Og det er ikke noe bæsj etter dem. Lurer på hvorfor? Og jeg har ikke katt selv.)  

Anonymous poster hash: b14de...961
Skrevet

Har aldri sett katter som bæsjer slik. De graver det jo ned??? Hunder som har eiere som ikke plukker opp dritten, derimot.... Samt den konstante gneldringen....Huff. Er så glad vi ikke har en eneste hund i området her. Bare en haug med katter :) (Og det er ikke noe bæsj etter dem. Lurer på hvorfor? Og jeg har ikke katt selv.)  

Katter graver det ikke ned, de sparker for å spre det

Anonymous poster hash: 59647...6df

Skrevet

Nettopp brukt en halvtime på å skrape og vaske bort kattebæsj fra egne sko, min lille 1-årings fine nye sko, verandaen og dørmatta Er så dritt lei naboens katter som bæsjer ned hele hagen vår, oppkjørsel og inngangsparti. Kanskje jeg skal begynne å sende ungene mine inn i hagen deres for å bæsje litt i buskene deres også, så kan de se hvor nice det er å få tomta si stinket ned med andres møkk?? Såklart skal jeg ikke det, men det er jaggu meg en besnærende tanke på dager som denne... Hvorfor er det helt innafor liksom, når hundeeiere og alle andre må rydde opp etter seg?!? Dagens arggh herfra, godt å få det ut

Anonymous poster hash: 04de0...700

Stakkars det kan være ein katt som bor 1 km fra ditt hus. 

Anonymous poster hash: 50c47...d86

Skrevet

Nei, de graver det ned. Tosken

Anonymous poster hash: 47b47...f4c

Skrevet

Herregud, er du 5 år eller?

Skrevet

Hvordan kan du vite at det er en kattebæsj som har blitt tråkket på?

Jeg bruker sjeldent å kunne identifisere hvilke dyr (eller menneske) avføringen stammer fra når jeg er så uheldig at jeg har tråkket i dritt...

Anonymous poster hash: 0933f...6cb

Skrevet

Nei de graver det ned Einstein

Anonymous poster hash: 3b8ed...26f

Skrevet

Nei de graver det ned Einstein

Anonymous poster hash: 3b8ed...26f

Eh, nei de gjør ikke alltid det. Her driter kattene på gressplenen, på plattingen, på trappa. Jeg hater de jævla dyra og eierne deres.

Anonymous poster hash: 18365...3c3

Skrevet

Katter sparker med bakbeina ja, fordi de graver med dem! Har aldri i mitt liv sett en katt som gjør fra seg slik som du beskriver.

Anonymous poster hash: 241a3...79b

Skrevet

Kattebæsj er så hæslig... (Hundebæsj også).

Har selv katt, og de gangene katta har prøvd å bæsje i feks blomsterbedd, har jeg sprayet "kattespray", eller strødd pepper rundt om.

Anonymous poster hash: a089c...a66

Skrevet

For ikke å snakke om håret som kommer på alt sv utemøbler så fort du snur ryggen til. Jeg bare eeeelsker å vaske stolputene etter skitne katter 💕

Anonymous poster hash: 301d7...047

Gjest Antarctica
Skrevet

I så fall er de ikke veldig flinke til det. For resultatet er som oftest spredning, ikke nedgraving.

Skrevet

"I følge lederen i Norsk Huskattforening, Bodil Eikeset, graver kattene ned avføringen sin.

- Den vil aldri sette seg ned midt på en plen. Den leter seg frem til et sted hvor den kan grave ned avføringen. Og når det gjelder tissingen, er det urinen fra ukastrerte hannkatter som først og fremst lukter. Men i dag sørger de fleste for å kastrere sine hannkatter.

Hennes råd til å bli kvitt katter som gjør fra seg i andres hager, er å stå klar med en sprayflaske med vann." Katten vil ikke kommet tilbake, hevder hun

Gjest Antarctica
Skrevet

"I følge lederen i Norsk Huskattforening, Bodil Eikeset, graver kattene ned avføringen sin.

- Den vil aldri sette seg ned midt på en plen. Den leter seg frem til et sted hvor den kan grave ned avføringen. Og når det gjelder tissingen, er det urinen fra ukastrerte hannkatter som først og fremst lukter. Men i dag sørger de fleste for å kastrere sine hannkatter.

Hennes råd til å bli kvitt katter som gjør fra seg i andres hager, er å stå klar med en sprayflaske med vann." Katten vil ikke kommet tilbake, hevder hun

Den leter seg sikkert frem til en slik plass, ja. Men lykkes den...? Det er spørsmålet!

Skrevet

De fleste katter graver nok ned, men ikke idioten av nabokatten her. Den driter både midt i gården vår på asfalten, og midt i stien på utsiden av huset.

Er generelt veldig glad i katter, men den katten der begynner å gå meg på nervene. Lurer på om den kanskje er litt hjerneskadet eller noe siden den gjør fra seg absolutt overalt.

Skrevet

Hadde katter gravd det ned , så hadde ikke det møkkaskinnet skete inne bak gardinene i stua her om dagen, som hevn fordi den ble dusjet!!

