Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Please, når ungene ikke er store nok til å dra alene i bursdager, ikke inviter! Barnehagebursdager er noe forbasket tull, vi er mange om å mene det utenfor Internett. Barn som er 5 og 6 år (og opp) kan fint dra i bursdager alene, men barn på 2 og 3 år? Nei! Det er for tidlig. Tilnærmet ingen foreldre (snakker ikke om dere her inne nå, men om folk utenfor skjermen ) liker eller ønsker å være med barnet sitt i en barnebursdag. VENT TIL UNGENE ER STORE NOK TIL Å GÅ SELV. Det er så utrolig fjollete med barnebursdag for barn på 3 år. En liten oppfordring. Anonymous poster hash: 7b329...daf
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 En vill og gal tanke her; kan det tenkes at ungene, som faktisk er målgruppen, liker å gå i barnebursdager når de er 4-5 år? Om de gjør det er det vel det som er poenget. Eller har dere noe altfor viktig å gjøre akkurat de 2 timene en sjelden gang? Anonymous poster hash: 41d3d...a1f
sug lut Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 har du generelt ikke tenkt å gjøre alt du ikke har lyst til opp gjennom barnas oppvekstår, uavhengig av hva de selv ønsker og har glede av?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg driter da i om foreldrene liker bursdagen, det er barna som er gjestene! La være komme da, barnet ditt får nok oppdatering om hva som har skjedd neste barnehagedag, så hn går nok ikke glipp av noe.. Anonymous poster hash: 7746a...674
februarprins2013 Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 det gjør man som man vil men skal ha bursdag for han i huset her i februar ,da er han 4 folk begynner når de selv vil
It's all about me Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Gidder du ikke følge barnet ditt i bursdag er det da bare å la være. Det finnes mange verre ting en må stille opp på etterhvert enn det. Jeg har alltid fulgt mine barn med glede. Ikke fordi jeg synes det er så forbaska gøy, men fordi barna elsker det. To av tre nektet å ha meg med fra de var 3år, siste trengte noe følge et par år til. Ser ikke noe stress med det. Å droppe å invitete noen få når hele grupper inviteres, bare fordi foreldrene synes det er pyton å bli med er da bare for slemt...mot barna. Sorry, men jeg gir fullstendig blaffen i om foreldrene synes det er kjedelig å bringe barna i bursdag. Bursdagene legger jeg opp så de blir morsomst for barna. Det er tross alt barnebursdag. Endret 18. oktober 2016 av It's all about me!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 Du er en av de som hadde hatt jævlig godt av å ta deg bryet med og bli kjent med andre foreldre! Anonymous poster hash: 44d31...a20
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #8 Skrevet 18. oktober 2016 Barn elsker bursdager, derfor går man i bursdagene. Ingen voksne dør av å sosialiseres sammen med andre foreldre en gang i blant. Her er forresten barnebursager veldig populært, og foreldrene lir igjen av fri vilje! Noen må jo spise opp kakene og. Koselig å drikke kaffe sammen, og ofte er vi en fast gjeng.. (De som ikke vil, drar igjen, og går glipp av mye moro). Anonymous poster hash: d6d31...6f8
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #9 Skrevet 18. oktober 2016 Skikkelig smart og varm du. Bruk hodet! Vi inviterer ikke barna for foreldrenes del, vi inviterer for barna. At du kjedere deg er ett fett. Anonymous poster hash: 68bdb...64f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #10 Skrevet 18. oktober 2016 Hva du liker eller ikke liker driter jeg i. Min 4-åring er bestevenn med din 3-åring, og da blir hun bedt i bursdag. Jeg synes ikke det er så kult å være med i barnebursdag heller, men minste her (3 år) har akkurat fått sin første bursdagsinvitasjon etter å ha bevitnet støresøsken dra i utallige bursdager. Den lille 3 år gamle kroppen som lyste opp og danset av glede er viktigere enn at jeg synes det er kjipt å måtte være med henne. Anonymous poster hash: efce3...be6
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #11 Skrevet 18. oktober 2016 Enig i at barnebursdager ikke nødvendigvis trengs før rundt 5-6 år. Det er min mening. Men blir en av barna bedt før det, får de så klart gå, da med mamma eller pappa. Hater å sitte med mennesker jeg ikke kjenner (nei, jeg kjenner ikke alle i barnehagen). Men for det første vil jeg ikke holde mitt barn utenfor, og for det andre vil jeg ikke ta fra barna mine muligheten til å ha det sosialt (blir kanskje det samme). Anonymous poster hash: 868ad...531
Ladybugg Skrevet 18. oktober 2016 #12 Skrevet 18. oktober 2016 Hmmm da er jeg unaturlig for jeg synes det er koselig å bli med i bursdag 👍😊 og vis du lurer så har jeg tre barn 😉
Marriet Skrevet 18. oktober 2016 #13 Skrevet 18. oktober 2016 Med mindre noe alvorlig kommer i veien drar vi alltid dit vi er invitert. Uansett alder. Noen har invitert oss, noen har tenkt på oss og for noen er det viktig at vi kommer. Uansett hvor lite lyst jeg måtte ha. Samme med ungen. Det finnes alltids kaffe og en stol. Mer trenger ikke jeg.
Roheryn Skrevet 18. oktober 2016 #14 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg liker ikke å selge julenek for korpset, eller langdryge foreldremøter. Jeg liker ikke høylytte juletrefester, og jeg liker ikke "sommer"avslutninger utendørs i regn og ti grader. Ikke liker jeg snørr, bæsj, spy og "blinke blinke stjerne lill" i Franklin-oversettelse hver jævla kveld i årevis heller Men, det er faktisk en del av pakken når man får barn. Det er mange ting jeg elsker med å være mamma, og de mindre sjarmerende sidene får man bare tyne seg igjennom. En fireåring skjønner veldig godt konseptet barnebursdag, og min eldste ville i alle fall blitt dypt skuffet om vi hoppet over.
Elsker livet Skrevet 18. oktober 2016 #15 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg liker ikke å gå i dåp, konfirmasjon eller bryllup. Misliker det veldig, men jeg kan ikke be folk om å ta hensyn til det.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #16 Skrevet 18. oktober 2016 Du burde kanskje sette barnet ditt først, og faktisk tenke over at det kan være en god investering å bli kjent med de andre foreldrene. Her har jenta vært på bursdag siden hun var tre, og jeg har med glede fulgt henne og vært i bursdagen. Jeg er også takknemlig for å ha fått den muligheten til å bli kjent med de andre foreldrene, og noen av dem har også blitt gode venner. Men selvfølgelig, du liker det jo ikke så da betyr det jo ikke noe hva barnet ditt liker...noen foreldre er etter min mening totalt på bærtur og du er en av dem. Anonymous poster hash: 2a990...747
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #17 Skrevet 18. oktober 2016 Sist inviterte vi bare årskullet i 5-årsdag i håp om å slippe så mange foreldre, men ca 2/3 ble igjen, selv om barna deres løp inn og overså foreldrene fullstendig fra begynnelse til slutt. Så jeg tror noen foreldre liker det litt også. Hvis det bare er det at du synes det er kjedelig, så bør du ta deg sammen. Jeg har sosial angst og har tvunget meg selv til å gå i mange barnebursdager. For barnet mitt elsker det, og da er det verdt det. Anonymous poster hash: 32211...4be
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #18 Skrevet 18. oktober 2016 Så jeg skal si til min 4-åring at han ikke får ha bursdagsselskap fordi andre voksne ikke liker det? Du er ond. Gjennomført. Skaff deg litt menneskekjærlighet. Anonymous poster hash: a8a1c...5f7
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #19 Skrevet 18. oktober 2016 Her er det vanlig å starte når de er 4 år. Hadde vi blitt invitert i 3-årsdag hadde vi takket pent ja og møtt opp. Jeg synes det er hyggelig. Det er uansett to timer av livet så om du ikke liker det varer lidelsen bare et begrenset tidsrom. Oppfordring fra meg; inviter til bursdag om du har lyst! Anonymous poster hash: 88d1e...01d
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #20 Skrevet 18. oktober 2016 Rar omgangskrets du har! Her blir over halvparten av foreldrene igjen selv når barna er 5-6 år, fordi det er koselig og sosialt. Fint å bli litt kjent med de andre foreldrene Anonymous poster hash: 9c22b...78e
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2016 #21 Skrevet 18. oktober 2016 Bursdager for småbarn feires med familie.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #22 Skrevet 18. oktober 2016 har du generelt ikke tenkt å gjøre alt du ikke har lyst til opp gjennom barnas oppvekstår, uavhengig av hva de selv ønsker og har glede av? Jeg forstår ikke setninger som ikke har noen relevans. Forsøk igjen, og finn frem IQ'en din så kanskje noen forstår hva du forsøker å lyve om Anonymous poster hash: 7b329...daf
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #23 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg driter da i om foreldrene liker bursdagen, det er barna som er gjestene! La være komme da, barnet ditt får nok oppdatering om hva som har skjedd neste barnehagedag, så hn går nok ikke glipp av noe.. Anonymous poster hash: 7746a...674 Man sender da ikke 2-åringer alene i bursdag.. det skjønner enhver ansvarlig mor. Måtte du virkelig bli fortalt det? Anonymous poster hash: 7b329...daf
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #24 Skrevet 18. oktober 2016 Man sender da ikke 2-åringer alene i bursdag.. det skjønner enhver ansvarlig mor. Måtte du virkelig bli fortalt det? Anonymous poster hash: 7b329...daf ?? Anonymous poster hash: 7746a...674
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #25 Skrevet 18. oktober 2016 Du er en av de som hadde hatt jævlig godt av å ta deg bryet med og bli kjent med andre foreldre! Anonymous poster hash: 44d31...a20 Hvorfor det? Jeg kjenner dem godt allerede. Skal jeg bli mer intim med dem, mener du? Spørre om sexliv og andre intime greier; ta vennskapet på et nytt nivå? Hva sikter du til, siden du vet så mye om min relasjon til andre foreldre (som også er imot barnebursdager når ungene ikke kan gå alene)? Anonymous poster hash: 7b329...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå