Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #26 Skrevet 14. oktober 2016 Ja! To biler og dobbel garasje integrert i huset. Anonymous poster hash: 65da6...e1f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #27 Skrevet 14. oktober 2016 Vi har dobbel garasje. Hadde valgt det selv om jeg bare hadde én bil. Syns det ser finere ut med dobbelport, i tillegg finner man lett noe å fylle den ledige delen med. Vi må rydde ofte for å få plass til begge bilene. I forbindelse med jobbing på hage/hus har det periodevis vært tilhenger i den ene delen av garasjen. Anonymous poster hash: 00b7d...efb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. oktober 2016 #28 Skrevet 14. oktober 2016 Dobbel garasje er herlig når man ikke har to biler. Så kan man ha sykler og annet utstyr i den delen man ikke bruker.
Brennheite Badeand Skrevet 14. oktober 2016 #29 Skrevet 14. oktober 2016 Trippel-garasje faktisk. Men vi er sykt sløve på å sette inn bilene, så de står alltid ute. Har parkeringsvarmer da.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #30 Skrevet 14. oktober 2016 Vi har dobbel, med god lengde og bredde. GULL verdt:) Ville definitivt prioritert det! Anonymous poster hash: 3c40b...265
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #31 Skrevet 14. oktober 2016 Trippel-garasje faktisk. Men vi er sykt sløve på å sette inn bilene, så de står alltid ute. Har parkeringsvarmer da. Hvorfor det? Når jeg kommer hjem fra jobb og ikke har planer om å ut igjen med bil, så kjører jeg alltid rett inn i garasjen. Samme med mannen. Biler i garasjen blir heller ikke bulka av fotballer, stripet opp av barn med stein i hånda som bare hadde lyst til å tegne litt, osv. Anonymous poster hash: b0a83...a82
Chupa chups Skrevet 14. oktober 2016 #32 Skrevet 14. oktober 2016 Ja. Og bruker begge. Vil aldri ha iskald og isbelagt bil igjen!!
Mia_73 Skrevet 14. oktober 2016 #33 Skrevet 14. oktober 2016 Har stor dobbel garasje, men mannen har 2 veteranbiler som står der inne. Bruksbilene står ute. Jeg kjøpte ny bil med motor- og kupevarmer med fjernkontroll. Til sykler, hagemøbler, gressklipper osv har vi en utebod i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #34 Skrevet 15. oktober 2016 Bygg dobbelgarasje! Øker verdien ved salg Vi har "1.5-garasje", med god plass til en stor stasjonsvogn, to rekker med skap, verktøybenk, ved, sykler, ski, alt av hageting (gressklipper, trillebår). Det er gull verdt! Anonymous poster hash: bec63...6a0
Brennheite Badeand Skrevet 15. oktober 2016 #35 Skrevet 15. oktober 2016 Hvorfor det? Når jeg kommer hjem fra jobb og ikke har planer om å ut igjen med bil, så kjører jeg alltid rett inn i garasjen. Samme med mannen. Biler i garasjen blir heller ikke bulka av fotballer, stripet opp av barn med stein i hånda som bare hadde lyst til å tegne litt, osv. Anonymous poster hash: b0a83...a82 Vi er så spontane begge to at vi aldri helt vet om vi skal ut igjen, og bor sånn til at de risikoene du nevner neppe er noe problem 😂
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #36 Skrevet 15. oktober 2016 Vi er så spontane begge to at vi aldri helt vet om vi skal ut igjen, og bor sånn til at de risikoene du nevner neppe er noe problem Hehe, alle skriver vi ut fra våre egne preferanser. For meg tar det ca 15 sekunder ekstra å ta bilen i garasjen kontra på gårdsplassen, og vår gårdsplass er ofte besøkt av lekende barn, så for oss er det grunn god nok til å kjøre bilen inn i garasjen. Og så er det SÅ mye mer behagelig å ta den igjen neste morgen. ;-) Anonymous poster hash: b0a83...a82
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #37 Skrevet 15. oktober 2016 Hehe, alle skriver vi ut fra våre egne preferanser. For meg tar det ca 15 sekunder ekstra å ta bilen i garasjen kontra på gårdsplassen, og vår gårdsplass er ofte besøkt av lekende barn, så for oss er det grunn god nok til å kjøre bilen inn i garasjen. Og så er det SÅ mye mer behagelig å ta den igjen neste morgen. ;-) Anonymous poster hash: b0a83...a82 Pokker, glemte en ting: Vi får også rabatt på bilforsikringen fordi bilene står avlåst i garasje. Anonymous poster hash: b0a83...a82
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #38 Skrevet 15. oktober 2016 2 biler i oppkjørselen 1 garage Anonymous poster hash: 0e110...af6
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2016 #39 Skrevet 15. oktober 2016 Vi har enkeltgarasje. Mannen ukespendler og derfor pleier hans bil stå ute. Forresten så går den ikke inni uansett. Han har en svær pickup 😉 For øyeblikket står det litt mer rot enn vanlig og 4 sykler så bilen min må også stå ute. Har heldigvis webasto så den er alltid varm og fri for is/snø 😁
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #40 Skrevet 15. oktober 2016 Har en dobbel garasje og en enkel. Men de er fulle av motorsykler og veteranbiler,så bilene vi bruker til vanlig står ute🙈 Anonymous poster hash: 1ca39...2d7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #41 Skrevet 15. oktober 2016 Integrert garasje? Altså en del av underetasjen/kjelleren brukes som garasje? Da ville jeg laget bare en, ville ikke tatt av inneareal (kjellerstue, soverom, trimrom eller hva det nå måtte være) for å lage dobbel garasje Anonymous poster hash: b2aea...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå