Mumua Skrevet 17. oktober 2016 #26 Skrevet 17. oktober 2016 Mange menn sliter med et gammeldags hore/madonna-kompleks. De vil ha en jomfru med masser av seksuell erfaring, men erfaringen skal hun liksom ha skaffet seg hos erkeengelen Gabriel... Det gjorde jeg, Gabriel er litt av en rakker i senga!
Havhesten Skrevet 18. oktober 2016 #27 Skrevet 18. oktober 2016 Herregud. Fortid er fortid. Nåtid er nåtid. Han liker deg fordi du er den du er. Du er resultat av historien din. Det innebærer fortiden.. Fortell ham i klartekst at det må han leve med. Herregud
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #28 Skrevet 18. oktober 2016 Herregud. Fortid er fortid. Nåtid er nåtid. Han liker deg fordi du er den du er. Du er resultat av historien din. Det innebærer fortiden.. Fortell ham i klartekst at det må han leve med. HerregudBra svart👍 Anonymous poster hash: e8ed0...251
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #29 Skrevet 18. oktober 2016 Dette er hans problem, og ikke ditt. Hans problem = han som må gjøre noe med det, ikke du. Ville fortalt ham at det var du som lurte, og hvis han sliter med svaret han etterspurte er det han som må jobbe med det, ikke du. Du får ikke gjort noe med fortiden din uansett. Anonymous poster hash: 04089...458
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #30 Skrevet 18. oktober 2016 Tenker det er like greit om han ikke takler dette slik at du blir kvitt ham. Denne mannen blir det mye større problemer med om forholdet fortsetter. Få IKKE barn med ham! Anonymous poster hash: 0f7ed...4f8 Jeg tenker det samme. Store varselslamper. Anonymous poster hash: e526d...77b
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #31 Skrevet 18. oktober 2016 Er de gode venner av han side han reagerer slik? Om de bare er bekjente, gamle klassekamerater ol så burde det virkelig ikke bety noe. Men en gang så hooka jeg opp med en fyr å vå hadde nesten sex. Er svært glad for at vi ikke hadde det for I dag er denne fyren gift med min søster og far til 3 av mine tanten barn 😂😂😂 kunne blitt ekstremt kleint om vi hadde tatt den hekt ut 😵😫😓 Anonymous poster hash: d3589...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå