Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Hvordan reagere hva si? Elsker virkelig kjæresten min. Men jeg har vært med 2 han kjenner. Før hans tid. Han er usikker på om han kan leve med det. Vært sammen 6 mnd. Hva si til min fordel? Anonymous poster hash: e8ed0...251
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Hvor gamle er dere? Alle har vel en fortid ? Få han til å ramse opp de han har vært med,kanskje det er noen du kjenner? Ærlig talt, den "kjæresten" der hadde jeg kutta... Lukter kontrollfreak lang vei. Anonymous poster hash: 42763...498
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Ærlig talt, den "kjæresten" der hadde jeg kutta... Lukter kontrollfreak lang vei. Anonymous poster hash: 42763...498 Sant det. Enig med dette. Anonymous poster hash: e526d...77b
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Har han en seksuell fortid eller er han jomfru selv? Be ham klappe igjen, han har faktisk ikke noe med det. Klarer han ikke la det ligge får du være glad å bli kvitt ham. Klikker han på slike bagateller, hva gjør han når det gjelder? Anonymous poster hash: b5a14...08c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Oi, så han ikke den komme før nå?! Du får si at han får ta seg en pause. Kanskje venter du på han. Dukker han opp igjen vil du ikke høre snakk om selvfølgeligheter han plutselig skal lage et problem ut av en eneste gang til! Også lar du han gå og kontakter han aldri igjen! Anonymous poster hash: 566d9...190
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Han har ikke vært med mange. Jeg vet hvem. Blir så lei meg. Anonymous poster hash: e8ed0...251
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg forstår han, for jeg hadde heller ikke villet ha en som mine venninner hadde holdt på med. Men da burde han ikke ha involvert seg med deg heller. Eller tok det tid før han fikk vite det? Jeg er helt enig i at man ligger med de man vil, uavhengig av hvilket kjønn man har. Så det handler ikke om det. Men jeg hadde ikke giddet. Anonymous poster hash: 519e4...19a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Han har ikke vært med mange. Han skulle vite hvem jeg har vært med fikk det og se nå. Uansett har han andre gode verdier som jeg ikke har opplevd før. Anonymous poster hash: e8ed0...251
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Han skulle vite hvem jeg har vært med fikk det og se nå. Anonymous poster hash: e8ed0...251 Beklager, men da har jeg ingen sympati eller medfølelse med han. Dette har han tråkket borti selv. Er han ikke mann nok til å vite hvem du har hatt sex med skal han heller ikke spørre. Anonymous poster hash: e526d...77b
sug lut Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 Han har ikke vært med mange. Han skulle vite hvem jeg har vært med fikk det og se nå. Uansett har han andre gode verdier som jeg ikke har opplevd før. Anonymous poster hash: e8ed0...251 Tulling. Kikker han i nøkkelhull får han finne seg i å få døra i øyet. Og uansett: "han skulle vite"? Der hadde jeg sagt takk for meg. Ingen kjæreste har noe med å "skulle vite" noe som helst på noe som helst punkt i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 Han har ikke vært med mange. Han skulle vite hvem jeg har vært med fikk det og se nå. Uansett har han andre gode verdier som jeg ikke har opplevd før. Anonymous poster hash: e8ed0...251 Hvorfor skulle han vite det? At han forlangte å vite det får mine varsellamper til å lyse, denne mannen blir ikke enkel å leve med.... Jeg hadde aldri fortalt det, og jeg hadde vært veldig skeptisk til å innlede et forhold med en mann som til de grader skal ha innsyn og kontrollere alt. Jeg setter veldig stor pris på respekt, generøsitet og det å helt naturlig stole på hverandre og være trygge på hverandre. Mistenksomhet, snoking, sjalusi, forlange å vite ting osv er ikke ting jeg vil ha i mitt forhold, jeg hadde blitt kvalt Anonymous poster hash: 5d8f6...497
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 Min egen mann har også blitt sånn - han vil ikke ha sex med meg lenger fordi jeg har hatt "for mange" (13 stk før ham, vi ble sammen da jeg var 31 og han 38). Han har hatt lang rekke av damer (rundt 60-70), det meste ONS, men det plager ham ikke liksom. To av de jeg har vært med vet han hvem er, men det er ingen nære kompiser. Jeg kjenner også 4 av hans ekser. Anonymous poster hash: 2f6cd...8a7
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #13 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg forstår han, for jeg hadde heller ikke villet ha en som mine venninner hadde holdt på med. Men da burde han ikke ha involvert seg med deg heller. Eller tok det tid før han fikk vite det? Jeg er helt enig i at man ligger med de man vil, uavhengig av hvilket kjønn man har. Så det handler ikke om det. Men jeg hadde ikke giddet. Anonymous poster hash: 519e4...19a Han har visst lenge. Anonymous poster hash: e8ed0...251
