Gå til innhold

Hvorfor har han så fett hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! :)

Sønnen min på rundt 16 år, har ganske fett hår. Han pleide å bruke caps hele tiden før, inne også, men nå bruker han bare hårbånd. Han dusjer håret med shampo 1 gang i uka ca. Men etter 2-3 dager så blir håret hans fett igjen, hva skyldes dette? Han tar litt på håret sitt innimellom, men ikke mer enn vanlig.

Anonymous poster hash: 293e0...606
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke vanlig å bare vaske håret en gang i uken vel? :o

Anonymous poster hash: d3dc9...7b0

Skrevet

Det er da vanlig å få fett hår når man er på vei til å bli voksen. Jeg har måttet vaske håret annenhver dag siden jeg kom i puberteten.

Anonymous poster hash: 2922d...5be

Skrevet

Vasker håret en gang i uka?? Håret mitt blir også fett om jeg ikke vasker det på flere dager.. jeg må vaske annenhver dag for at det ikke skal bli fett..

Trener han ikke?

Anonymous poster hash: cbdcb...d2b

Skrevet

Det sier seg vel selv. Han bør vaske håret hver 2-3. dag da. Det er ikke normalt å ha fint og rent hår i en uke uten vask!

Skrevet

Ikke så rart om håret er fett når han kun dusjer en gang i uken.

Skrevet

Er vel ikke vanlig å bare vaske håret en gang i uken vel? :o

Anonymous poster hash: d3dc9...7b0

Haha vet ikke. Hvor ofte vasker du det da?

Skrevet

Vasker håret en gang i uka?? Håret mitt blir også fett om jeg ikke vasker det på flere dager.. jeg må vaske annenhver dag for at det ikke skal bli fett..

Trener han ikke?

Anonymous poster hash: cbdcb...d2b

Hm. Nei han trener ikke nå, men gjorde før. Hvor ofte bør han vaske håret syns du?

Skrevet

Jeg må vaske håret hvertfall hver 2.dag, i puberteten måtte jeg vaske det HVER dag.. så det gjelder vel gutter også...

Anonymous poster hash: 16e4a...6dd

Skrevet

Hm. Nei han trener ikke nå, men gjorde før. Hvor ofte bør han vaske håret syns du?

2.hver dag

Skrevet

Altså.. man vasker håret når (helst før) det blir fett. Trodde dette var allmennkunnskap.

Skrevet

Jeg må vaske håret hvertfall hver 2.dag, i puberteten måtte jeg vaske det HVER dag.. så det gjelder vel gutter også...

Hvordan shampoo bruker du? Guttungen liker ikke å vaske håret, siden han syns at håret blir veldig tørt på en måte dagen etter vasking. Blir lissom vanskelig å style det.

Skrevet

Altså.. man vasker håret når (helst før) det blir fett. Trodde dette var allmennkunnskap.

Joda. Men å vaske håret hver dag? Okei..

Men skal be han vaske det oftere i uka. 

Skrevet

Han har fett hår fordi han vasker det for sjelden. Hvis han synes håret blir tørt kan han bruke litt balsam :)

Skrevet

Altså, hvor ofte vasker du selv håret? Trodde dette var sånt som alle visste...

Skrevet

I puberteten er vel det ganske vanlig?

Har han langt hår?

Min mann har kort hår og vasker håret to ganger om dagen. Ikke fordi det er fett, men første gang for å dusje før jobb og andre gang for å vaske ut voksen (og som regel har han jobbet med oppussing også).

Så om han har langt hår: klipp det kort(ere).

Skrevet

Har han langt hår?

Min mann har kort hår og vasker håret to ganger om dagen. Ikke fordi det er fett, men første gang for å dusje før jobb og andre gang for å vaske ut voksen (og som regel har han jobbet med oppussing også).

Skrevet

Han har fett hår fordi han vasker det for sjelden. Hvis han synes håret blir tørt kan han bruke litt balsam :)

Hmm ok. Har du noe tips til balsam da? ;)

Skrevet

Altså, hvor ofte vasker du selv håret? Trodde dette var sånt som alle visste...

Kanskje 2 ganger i uka. Men håret mitt er ikke noe fett eller slikt, veldig bra.

Skrevet

Har han langt hår?

Ja, han har mer langt enn kort. Han sparer til manbun.

Skrevet

Hmm ok. Har du noe tips til balsam da? ;)

Hoho, du spør ikke helt rette personen her. Jeg bruker first price fortiden, den kan jeg være raus med og funker utmerket til mitt tørre og frissete hår ;)

Skrevet

Jeg er mann, men kan dere forklare meg hva balsam er?

Skrevet

Jeg er mann, men kan dere forklare meg hva balsam er?

Et kremet hygieneprodukt som inneholder glattende serum som brukes for å lukke hårskjell. Masser inn i vått hår og skyll. Står det på wikipedia ;)

Skrevet (endret)

Dette må jo være tull. Så dum går det ikke an å være. Håret er fett fordi det vaskes for sjelden. Mange i puberteten må vaske håret hver dag.

Endret av Blondzilla
Skrevet

Ja, han har mer langt enn kort. Han sparer til manbun.

Da bør han HVERTFALL vaske det MYE oftere! Finnes ikke noe enklere enn mannfolk med langt, fett hår 🙊 hadde klippet det kort om jeg var hans mor 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...