Anonymous poster hash: f7743...163
Skrevet

Nabokattene her graver ikke ned dritten sin. Den bæsjer (og tisser) på plenen, på trappa, inne i huset vårt, i vogna, på terrassemøblene osv.

Hver dag, før barna kan gå ut å leke i hagen, må jeg saumfare tomten og fjerne dritten. Vogner og hagemøbler må tas inn når det ikke er i bruk. Har allerede kastet en vogn og stolputer, samt et teppe i stua. Nevnte jeg katten som gjorde fra seg i klesskapet mitt?

Vi kan ikke ha vinduer og dører i 1. etasje og kjeller åpen, da kommer katter inn. Klatrer opp på kjøkkendisken og slikker på det meste.

Vi har prøvd med vann, vi har prøvd med forskjellig typer midler som katter ikke liker, bl. a sånne kuler. Det virker ikke.

Jeg fatter ikke og begriper at folk skaffer seg katt når de bor i tettbygde strøk. Katter hører til på gårder og i skogen, ikke i boligstrøk.

Ene uteboden vår er rene kattebordellet. Den ulingen og nedpissingen hele kvelden og natten. Fysj.

Anonymous poster hash: ace83...f98
Skrevet

Hadde katter gravd det ned , så hadde ikke det møkkaskinnet skete inne bak gardinene i stua her om dagen, som hevn fordi den ble dusjet!!

Anonymous poster hash: f7743...163

😂😂😂

Anonymous poster hash: c799c...546

Skrevet

"I følge lederen i Norsk Huskattforening, Bodil Eikeset, graver kattene ned avføringen sin.

Skulle ønske noen hadde fortalt dette til den katten sin stadig kommer hit og gjør fra deg midt på plenen. Tror den gjør det for å vise at den eier plenen, for alltid når vi tar det bort er det tilbake dagen etter. Hvis vi ikke bruker den delen av hagen på noen dager, så er det tydelig at den bare har vært det en gang.

Anonymous poster hash: f4c1d...e68

Skrevet

Nabokattene her graver ikke ned dritten sin. Den bæsjer (og tisser) på plenen, på trappa, inne i huset vårt, i vogna, på terrassemøblene osv.Hver dag, før barna kan gå ut å leke i hagen, må jeg saumfare tomten og fjerne dritten. Vogner og hagemøbler må tas inn når det ikke er i bruk. Har allerede kastet en vogn og stolputer, samt et teppe i stua. Nevnte jeg katten som gjorde fra seg i klesskapet mitt?Vi kan ikke ha vinduer og dører i 1. etasje og kjeller åpen, da kommer katter inn. Klatrer opp på kjøkkendisken og slikker på det meste.Vi har prøvd med vann, vi har prøvd med forskjellig typer midler som katter ikke liker, bl. a sånne kuler. Det virker ikke.Jeg fatter ikke og begriper at folk skaffer seg katt når de bor i tettbygde strøk. Katter hører til på gårder og i skogen, ikke i boligstrøk.Ene uteboden vår er rene kattebordellet. Den ulingen og nedpissingen hele kvelden og natten. Fysj.  Anonymous poster hash: ace83...f98

Dette her er så ille at det hadde jeg aldri godtatt.

Hadde tatt det opp med eier. For at de skal skjønne omfanget hadde jeg ringt og bedt de over på besøk hver gang katten gjør noe.

Bryr de seg ikke hadde jeg anmeldt dem for misligholding av dyr og krevd erstatning.

Blir nok henlagt, men jeg hadde seriøst startet en bli kvitt den katten aksjon.

Anonymous poster hash: e31f6...fd7

Skrevet

Kattene vi hadde og har i nabolaget her graver ikke ned bæsjen sin. Ihvertfall ikke de jeg har sett som har sittet og driti i hagen min, ved postkassestativet osv. 

Jeg lurte en gang på om ene naboen min hadde blitt sprø for han fløy rundt ute her med spade rett som det var. Til slutt måtte jeg spørre han. Hver gang han så katten sin sette seg til å drite så følte han at han måtte ta det opp. Da ga jeg han en klem og sa at det likte jeg. 

Vi prøvde alt mulig rart av midler og skremsel for å få slutt på at kattene kom inn i hagen her og dreit. Det ga seg ikke før vi fikk hund. Da sørget han for å holde de unna.

Er vel med katter som med oss mennesker, forskjellige utgaver av de også. 

Tenker at noen graver ned dritten (eller later som) og noen gidder ikke å prøve en gang.

Anonymous poster hash: a33d0...399
Skrevet

Hvis det er slik at alle katter graver ned møkka si så har kattene i nabolaget her gått glipp av det memoet ihvertfall...

Vi har kjøpt noe på Jernia, en grønn guffe som lukter råtten taco, som har virket såpass effektivt at alle kattene gikk over til naboen og gjorde sitt fornødne der i stedet.

Og er en dør åpen så sitter det en katt inne med en gang. Så jeg er helt enig med deg HI, hvorfor er det greit fordi det er en katt og ikke en hund???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...