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #14 Skrevet 17. oktober 2016 Min egen mann har også blitt sånn - han vil ikke ha sex med meg lenger fordi jeg har hatt "for mange" (13 stk før ham, vi ble sammen da jeg var 31 og han 38). Han har hatt lang rekke av damer (rundt 60-70), det meste ONS, men det plager ham ikke liksom. To av de jeg har vært med vet han hvem er, men det er ingen nære kompiser. Jeg kjenner også 4 av hans ekser. Anonymous poster hash: 2f6cd...8a7 Er han psykisk syk? Anonymous poster hash: 38649...96a
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #15 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg veide for og imot om jeg skulle fortelle. Fant ut at det var best det kom fra meg. Han har hatt 4 jeg 9. Blitt kjent med mine barn de forguder han. Kan han ikke innse at fortid er og blir fortid? Anonymous poster hash: e8ed0...251
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #16 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg veide for og imot om jeg skulle fortelle. Fant ut at det var best det kom fra meg. Han har hatt 4 jeg 9. Blitt kjent med mine barn de forguder han. Kan han ikke innse at fortid er og blir fortid? Anonymous poster hash: e8ed0...251 9? 😂 Du er jo praktisk talt jomfru Maria her 😂 Det er ett ligg annethvert år mellom 16 og 30 😆 Anonymous poster hash: 00e4b...f39
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #17 Skrevet 17. oktober 2016 9? 😂 Du er jo praktisk talt jomfru Maria her 😂 Det er ett ligg annethvert år mellom 16 og 30 😆 Anonymous poster hash: 00e4b...f39 Og jeg er 16 år eldre enn det. Anonymous poster hash: e8ed0...251
amandine Skrevet 17. oktober 2016 #18 Skrevet 17. oktober 2016 Det er virkelig ikke (eller burde ikke være) ditt problem om han har problemer med det. Det er i aller høyeste grad hans problem. Du får be ham tenke seg om og finne ut av det. Han kan ikke holde på sånn! Du kan ikke, vil ikke og bør ikke forandre noe som helst, det er han som sitter på nøkkelen. Voksne mannen må få huet ut av r---.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #19 Skrevet 17. oktober 2016 9? 😂 Du er jo praktisk talt jomfru Maria her 😂 Det er ett ligg annethvert år mellom 16 og 30 😆 Anonymous poster hash: 00e4b...f39 Det kan jo tenkes at hun har ligger med hver enkelt mer enn en gang, da eller? 😂 "Nei, nå har vi gjort det, ut med deg!" Anonymous poster hash: 39368...61e
prekæs Skrevet 17. oktober 2016 #20 Skrevet 17. oktober 2016 Kjære vene. Du har ikke opplysningsplikt om hva du har vært med på. Ikke til noen.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #21 Skrevet 17. oktober 2016 Kjære vene. Du har ikke opplysningsplikt om hva du har vært med på. Ikke til noen. Vet. Men bedre han fikk det fra meg. Hi Anonymous poster hash: e8ed0...251
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #22 Skrevet 17. oktober 2016 Tenker det er like greit om han ikke takler dette slik at du blir kvitt ham. Denne mannen blir det mye større problemer med om forholdet fortsetter. Få IKKE barn med ham! Anonymous poster hash: 0f7ed...4f8
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #23 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg ga beskjed om noe lignende ganske tidlig i dating-fasen (hadde et kort "forhold" til bestekompisen hans). Hans reaksjon var at jeg ikke burde si det, han ønsket å ikke vite. Men etter hvert kom han over det og han forsto at det var bedre sånn enn at det plutselig hadde kommet fram etter noen år.. jeg ville uansett aldri klart å henge sammen me dkompisen hans og late som ingenting, hadde følt jeg hadde gått bak ryggen hans, skjult noe. Vi er ofte sammen (nære venner) og det går helt fint. Han trengte noen dager på seg til å komme seg liksom.. har vært sammen i mange år nå og skal gifte oss Anonymous poster hash: 1b7fa...7bb
Superdolly Skrevet 17. oktober 2016 #24 Skrevet 17. oktober 2016 Han gravde og fikk svar. Han tålte det ikke. Akkurat hva er det han har problemer med? Er det at du har vært sammen med 9 stykker, eller er det at han kjenner en eller flere av dem? Uansett tenker jeg at det er like greit at dette kom fram nå, så tidlig i forholdet. Selv om jeg forstår at det er vondt for deg. Det hadde nok blitt enda verre om dere hadde vært mer involvert, f.eks. om dere hadde rukket å bli samboere eller fått barn. Nå vet du at han blir sutrete og straffer deg med usikkerhet når han ikke er fornøyd. Så får du velge om det er noe du vil og kan leve med.
Gjest Antarctica Skrevet 17. oktober 2016 #25 Skrevet 17. oktober 2016 Mange menn sliter med et gammeldags hore/madonna-kompleks. De vil ha en jomfru med masser av seksuell erfaring, men erfaringen skal hun liksom ha skaffet seg hos erkeengelen Gabriel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå